Tee aloite. Puhu jotain, kysy jotain. Nipistä vaikka. Sä tiedät että ihastuin sinuun ensikatseesta. Tunnut niin tutulta. Silti on vaikeuksia olla seurassasi.
Tänään mies
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mites miehesi?
- Anonyymi
Mikä mies? Ei minulla miestä ole. Vosuksoko minua luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mies? Ei minulla miestä ole. Vosuksoko minua luulet?
En minä ajattele että olisit huora!! värilliset ihmiset eivät edes ajattele mitä suusta tulee kun hermostuu! mutta kuvitellaa esimerkiksi että sinulla olisi joku mies ollut vaikka esimerkiksi asut jonkun muun kanssa tällä hetkellä niin siinä tapauksessa joudun kysymään sinulta että oletko valmis jättämään sen miehen lopullisesti ja sitoutuu minuun!!en tietenkään voi pakottaa sinua luopuu suhteesta jonkun muun kanssa jos esimerkiksi et halua luopua! niin silloin olet tehnyt päätöksen että jatkat suhdetta hänen kanssaan etkä minun!! mutta silloin jos esimerkiksi sanot että haluat erota ja aloittaa suhdetta minun kanssani niin silloin se tarkoittaa sitä että sinulla ei myöskään ole muita suhteita seksissä eikä varsinkaan seuran hakua!!! minäkin olen sitoutunut sinuun ihan oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ajattele että olisit huora!! värilliset ihmiset eivät edes ajattele mitä suusta tulee kun hermostuu! mutta kuvitellaa esimerkiksi että sinulla olisi joku mies ollut vaikka esimerkiksi asut jonkun muun kanssa tällä hetkellä niin siinä tapauksessa joudun kysymään sinulta että oletko valmis jättämään sen miehen lopullisesti ja sitoutuu minuun!!en tietenkään voi pakottaa sinua luopuu suhteesta jonkun muun kanssa jos esimerkiksi et halua luopua! niin silloin olet tehnyt päätöksen että jatkat suhdetta hänen kanssaan etkä minun!! mutta silloin jos esimerkiksi sanot että haluat erota ja aloittaa suhdetta minun kanssani niin silloin se tarkoittaa sitä että sinulla ei myöskään ole muita suhteita seksissä eikä varsinkaan seuran hakua!!! minäkin olen sitoutunut sinuun ihan oikeasti
Kaksi asiaa joita minulla on ehdoton kun olemme suhteessa!!on että kumpikin on rehellinen eikä petä!!! ja jos esimerkiksi tulee joku vastoinkäymisiä muualta päin vaikka esimerkiksi mikä tahansa asia menneestä tai esimerkiksi joku ihminen yrittää saada meidän välillä riitaa niin me emme eroa edes vitsillä ei tollasta ero ehdotuksia sanota vaan me selvitämme kaikki asiat ja unohdetaan ne erimielisyydet mutta meidän rakkaus on pysyvää ja ikuisesti ollaan onnellisia!! sinun ei tarvitse edes ottaa vastuuta mistään muusta kuin siitä että et petä minua etkä jätä!!!minä teen kaikkeni jotta olet onnellinen ja sinulla on kaikki hyvin!!
- Anonyymi
Ei välitetä siitä! :-) AP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välitetä siitä! :-) AP
Okei! :)
- Anonyymi
Yritän ensi kerralla tehdä
- Anonyymi
Millaista persettä meinasit puristaa?
- Anonyymi
väität vielä jostain seura-aikakausi-lehtien tilaamisesta, jostain paska kohteestasi, jollain kaikkea luontoa loukkaavalla puheenvuorolla, kirjallisesti turvallisesti, rauhallisesti.....
juhannusta
https://www.youtube.com/watch?v=GDzehzPQZ6o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475345Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "602042Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181750Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 141445
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301397Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887