Sana on vapaa.
Keskiviikon kämppä
159
<50
Vastaukset
Musiikkia 🎶 kämppään
https://youtu.be/p9vlA51dIkQOujee... ”Sä haluut luut luut... ” 😅
Eivainen, hyvä biisi, hyvä startti hyville jutuille 👍
Nyt vasta tajusin sun ”käty” jutskan. Iloitsin niin jo puolestasi 😂Käytöskukka kirjoitti:
Oujee... ”Sä haluut luut luut... ” 😅
Eivainen, hyvä biisi, hyvä startti hyville jutuille 👍
Nyt vasta tajusin sun ”käty” jutskan. Iloitsin niin jo puolestasi 😂No tuohonkin vois sanoa, jotta ei piä nuo.... 😂 Vaikka sie tykkäätkin tuossa hommassa toimia oman mielen tai jonkun muun mukkaan 😅
Musta oli vähän tylsä pykätä tämmönen kämppä kartanoiden, palatsien ym jälkeen, mutta loppu synonyymit 😄En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No tuohonkin vois sanoa, jotta ei piä nuo.... 😂 Vaikka sie tykkäätkin tuossa hommassa toimia oman mielen tai jonkun muun mukkaan 😅
Musta oli vähän tylsä pykätä tämmönen kämppä kartanoiden, palatsien ym jälkeen, mutta loppu synonyymit 😄Tämon hyvä kämppä! Mulle tulee mieleen autio- ja vuokrakämpät erä- yms. reissuilta. Ne on aika askeettisia mutta tykkään. Ei ole turhia virikkeitä rauhaa häiritsemässä. Oletko sinä Mehtänainen sellaisissa yöpynyt?
Käytöskukka kirjoitti:
Tämon hyvä kämppä! Mulle tulee mieleen autio- ja vuokrakämpät erä- yms. reissuilta. Ne on aika askeettisia mutta tykkään. Ei ole turhia virikkeitä rauhaa häiritsemässä. Oletko sinä Mehtänainen sellaisissa yöpynyt?
Ok, tää vois olla sitte eräkämppä 😉 Mä oon yöpyny vaan semmosissa leirintäalueiden yhteydessä olevilla kämpillä. Niitä onkin sitten ollu laidasta laitaan. Ihan pientä kämppää joihin just ja just mahtuu sängyt ja sitte isompaa takkoineen kaikkineen. Ihan mukavia kokemuksia nekin. Tykkään myös telttailla, vaikka en oo nyt ihan hetkeen sitä tehny.
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Ok, tää vois olla sitte eräkämppä 😉 Mä oon yöpyny vaan semmosissa leirintäalueiden yhteydessä olevilla kämpillä. Niitä onkin sitten ollu laidasta laitaan. Ihan pientä kämppää joihin just ja just mahtuu sängyt ja sitte isompaa takkoineen kaikkineen. Ihan mukavia kokemuksia nekin. Tykkään myös telttailla, vaikka en oo nyt ihan hetkeen sitä tehny.
Miekin olen vasta viime vuosina yksin reissatessa tykästynyt leirintämökkeihin. Kun on oikeanlaiset vermeet ja oma petari, on mahtava koluta Suomea ympäriinsä.
Kämpistä tulee paljon muistoja Oman Ihmisen kanssa, mutta nyt jätän ne aatokset Hirsimökkiin. Tässä tuvassa en haikaile menneitä 😊Käytöskukka kirjoitti:
Miekin olen vasta viime vuosina yksin reissatessa tykästynyt leirintämökkeihin. Kun on oikeanlaiset vermeet ja oma petari, on mahtava koluta Suomea ympäriinsä.
Kämpistä tulee paljon muistoja Oman Ihmisen kanssa, mutta nyt jätän ne aatokset Hirsimökkiin. Tässä tuvassa en haikaile menneitä 😊Saa täällä haikailla ja muutenkin tehhä mitä tahtoo kunhan ei riehumaan ruppee😄
No nytpä sait munkin (tai donitsin) päähän tuon ajatuksen, jotta kuinka kiva olis olla rakkaan ihmisen kanssa jossain tuommosessa kämpässä kaksin 🙄En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No tuohonkin vois sanoa, jotta ei piä nuo.... 😂 Vaikka sie tykkäätkin tuossa hommassa toimia oman mielen tai jonkun muun mukkaan 😅
Musta oli vähän tylsä pykätä tämmönen kämppä kartanoiden, palatsien ym jälkeen, mutta loppu synonyymit 😄Olis se terapia tupa tai kirkko pitänyt laittaa. Onhan sulla ollut urakkaa ja harjakaisia jo riittämiin.
Minkä rakennuksen vastaavaksimestariksi Kiitoskukka rupeaisi? 😁Käytöskukka kirjoitti:
Tämon hyvä kämppä! Mulle tulee mieleen autio- ja vuokrakämpät erä- yms. reissuilta. Ne on aika askeettisia mutta tykkään. Ei ole turhia virikkeitä rauhaa häiritsemässä. Oletko sinä Mehtänainen sellaisissa yöpynyt?
Ai täällähän nämä jo olikin. Joku telttakompleksikin vois olla
Saa täällä haikailla ja muutenkin tehhä mitä tahtoo kunhan ei riehumaan ruppee😄
No nytpä sait munkin (tai donitsin) päähän tuon ajatuksen, jotta kuinka kiva olis olla rakkaan ihmisen kanssa jossain tuommosessa kämpässä kaksin 🙄Jooh... Voinpa kertoa jotta kun muita virikkeitä ei ole, voi täydellisesti keskittyä toiseen ja siihen hetkeen yhdessä.
TiuhtinWau kirjoitti:
Olis se terapia tupa tai kirkko pitänyt laittaa. Onhan sulla ollut urakkaa ja harjakaisia jo riittämiin.
Minkä rakennuksen vastaavaksimestariksi Kiitoskukka rupeaisi? 😁Ai hitsi, keskiviikon kirkko ⛪ olis ollu hyvä
Käytöskukka kirjoitti:
Jooh... Voinpa kertoa jotta kun muita virikkeitä ei ole, voi täydellisesti keskittyä toiseen ja siihen hetkeen yhdessä.
No niin 😅 🔥Nyt mie veikkaan ettei ihan heti tuu uni tänä yönä 😄
No niin 😅 🔥Nyt mie veikkaan ettei ihan heti tuu uni tänä yönä 😄
Kirkon kivijalka jo aluillaan! ...hyvänen aika Ladyt 👯♀️ teidän kanssa. Ai niin, ei taida mun virret sen paremmin näihin paloihin auttaa 😅.
TiuhtinWau kirjoitti:
Kirkon kivijalka jo aluillaan! ...hyvänen aika Ladyt 👯♀️ teidän kanssa. Ai niin, ei taida mun virret sen paremmin näihin paloihin auttaa 😅.
Veisaa vaan 😄Ei sitä koskaan tiiä mikä auttaa. Vai vejelläänkö kuorossa?
Käytöskukka kirjoitti:
Jooh... Voinpa kertoa jotta kun muita virikkeitä ei ole, voi täydellisesti keskittyä toiseen ja siihen hetkeen yhdessä.
No niin, Kukka sitten vähän visko ja sen jäläkeen nuupahti 😅
No niin, Kukka sitten vähän visko ja sen jäläkeen nuupahti 😅
Ei Juniori 😊 Seurasin vain sivusta miten läppä lentää 👍
Veisaa vaan 😄Ei sitä koskaan tiiä mikä auttaa. Vai vejelläänkö kuorossa?
Hei nyt järkytyin 😏
Käytöskukka kirjoitti:
Poppareilla vai ilman 😄
Käytöskukka kirjoitti:
Rupesin ihan yht äkkiä miettimään mikä tän ketjun otsikko oli 😂, tuli joku oikosulku. Kiva se on välillä nauraa ja höpsötellä, aika surullisia ja syviäkin pohdittu.
TiuhtinWau kirjoitti:
Hei nyt järkytyin 😏
Äläpä järkyty 😅 Mie oon laulanu monta kertaa joskus pienempänä tosin.
Käytöskukka kirjoitti:
Poppareilla, kiitos 😊
🍚 🥤Tässäpä sulle, ollos hyvä 😊Nyt meinaan alakaa kuukahtammaan
TiuhtinWau kirjoitti:
Näillä helteillä ja työntäyteisillä ajoilla viileä kirkko ja muutama harras virsi, mieluusti urkusäestyksellä, rauhottaisi mieltä kyllä.
Tiuhti muuten, vaikken ole uskossa kuuntelen usein Ylen aamu- tai iltahartauden. Niissä on joskus tosi hienoja musavetoja ja eri hyviä puhujia 👍Käytöskukka kirjoitti:
Näillä helteillä ja työntäyteisillä ajoilla viileä kirkko ja muutama harras virsi, mieluusti urkusäestyksellä, rauhottaisi mieltä kyllä.
Tiuhti muuten, vaikken ole uskossa kuuntelen usein Ylen aamu- tai iltahartauden. Niissä on joskus tosi hienoja musavetoja ja eri hyviä puhujia 👍Mitä uskossa oleminen on?
Käytöskukka kirjoitti:
Tiuhti muuten, vaikken ole uskossa kuuntelen usein Ylen aamu- tai iltahartauden. Niissä on joskus tosi hienoja musavetoja ja eri hyviä puhujia 👍Piispoilla mm. Irja Askolalla hyviä juttuja. (Luen aina kaikki piispojen kirjat 🙂)
- Anonyymi
Mistä kertoisin, joku toinen kertois kai kauniimmin. Mut joka askel jonka otat poispäin musta, on kuin sielu repeytyis irti
- Anonyymi
Kaunista, kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista, kenelle?
Ihanaiselle naiselle ☺
- Anonyymi
😔 Olipa siinä sanoja kerrakseen. Onko tilanne toivoton?
Eipä kait, kumpikin vielä elossa
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kait, kumpikin vielä elossa
No hyvä, sitten ei mittään hättää 😉
- Anonyymi
Minulle tämä on kauneimpia rakkauslauluja (tosin sanoilla: "..kuin kehostaan ois irti") ja merkityksellinen, kun alkoi soimaan samaan aikaan, kun tapasin rakkaani. Nyt takana on muutama kuukausi ja toivon, että tämä kantaa - kauniimpaa en ole kokenut.
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tämä on kauneimpia rakkauslauluja (tosin sanoilla: "..kuin kehostaan ois irti") ja merkityksellinen, kun alkoi soimaan samaan aikaan, kun tapasin rakkaani. Nyt takana on muutama kuukausi ja toivon, että tämä kantaa - kauniimpaa en ole kokenut.
On kaunis!
TiuhtinWau kirjoitti:
Voi ei 😔on ensiapu pakettia, hätärakettia mitä laitetaan?
Onko yleisestikin tarjolla? Mie voisin ottaa yhen ea-paketin, jatko-paketin, pelastusliivit ja kylmän suihkun 🚿 😅
Onko yleisestikin tarjolla? Mie voisin ottaa yhen ea-paketin, jatko-paketin, pelastusliivit ja kylmän suihkun 🚿 😅
Ei ole mikään yleinen jakelu. Voit hakea kaapista, siinä on sun nimi. 😂
TiuhtinWau kirjoitti:
Ei ole mikään yleinen jakelu. Voit hakea kaapista, siinä on sun nimi. 😂
Sie se ossaat ajatella kaikkea etukätteen 😁 Ei oo vissiin lukossa
Sie se ossaat ajatella kaikkea etukätteen 😁 Ei oo vissiin lukossa
Sun kaappia se on, näyttää vähän ovi auki repsottavan. Parempi kai ettei ny ihan lukkoon laita, ettei käy niin ku mulle et meni jumissa puolet elämästä😊
TiuhtinWau kirjoitti:
Sun kaappia se on, näyttää vähän ovi auki repsottavan. Parempi kai ettei ny ihan lukkoon laita, ettei käy niin ku mulle et meni jumissa puolet elämästä😊
No jos mennee ja oon sisäpuolella nii voitte sitte tiirikoija 🔒 mikäli 🔑ta ei löyvy
TiuhtinWau kirjoitti:
Mie löysin sen runon kuin myös sen mihin se oli "vastaus"
Mie löysin sen runon kuin myös sen mihin se oli "vastaus"
Laita tänne 😊👍
TiuhtinWau kirjoitti:
Laita tänne 😊👍
Täältä pessee 😂🚿
Lainausmerkeissä jonkun anonyymin kauniit riimit. Omat negat sitte alla ilman merkkejä 😅
"Ihastuneena lentää lämpöisen tuulen mukana
rakastuneena keinuu ruusun terälehdellä
lähellä niin taivas
kuin helvetti.
Sinun sylissäsi
sydän suojattuna
sielu eheänä
lennän pääskysen lailla
keinun neliapilan lehdellä."
Kylmä tuuli tuivertaa
Ruusu pian nuupahtaa
Olkapäällä enkeli
Pirun lailla tunkeili
Ei oo sielu ehyenä
Enkä lailla linnun lennä
Käteeni mä apilan
Kerään ja pois katoan.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Täältä pessee 😂🚿
Lainausmerkeissä jonkun anonyymin kauniit riimit. Omat negat sitte alla ilman merkkejä 😅
"Ihastuneena lentää lämpöisen tuulen mukana
rakastuneena keinuu ruusun terälehdellä
lähellä niin taivas
kuin helvetti.
Sinun sylissäsi
sydän suojattuna
sielu eheänä
lennän pääskysen lailla
keinun neliapilan lehdellä."
Kylmä tuuli tuivertaa
Ruusu pian nuupahtaa
Olkapäällä enkeli
Pirun lailla tunkeili
Ei oo sielu ehyenä
Enkä lailla linnun lennä
Käteeni mä apilan
Kerään ja pois katoan.Hui ku just välähti Hectorin lumi sisään ja pappikin sai juodakseen.
EoEt olet taiteilija, hienosti rakennettu negatiivi!
Mistä tämä sielusi hevy kumpuaa? Jos saan kysyä 😊TiuhtinWau kirjoitti:
Hui ku just välähti Hectorin lumi sisään ja pappikin sai juodakseen.
Mistä tämä sielusi hevy kumpuaa? Jos saan kysyä 😊Haluan sinut pois siitä pimeästä kaapista, valoon viulun iloon.
TiuhtinWau kirjoitti:
Hui ku just välähti Hectorin lumi sisään ja pappikin sai juodakseen.
Mistä tämä sielusi hevy kumpuaa? Jos saan kysyä 😊Mie oon jo ihan hysteerinen, näkisitpä vaan tai kuulisit 😂 Mun sielu tahtoo lähteä nyt unten maille mutta mieli ei.
Mie oon jo ihan hysteerinen, näkisitpä vaan tai kuulisit 😂 Mun sielu tahtoo lähteä nyt unten maille mutta mieli ei.
Kauniita unia nyt, ei mitään muuta. 😌🙏 levolle laske... avaa sun megaa negaa huomenna.
TiuhtinWau kirjoitti:
Kauniita unia nyt, ei mitään muuta. 😌🙏 levolle laske... avaa sun megaa negaa huomenna.
Ps. Sinusta tulee ihan mieleen Miki Liukkonen tai Ville Valo
TiuhtinWau kirjoitti:
Rauhallisia unia 💤🛌
TiuhtinWau kirjoitti:
Ps. Sinusta tulee ihan mieleen Miki Liukkonen tai Ville Valo
No ei oo kyllä sammaa näkköö, eikä aina Valotka päällä. Halogeenit tarttis, mutta Sawogeeneillä mennään.
Nyt 💤tai lähtee loppuki järki ja puuttuu huomenna kynästä kärki. Aikanen herätys 😳😴TiuhtinWau kirjoitti:
Haluan sinut pois siitä pimeästä kaapista, valoon viulun iloon.
(Pieni avaus, kun nämä on aina kovin tulkinnallisia ja jokainen omaa taustaansa vasten:
Haluan sulle sitä hyvää mikä tulee, kun ei ole missään kaapeilla.
Hectorit lumienkeleineen on sitä samaa kylmyyttä mitä Ville Valon ja Miki Liukkosen taiteessa on. He ovat neroja, mutta maailmassa on niin paljon kylmyyttä, että en kuluta heidän taidettaan, vaikka he osaavatkin rakentaa draaman varjot taidokkaasti. )TiuhtinWau kirjoitti:
(Pieni avaus, kun nämä on aina kovin tulkinnallisia ja jokainen omaa taustaansa vasten:
Haluan sulle sitä hyvää mikä tulee, kun ei ole missään kaapeilla.
Hectorit lumienkeleineen on sitä samaa kylmyyttä mitä Ville Valon ja Miki Liukkosen taiteessa on. He ovat neroja, mutta maailmassa on niin paljon kylmyyttä, että en kuluta heidän taidettaan, vaikka he osaavatkin rakentaa draaman varjot taidokkaasti. )En oo tutustunut kumpaankaan sen lähemmin. Liukkosta en ite asiassa ees tienny, mutta Valo on häikäissyt joskus biisien kautta. Valot ja varjot, siinäpä ne.
Just lähti soimaan "Valot pimeyksien reunoilla" 🎵🎶En_osaaEn_tunne kirjoitti:
En oo tutustunut kumpaankaan sen lähemmin. Liukkosta en ite asiassa ees tienny, mutta Valo on häikäissyt joskus biisien kautta. Valot ja varjot, siinäpä ne.
Just lähti soimaan "Valot pimeyksien reunoilla" 🎵🎶Miki Liukkonen on kirjailija, parempi puhumaan kuin kirjoittamaan, mutta huono kirjoittamaankin😅 Silti taitelija ja nero, joka jäänyt mun mieleen, kuin myös Ville Valo. Heissä on jotain mustaa, sielun heviä.
Liukosella on herkkyyttä, älyä, sanoja, mutta ehkä kaikkea tätä liikaa tai jotain 🤔 jäsentymätöntä settiä. Tai sitten olen taas väärässä, kun en ole vain päässyt vielä sisälle tämän herran ajatuksen juoksuun, sen puoleen Saisio vetelee tutuissa svääreissä😉
Hyvää yötä ja kauniita unia 😴💤
- Anonyymi
Miten tää palsta on yhtäkkiä näin sekava??
Kehitystiimi on tehny parastaan ja tais olla tiimissä tarpeeks monta sopankeittäjää 😅
TiuhtinWau kirjoitti:
Väsymys
Kahta selitystä en vaihda. Toinen on väsymys ja toinen hormonit 😅 Sillon kun molemmat on "tapissa", niin lopputuloksen voi arvata.
Kahta selitystä en vaihda. Toinen on väsymys ja toinen hormonit 😅 Sillon kun molemmat on "tapissa", niin lopputuloksen voi arvata.
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Viskoin sanoja väsyneenä huolettomasti/ huolimattomasti, mutta en niissä mielissä (vesi kielessä) missä aikaisemmin olen viskonut. Ei mitään herttailua, vaikka EoEt herttainen oletkin👍
TiuhtinWau kirjoitti:
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Viskoin sanoja väsyneenä huolettomasti/ huolimattomasti, mutta en niissä mielissä (vesi kielessä) missä aikaisemmin olen viskonut. Ei mitään herttailua, vaikka EoEt herttainen oletkin👍
😄 Äläpä Tiuhti siellä taas huoli 😉Mä viskon sanoja millon mitenkin ja harvemmin niitä ennää jaksan korjailla tai selitellä jos ei oo oikeasti aihetta (korjailuun tai anteekspyyntöön). Ei tässä mittään pasianssia tai muutakaan peliä pelata, ainakaan tosissaan 😉
No huh... Onpas kämpässä ja mökissä hilluttu melkein aamuun asti 😆 Ei vanha jaksa tuollasta riekkumista. Mutta hyvä että on kivaa 😅
Nyt kun on melkein perjantai, aloitan työpäivä näillä tahdeilla. Kun Kullan himo muusta voiton vei... 🎶 https://youtu.be/wnYYEvEWgjM
Kesäreissua pitäisi alkaa jo suunnittelemaan. Lomalla vois vetäytyä Kullan kanssa akkuja lataamaan vaikka tänne 🏡🦈🛶🌲🥾🥯🧢❤️🔥https://www.luontoon.fi/harkakoskivuokratupaMoi Kukka!😊
Sie sitte sammuit. Ethän sie mikkään vanha ole, nuortakin voi joskus väsyttää 😃😉
Mulla vähän lähti käsistä kun kerrankin oli käty ja siekin myötävaikutit mun kierroksiin, joita sitten riittikin eikä meinannu uni tulla millään 😅
Tuopa olikin tutun kuulonen paikka. Taisin just kipasta ne yhen mökin hunajat (Tiuhtille) tuolta Lemmenjoelta. Tai no joku Lemmen sana siinä ainaki oli.
Kyllä tuommosessa paikassa akut latautus ja mitä lie muutaki, mistä ei sen enempää ettei lähe ajatus vaeltamaan kun pitäs töitä hommata 😄
Mulla soi äsken taustamusiikkina tämmönen
https://youtu.be/GybYQQ9QH8A
Mukavia suunnitteluhetkiä ja mahdollisimman rentoa meininkiä 😉En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moi Kukka!😊
Sie sitte sammuit. Ethän sie mikkään vanha ole, nuortakin voi joskus väsyttää 😃😉
Mulla vähän lähti käsistä kun kerrankin oli käty ja siekin myötävaikutit mun kierroksiin, joita sitten riittikin eikä meinannu uni tulla millään 😅
Tuopa olikin tutun kuulonen paikka. Taisin just kipasta ne yhen mökin hunajat (Tiuhtille) tuolta Lemmenjoelta. Tai no joku Lemmen sana siinä ainaki oli.
Kyllä tuommosessa paikassa akut latautus ja mitä lie muutaki, mistä ei sen enempää ettei lähe ajatus vaeltamaan kun pitäs töitä hommata 😄
Mukavia suunnitteluhetkiä ja mahdollisimman rentoa meininkiä 😉Biisi kommentointia:
Voi pettää oikein tehdessään. Sanakin on teko, jos sen teon jättää tekemättä, ennenkö tekee oikein, niin pettää muita.
Ollin, Erinin ja Laurin sanoituksissa on paljon annettu arvoa itsepetokselle. Vähän niinkuin nurjia silmukoita oikeaan pintaan😉...ne on aina vähän tökkinyt, mutta riippuu tietenkin mitä taustaa vasten sanat elää itse kullekkin.Eipä pitänyt tässä kämpässä riehua. Käytöskukka itselläs oli 🔥heitin sisällä, kun rupesit niistä virikkeistä puhumaan. 😅Taidankin laittaa vastaisuuden varalle teltan pihaan, niin voin pikaisesti poistua paikalta, jos sisällä aletaan riehumaan😉
Sulla on ihanat suunnitelmat retkeilyyn, toivon sydämestäni, että pääset kultasi kanssa noihin maisemiin!En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moi Kukka!😊
Mukavia suunnitteluhetkiä ja mahdollisimman rentoa meininkiä 😉Suunnittelu onkin aina melkein yhtä kivaa kuin itse reissulla olo.
👍 Ollilla on muitakin hyviä duettoja naislaulajien kanssa.
Nyt on isoin urakka tältä päivältä pois hoidettu, voi alkaa laskeutumaan kohti Juhannusta 😀
Aloitetaas tälläsellä iskelmällä
https://youtu.be/O-xKB0BdGBwKäytöskukka kirjoitti:
Suunnittelu onkin aina melkein yhtä kivaa kuin itse reissulla olo.
👍 Ollilla on muitakin hyviä duettoja naislaulajien kanssa.
Nyt on isoin urakka tältä päivältä pois hoidettu, voi alkaa laskeutumaan kohti Juhannusta 😀
Aloitetaas tälläsellä iskelmällä
https://youtu.be/O-xKB0BdGBwMäkin nakkasin äsken hanskat naulaan...
Onhan se suunnittelu mukavaa ja sitten kun on hyvin suunniteltu, niin on kiva lähteä matkaan. Mua on nyt vaivannut tännään kans se vähän kaihoisa mieli. Muistelin erinäisiä reissuja, joilla oon joskus ollu ja niitä aikoja kun vielä rakkaus poltteli tosissaan ja oli varmuus myös toisen tunteista. Joskus mietin, jotta onko ne semmoset rakkaudet nyt nähty 🙄 vai vieläkö tämän elämän aikana ossuu kohalle semmonen, jotta ei tartte yhtään arvuutella.
Laitappa Kukkanen joku kiva Olli x duetto jos semmosen löyvät ja suunnitteluiltas kerkiät 😉 Onko sulla mitään juhannussuunnitelmia? Meinaatko kirmata alasti pellolla tai jottain sen tapasta? 😄TiuhtinWau kirjoitti:
Eipä pitänyt tässä kämpässä riehua. Käytöskukka itselläs oli 🔥heitin sisällä, kun rupesit niistä virikkeistä puhumaan. 😅Taidankin laittaa vastaisuuden varalle teltan pihaan, niin voin pikaisesti poistua paikalta, jos sisällä aletaan riehumaan😉
Sulla on ihanat suunnitelmat retkeilyyn, toivon sydämestäni, että pääset kultasi kanssa noihin maisemiin!Yritetään...😊 Saa nähdä osuuko loma-ajat yksiin, liian monasti ei ole osunut.
Mäkin nakkasin äsken hanskat naulaan...
Onhan se suunnittelu mukavaa ja sitten kun on hyvin suunniteltu, niin on kiva lähteä matkaan. Mua on nyt vaivannut tännään kans se vähän kaihoisa mieli. Muistelin erinäisiä reissuja, joilla oon joskus ollu ja niitä aikoja kun vielä rakkaus poltteli tosissaan ja oli varmuus myös toisen tunteista. Joskus mietin, jotta onko ne semmoset rakkaudet nyt nähty 🙄 vai vieläkö tämän elämän aikana ossuu kohalle semmonen, jotta ei tartte yhtään arvuutella.
Laitappa Kukkanen joku kiva Olli x duetto jos semmosen löyvät ja suunnitteluiltas kerkiät 😉 Onko sulla mitään juhannussuunnitelmia? Meinaatko kirmata alasti pellolla tai jottain sen tapasta? 😄Kyllä se vielä kohalles ossuu, toinen Mehtänainen, Vedenhaltijatar tai Tulisielu. Tai vaikka kaikki samassa paketissa niinkuin sussa 😃 Uskon että kun jotain kovasti toivoo, niin omat valinnat ja teot alkavat suuntautua sitä toivetta kohti - jos vain sen itselleen sallii. Pitäis uskaltaa sallia enemmän...
Jussia tässä vielä arvon, lähtiskö huomenna esim. jonnekin meren ääreen vai tutusti tylsästi mökille. Ei taija enää jaksaa alkaa selvitellä vaihtoehtoja eli .... 🙄 Kirmailut kuiten jätän teille nuoremmille. Lähdettä kaunista voisi kyllä käydä katsomassa, mutta tuskin nakuna 😅
Kuis siellä Juhannusta vietetään?
No tämä klassikko ainakin tuli het mieleen. Soi yhteen aikaan usein ratiossa, tykkään.
https://youtu.be/BGJkZamdzIMKäytöskukka kirjoitti:
Kyllä se vielä kohalles ossuu, toinen Mehtänainen, Vedenhaltijatar tai Tulisielu. Tai vaikka kaikki samassa paketissa niinkuin sussa 😃 Uskon että kun jotain kovasti toivoo, niin omat valinnat ja teot alkavat suuntautua sitä toivetta kohti - jos vain sen itselleen sallii. Pitäis uskaltaa sallia enemmän...
Jussia tässä vielä arvon, lähtiskö huomenna esim. jonnekin meren ääreen vai tutusti tylsästi mökille. Ei taija enää jaksaa alkaa selvitellä vaihtoehtoja eli .... 🙄 Kirmailut kuiten jätän teille nuoremmille. Lähdettä kaunista voisi kyllä käydä katsomassa, mutta tuskin nakuna 😅
No tämä klassikko ainakin tuli het mieleen. Soi yhteen aikaan usein ratiossa, tykkään.
https://youtu.be/BGJkZamdzIMHeh, täytyypä sitten pittää silmät vielä enemmän auki tuolla metässä. Kohta voipi kyllä olla, jotta meen kainalosauvoilla kun katse tiirailee vaan muita mahollisia mehtänaisia ja kompastun johki juurakkoon, nii jotta lippiski lentää päästä 😅 Jospa se lippa 🧢 lentäs sitte SEN mehtänaisen jaloksiin ja neito karauttas pelastammaan mua pusikosta 😅Voisko se vuossadan rakkaustarina alakaa Kukkanen sun mielestä tuolla tavalla lipan heitolla? 😁
Sullapa on nyt vaan hyviä vaihtoehtoja joiden väliltä valita 😊 Mie oon Jussin kaupungissa, kun mökki on nyt vallattu, enkä kehtaa vallata takas. Eppäilen että aika hiljasta on, kun naapuritki näyttävät lähteneen tai ainaki autot on kadonneet parkista.
Ps. Mä tykkään kans tuosta biisistä 👍Käytöskukka kirjoitti:
Kyllä se vielä kohalles ossuu, toinen Mehtänainen, Vedenhaltijatar tai Tulisielu. Tai vaikka kaikki samassa paketissa niinkuin sussa 😃 Uskon että kun jotain kovasti toivoo, niin omat valinnat ja teot alkavat suuntautua sitä toivetta kohti - jos vain sen itselleen sallii. Pitäis uskaltaa sallia enemmän...
https://youtu.be/BGJkZamdzIMAutossa radiossa joku puhui hyvin: ”...luonne on kohtalo.”
(Raamattu varoitus😅: Heprealaiskirje 11 Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.)
Kiitoskukka, niin paljon kun me ollaan melkein aina koettu ja tulkittu laulut vastakohtaisesti ja eritavoin... niin nyt 😳oli kaunis!En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mäkin nakkasin äsken hanskat naulaan...
Laitappa Kukkanen joku kiva Olli x duetto jos semmosen löyvät ja suunnitteluiltas kerkiät 😉 Onko sulla mitään juhannussuunnitelmia? Meinaatko kirmata alasti pellolla tai jottain sen tapasta? 😄EoEt olet onnekas, kun olet elänyt!😊👍
Tottakai, läpän ja varsinkin lipan heitolla lähtee neitonen takuuvarmasti matkaan 😉
Mulla on pakissa jos jonniimmoista lippaa, isoa ja pientä, oranssia, sinistä (hmm.. löytysköhän jotain sateenkaarista).., kuviolla ia ilman, Rapalaa, Kuusamoo...
Nakkaan koko pakin sulle, niin saat valita itse ottavimmat ja tilanteeseen sopivimmat. Ota vielä haavikin jottei viime hetkellä lipeä saalis otteestasi 😅
Ja muista ne turvalasit ettei muutu pyyntireissu pian lääkärireissuksi 😊- Anonyymi
😂😂😂
Mie meen ylleensä Pu(u)malla mutta eppäilen, jotta sillä tarttuu vaan itteä nuorempia matkaan 😄 Mikähän olis hyvä jos katsastas ittesä ikästä mehtänaista? Läppää en ossaa heittää, mutta lip(p)oja kyllä. Onneks on vielä sen verran kestävät luut (pääki umpiluuta), jotta kroppa on pysyny kasassa volteista huolimatta 😅
Mie meen ylleensä Pu(u)malla mutta eppäilen, jotta sillä tarttuu vaan itteä nuorempia matkaan 😄 Mikähän olis hyvä jos katsastas ittesä ikästä mehtänaista? Läppää en ossaa heittää, mutta lip(p)oja kyllä. Onneks on vielä sen verran kestävät luut (pääki umpiluuta), jotta kroppa on pysyny kasassa volteista huolimatta 😅
😂
Lotto on hyvä, vaikka sillä pyynti on ehkä liikaa tuuripeliä 😀En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mie taijan nyt Kukkanen lähteä lämmittelykierrokselle 🧢👟 🌲ja sen jälkeen 🚿
Mie lämmittelin imuroimalla (kodin) ja kuuntelin samalla Holman Antin ooppera-ohjelmaa 😅 Suosittelen, kerrassaan mainiota siivousohjelmaa.
Nyt kauppaan, kahden pysähdyksen ja kyynärpäätaktiikalla 💪🏼Käytöskukka kirjoitti:
Mie lämmittelin imuroimalla (kodin) ja kuuntelin samalla Holman Antin ooppera-ohjelmaa 😅 Suosittelen, kerrassaan mainiota siivousohjelmaa.
Nyt kauppaan, kahden pysähdyksen ja kyynärpäätaktiikalla 💪🏼Taikahuilu oli 😂
Käytöskukka kirjoitti:
😂
Lotto on hyvä, vaikka sillä pyynti on ehkä liikaa tuuripeliä 😀Kuule Kukkaseni kaunoinen🌹mie tuolla aiemmin jo Tiuhtillekin mainihin, jotta ei tässä mittään peliä aleta pitelemmään, niin eikös jätetä myös tuommoset Tuurilla käyvät Keskisille? 😉
Nyt on Puuma testattu, eikä sillä tullu ku kuuma. Eihän tuolla ees kunnolla tahtonu nähhä mittään, kun hiki valu lipan alta silmiin. Ihan itekseni tulin siis myös loppupolun. Pittää luultavasti vaihtaa taktiikkaa kuin myös "metästysmaita" ja siirtyä seuraavaks bongailemmaan niitä merenneitoja vai mitä ne oli 😅 Tulisielut 🔥 on niin kuumaa porukkaa (kuten hyvin tiiät 😁), jotta ne jätän sitte viimekseks kortiks. Ne on ikkäänkuin ässänä hihassa.
Käytkös sie 🌺 nyt sen imuroinnin, Holman ja muitten taktiikoijen jälkeen lämpimänä vai peräti kuumana? 😁TiuhtinWau kirjoitti:
Taikahuilu oli 😂
Oli 😂 Pakko jatkaa huomenna siivousta niin voi kuunnella 2. jakson 😊
Käytöskukka kirjoitti:
Oli 😂 Pakko jatkaa huomenna siivousta niin voi kuunnella 2. jakson 😊
Nauran niitä ääneen, mutta mustavalkoisuus tökkii, koska itse.
Laita vinkkiä, mitkä hyviä.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kuule Kukkaseni kaunoinen🌹mie tuolla aiemmin jo Tiuhtillekin mainihin, jotta ei tässä mittään peliä aleta pitelemmään, niin eikös jätetä myös tuommoset Tuurilla käyvät Keskisille? 😉
Nyt on Puuma testattu, eikä sillä tullu ku kuuma. Eihän tuolla ees kunnolla tahtonu nähhä mittään, kun hiki valu lipan alta silmiin. Ihan itekseni tulin siis myös loppupolun. Pittää luultavasti vaihtaa taktiikkaa kuin myös "metästysmaita" ja siirtyä seuraavaks bongailemmaan niitä merenneitoja vai mitä ne oli 😅 Tulisielut 🔥 on niin kuumaa porukkaa (kuten hyvin tiiät 😁), jotta ne jätän sitte viimekseks kortiks. Ne on ikkäänkuin ässänä hihassa.
Käytkös sie 🌺 nyt sen imuroinnin, Holman ja muitten taktiikoijen jälkeen lämpimänä vai peräti kuumana? 😁Eräkämpässä riittää vilskettä, kiva niin. Sopu sijaa antaa. Lattialle vaan siskonpetiä jos kerrossängyt loppuu kesken. Mie pystytän kyllä teltan pihaan jos meinaatte myöhään kuk-kua 🐦. Keittelen aamulla hyvät sufeet kun jengi alkaa heräillä 😊
Jep, jätetään tulisimmat tuurin varaan, muutoin on mehtä(naisen)palovaroituksen paikka 😅
Vai sellanen Puma sinut hikkoilemaan sai, eli et ite ollukkaan se puuma 👍
Itse muuten en ole (muistaakseni) koskaan ihastunut itseä nuorempaan naiseen (enkä sen enempää puumaankaan). Eli turvassa olet vaikka kämppäkavereita ollaankin 😉
Sopivat on nyt lämmöt, ja pysykööt niin. Saattaa nimittäin olla käty pois päältä loppuillasta 😊Käytöskukka kirjoitti:
Eräkämpässä riittää vilskettä, kiva niin. Sopu sijaa antaa. Lattialle vaan siskonpetiä jos kerrossängyt loppuu kesken. Mie pystytän kyllä teltan pihaan jos meinaatte myöhään kuk-kua 🐦. Keittelen aamulla hyvät sufeet kun jengi alkaa heräillä 😊
Jep, jätetään tulisimmat tuurin varaan, muutoin on mehtä(naisen)palovaroituksen paikka 😅
Vai sellanen Puma sinut hikkoilemaan sai, eli et ite ollukkaan se puuma 👍
Itse muuten en ole (muistaakseni) koskaan ihastunut itseä nuorempaan naiseen (enkä sen enempää puumaankaan). Eli turvassa olet vaikka kämppäkavereita ollaankin 😉
Sopivat on nyt lämmöt, ja pysykööt niin. Saattaa nimittäin olla käty pois päältä loppuillasta 😊En taija jaksaa tännään kukkua kovin myöhään 😅 Mie mikkään puuma ole, vaikka iän puolesta vois niinkin ajatella 😄 Lipan yläpuolella kommeilee musta puuma. Sulla on ehkä vaan muisti menny 😅 Mie ite oon ihastunu itteeni nuorempiin, vanhempiin ja saman ikäsiin eli turvassa ei oo kukkaan 😁
Mulle tapahtu lenkillä pari pientä juttua.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
En taija jaksaa tännään kukkua kovin myöhään 😅 Mie mikkään puuma ole, vaikka iän puolesta vois niinkin ajatella 😄 Lipan yläpuolella kommeilee musta puuma. Sulla on ehkä vaan muisti menny 😅 Mie ite oon ihastunu itteeni nuorempiin, vanhempiin ja saman ikäsiin eli turvassa ei oo kukkaan 😁
Mulle tapahtu lenkillä pari pientä juttua.Eikä Kukka 😅🔥
Eikä Kukka 😅🔥
Moro Mehtis!
Sepä ois yhtä tulipalojen sammuttelua jos kax lyhyellä sytytyslangalla varustettua lippapäätä törmäis polulla 🧢🧢 💣😁 . Täytyypä pittää silmät auki Pumien varalta, varo sie valkoisia kotsia 😉
Kerroppa ne eiliset häppeningit?Käytöskukka kirjoitti:
Moro Mehtis!
Sepä ois yhtä tulipalojen sammuttelua jos kax lyhyellä sytytyslangalla varustettua lippapäätä törmäis polulla 🧢🧢 💣😁 . Täytyypä pittää silmät auki Pumien varalta, varo sie valkoisia kotsia 😉
Kerroppa ne eiliset häppeningit?Sanoppa muuta Kukkanen 😅🔥⚡
Onko se sun pipo täysvalkonen vai onko siinä jottain yksityiskohtia? Aattelin vaan, jottei tarttis karauttaa karkuun kaikkien valkosien kohalla kun on aika yleinen väri 😄
Jos metässä sun jaloksiin lentää valkonen mustalla Pumalla, niin viskaatko sammaan suuntaan mistä tulikin, juokset karkuun ja sopivan välimatkan päästä soitat mulle apua 😅
Ei nuo ollu mittään isompia tapahtumia, mutta toinen piristi matkantekoa ja toinen vähän jännitti. No miepä kerron.
Alkumatkasta mie näin äidin lapsineen pellon vieressä. Siinä sitten pien tyttö totes äidilleen kovvaan ääneen jotta "äiti kato KUKKAkaaliperhonen" 😁
Vähän puolen välin jälkeen kun olin jo poistunu polulta ja kävelin hiekkatietä, hokasin mustan kissan 🐈 (kuva ei asianosaisesta). Ensimmäinen reaktio oli, jotta älä nyt vaan mee siitä mun edestä (kävely)tien yli. No eihän tuo menny vaan tiiraili mua pusikosta 👀, millon sitte huomasin, jotta sehän onki naamastaan puoliks valkone😅 eli ei mittään hättää eikä tarttenu alkaa sylkemään olan yli.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Sanoppa muuta Kukkanen 😅🔥⚡
Onko se sun pipo täysvalkonen vai onko siinä jottain yksityiskohtia? Aattelin vaan, jottei tarttis karauttaa karkuun kaikkien valkosien kohalla kun on aika yleinen väri 😄
Jos metässä sun jaloksiin lentää valkonen mustalla Pumalla, niin viskaatko sammaan suuntaan mistä tulikin, juokset karkuun ja sopivan välimatkan päästä soitat mulle apua 😅
Ei nuo ollu mittään isompia tapahtumia, mutta toinen piristi matkantekoa ja toinen vähän jännitti. No miepä kerron.
Alkumatkasta mie näin äidin lapsineen pellon vieressä. Siinä sitten pien tyttö totes äidilleen kovvaan ääneen jotta "äiti kato KUKKAkaaliperhonen" 😁
Vähän puolen välin jälkeen kun olin jo poistunu polulta ja kävelin hiekkatietä, hokasin mustan kissan 🐈 (kuva ei asianosaisesta). Ensimmäinen reaktio oli, jotta älä nyt vaan mee siitä mun edestä (kävely)tien yli. No eihän tuo menny vaan tiiraili mua pusikosta 👀, millon sitte huomasin, jotta sehän onki naamastaan puoliks valkone😅 eli ei mittään hättää eikä tarttenu alkaa sylkemään olan yli.😅 No oli sulla jänskä reissu! Oispa kiva nähdä joskus kukkakaaliperhonen, miksei kukkakaalimatokin ... 🤔😊
Ei oo mun pipossa tuntomerkkejä, tikkaukset ehkä erilaiset kuin tavallisimmissa malleissa.
Hyvä että on tunnisteet nyt tiedossa 😉
Tapaturman sattuessa muistan EA:sta sen verran että ensin minun pittää varmistaa että sinun hengitys ja verenkierto toimii ja tarkistaa ootko tajuissas. Sitte vasta soitan apua JOS tilanne vaatii. Tekohengitystä olen useasti kurssilla Annen kanssa harjoitellut, jotta sen pitäisi kyllä tarvittaessa onnistua 😊Käytöskukka kirjoitti:
😅 No oli sulla jänskä reissu! Oispa kiva nähdä joskus kukkakaaliperhonen, miksei kukkakaalimatokin ... 🤔😊
Ei oo mun pipossa tuntomerkkejä, tikkaukset ehkä erilaiset kuin tavallisimmissa malleissa.
Hyvä että on tunnisteet nyt tiedossa 😉
Tapaturman sattuessa muistan EA:sta sen verran että ensin minun pittää varmistaa että sinun hengitys ja verenkierto toimii ja tarkistaa ootko tajuissas. Sitte vasta soitan apua JOS tilanne vaatii. Tekohengitystä olen useasti kurssilla Annen kanssa harjoitellut, jotta sen pitäisi kyllä tarvittaessa onnistua 😊Joo, mun reissut on aina "jänniä" 😁
Mie eppäilen ettei niitä tikkauksia kovin kaukaa erota eli saatetaan joutua aika läheisiinki tuttavuuksiin ennenku totuus valkenee 😅
Tekohengitystä mulle ei sitten ainaka saa antaa perinteisellä tavalla, vaan jos katot pakolliseksi, niin puhallat ensin vaikka ilmapalloon ja nakkaat sen sitte mun huulille😄 Muuten saattaa käyvä niin, jotta vaikka olisin tajutonna nii virkoan alle aikayksikön ja sitten en ihan hetkeen sammukaan 🔥😄En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Joo, mun reissut on aina "jänniä" 😁
Mie eppäilen ettei niitä tikkauksia kovin kaukaa erota eli saatetaan joutua aika läheisiinki tuttavuuksiin ennenku totuus valkenee 😅
Tekohengitystä mulle ei sitten ainaka saa antaa perinteisellä tavalla, vaan jos katot pakolliseksi, niin puhallat ensin vaikka ilmapalloon ja nakkaat sen sitte mun huulille😄 Muuten saattaa käyvä niin, jotta vaikka olisin tajutonna nii virkoan alle aikayksikön ja sitten en ihan hetkeen sammukaan 🔥😄Näinpä... Puuman kyllä tunnistaa vähän kauempaakin.
Jaa, täytyy siis käydä ostamassa seuraavan polkulenkin alla pussillinen ilmapalloja matkaan 😂Käytöskukka kirjoitti:
Näinpä... Puuman kyllä tunnistaa vähän kauempaakin.
Jaa, täytyy siis käydä ostamassa seuraavan polkulenkin alla pussillinen ilmapalloja matkaan 😂Mie saatan kääntää sen lipan väärinpäin tarvittaessa, niin mistäs tunnistat 😅 Kyllä tuohon tekohengitykseen varmaan koiranputkiki käy. Lainaat vaikka Naakkatarelta joka tuolla toisessa ketjussa mainitsi semmosia aikovan ottaa matkaan. Jos alat maasta sitte kerräämään, niin älä vahingossa sekota myrkkykeisoon 😁 Muuten voi olla sitte tarvetta sille 🚑lle.
Mie saatan kääntää sen lipan väärinpäin tarvittaessa, niin mistäs tunnistat 😅 Kyllä tuohon tekohengitykseen varmaan koiranputkiki käy. Lainaat vaikka Naakkatarelta joka tuolla toisessa ketjussa mainitsi semmosia aikovan ottaa matkaan. Jos alat maasta sitte kerräämään, niin älä vahingossa sekota myrkkykeisoon 😁 Muuten voi olla sitte tarvetta sille 🚑lle.
😳 Ja kuka sen sitte soittaa, kun meillä on molemmilla huulet siinä keisossa.
😳 Ja kuka sen sitte soittaa, kun meillä on molemmilla huulet siinä keisossa.
Hyökkään tietty pahaa aavistamattasi takaa päin 🤣
Juu, kyllä mä putket tunnistan, don't worry Mehtis.Käytöskukka kirjoitti:
Hyökkään tietty pahaa aavistamattasi takaa päin 🤣
Juu, kyllä mä putket tunnistan, don't worry Mehtis.Jaha, se meinaa Kukkis hyökätä kimppuun takavasemmalta 😁😅 No miepä kerron sulle tähän kohtaan, jotta oon sitte muinoin reenannu ittepuolustusta ja vyöki löytyy 🥋 😁 Jos nyt sitte itteni tahon pelastaa 😉
Jaha, se meinaa Kukkis hyökätä kimppuun takavasemmalta 😁😅 No miepä kerron sulle tähän kohtaan, jotta oon sitte muinoin reenannu ittepuolustusta ja vyöki löytyy 🥋 😁 Jos nyt sitte itteni tahon pelastaa 😉
Aha.... 🙄 Sittenpäs tilanne muuttui tyystin toiseksi, ja valinta pelastumisesta jää sulle. Mä olen 25 v sitten käynyt karaten alkeet. Muistan sieltä tasan yhden liikkeen ja senkin huonosti (jäi mieleen siksi että kurssikaverilta lähti melkein taju kun sen reenikaveri [en minä] teki eleen vähän liian lähellä). Ei oo sitten ihme että sulla on jäsenissä vaivaa, eikös ne ole aika kuluttavia lajeja 🤔
Mutta nyt otan neuvostasi vaarin. "Heipat" (ainakin vähäksi aikaa... 😉)Käytöskukka kirjoitti:
Aha.... 🙄 Sittenpäs tilanne muuttui tyystin toiseksi, ja valinta pelastumisesta jää sulle. Mä olen 25 v sitten käynyt karaten alkeet. Muistan sieltä tasan yhden liikkeen ja senkin huonosti (jäi mieleen siksi että kurssikaverilta lähti melkein taju kun sen reenikaveri [en minä] teki eleen vähän liian lähellä). Ei oo sitten ihme että sulla on jäsenissä vaivaa, eikös ne ole aika kuluttavia lajeja 🤔
Mutta nyt otan neuvostasi vaarin. "Heipat" (ainakin vähäksi aikaa... 😉)On ne, mutta ei pahimmasta päästä. Osasyy kyllä mun nykyseen puolikremppaan 😅 Nykysellään harrastan vaan tuota kävelyä ja pehmeitä jumppia. Yks liike riittää jos se on hyvä ja sen muistaa tarvittaessa 😁 En mä sua katuun nakkais, vaan otan sitte tarvittaessa hallintaotteen 😄😉 tai annan sulle vallan.
Moikka 😊En_osaaEn_tunne kirjoitti:
On ne, mutta ei pahimmasta päästä. Osasyy kyllä mun nykyseen puolikremppaan 😅 Nykysellään harrastan vaan tuota kävelyä ja pehmeitä jumppia. Yks liike riittää jos se on hyvä ja sen muistaa tarvittaessa 😁 En mä sua katuun nakkais, vaan otan sitte tarvittaessa hallintaotteen 😄😉 tai annan sulle vallan.
Moikka 😊Antaudun suosiolla hallintaasi 😉
Käytöskukka kirjoitti:
Antaudun suosiolla hallintaasi 😉
No hyvä niin ei tartte ottaa pystypainia eikä tartte mitellä jotta kumpi jää lopulta alle 😁
No hyvä niin ei tartte ottaa pystypainia eikä tartte mitellä jotta kumpi jää lopulta alle 😁
😅🔥
Joo, mun reissut on aina "jänniä" 😁
Tekohengitystä mulle ei sitten ainaka saa antaa perinteisellä tavalla, vaan jos katot pakolliseksi, niin puhallat ensin vaikka ilmapalloon ja nakkaat sen sitte mun huulille😄 Muuten saattaa käyvä niin, jotta vaikka olisin tajutonna nii virkoan alle aikayksikön ja sitten en ihan hetkeen sammukaan 🔥😄En muista Juniori mihin postiin ja milloin tätä emojia hain, mutta löytyihän se iOS:tä, tietty vahingossa kun etsin jotain tyystin muuta.
Laitan nyt vaikka tähän 🐛 😊Käytöskukka kirjoitti:
En muista Juniori mihin postiin ja milloin tätä emojia hain, mutta löytyihän se iOS:tä, tietty vahingossa kun etsin jotain tyystin muuta.
Laitan nyt vaikka tähän 🐛 😊👍🍾😁
- Anonyymi
Mitä ihmettä kun on yksin ja on ihan hullaantunut ihastukseensa?
Tää on ihan kauheeta. 🙃🤭- Anonyymi
Käy lenkillä metsässä ja halaa puita. Lopuksi rättiväsyneenä viileän suihkuun. Kyllä uni maittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy lenkillä metsässä ja halaa puita. Lopuksi rättiväsyneenä viileän suihkuun. Kyllä uni maittaa.
Kiitos ☺️
Kokeiltu on ja vaikka mitä. Ei oikein auta. Enkä saa unta kun katselen tän ihastuksen kuvia ja kirjoituksiaan hänen facestaan. 🥰😇 Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ☺️
Kokeiltu on ja vaikka mitä. Ei oikein auta. Enkä saa unta kun katselen tän ihastuksen kuvia ja kirjoituksiaan hänen facestaan. 🥰😇No tuo on sitte kyllä ihan viimestä unihommaa, Nimim. kokemusta on jonnin verran 😅
- Anonyymi
No tuo on sitte kyllä ihan viimestä unihommaa, Nimim. kokemusta on jonnin verran 😅
Juuuh,
Mul on mennyt monta yötä kun vielä yöllä kolmen neljän aikaan kattelen hänen kuvii. Ääh. 🤤😍
Mut oon nyt vähän yrittäny skarpata kun jos tän päälle tulee viel kauheeta univelkaa niin ei järki pelaa tuon taivaallista. Anonyymi kirjoitti:
Juuuh,
Mul on mennyt monta yötä kun vielä yöllä kolmen neljän aikaan kattelen hänen kuvii. Ääh. 🤤😍
Mut oon nyt vähän yrittäny skarpata kun jos tän päälle tulee viel kauheeta univelkaa niin ei järki pelaa tuon taivaallista.Osittain tuon univelan takia mullakin on ollu viime ajat vähän järki jäässä. Mieti näillä ilmoilla 😅 Tulleeko sulla ihastus koskaan uniin? Mulle on muutaman kerran käyny niin ja sitte sitä vasta onki latva sekasi 😁
- Anonyymi
Osittain tuon univelan takia mullakin on ollu viime ajat vähän järki jäässä. Mieti näillä ilmoilla 😅 Tulleeko sulla ihastus koskaan uniin? Mulle on muutaman kerran käyny niin ja sitte sitä vasta onki latva sekasi 😁
No on tullut uniin 🥰 ja ne vasta ihania on ollutkin, niissä on sattunut kaikenlaista 😅😌
Anonyymi kirjoitti:
No on tullut uniin 🥰 ja ne vasta ihania on ollutkin, niissä on sattunut kaikenlaista 😅😌
Mulla meni kerran yhestä pussaus unesta pitkäks aikaa pasmat sekasi 😁 ja kyllä muuten hymyilytti kun seuraavan kerran ihastukseni näin 😅
- Anonyymi
Nii minkä ikäsii te ootte? ☺️
Ite oon 26 😄En tiiä keneltä kysyit 😄 mutta lissääppä tuohon omasi päälle kakskytä vuotta nii oot mun iässä 😅
- Anonyymi
En tiiä keneltä kysyit 😄 mutta lissääppä tuohon omasi päälle kakskytä vuotta nii oot mun iässä 😅
Sulta ja teiltä kaikilta kysyin. 😅☺️
- Anonyymi
Hitto täält on vaikee löytää uusimpia vastauksia jos ne on jossain tuol välissä...
Tulispa kaikki uudet viestit tänne alimmaiseksi. ☺️ Kuka eka järvessä?
Kävin jo... 😊En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Varaslähtö 😅 Mie jäin liikennevaloihin 🚦
Sori... 😁 Sulla kun ei ole ammetta, niin mulla on vähän lyhyempi matkakin.
Oli kiva jutskailla, otetaan taas iltakaffet joskus uusiksi.Käytöskukka kirjoitti:
Sori... 😁 Sulla kun ei ole ammetta, niin mulla on vähän lyhyempi matkakin.
Oli kiva jutskailla, otetaan taas iltakaffet joskus uusiksi.Joo, niin oli. Jos vaikka iltapäiväkahvit joskus, kun mulle ei oikein sovi tuommonen myöhään illalla kahvin ☕ litkiminen 😅
Joo, niin oli. Jos vaikka iltapäiväkahvit joskus, kun mulle ei oikein sovi tuommonen myöhään illalla kahvin ☕ litkiminen 😅
PK sopii hyvin 😉😅
Tai vaihdetaan iltateehen. Kuis muuten päivä on lähtenyt käyntiin ?Käytöskukka kirjoitti:
PK sopii hyvin 😉😅
Tai vaihdetaan iltateehen. Kuis muuten päivä on lähtenyt käyntiin ?IPK 😉 tee vois sopia kyllä paremmin jos vaikka Muumimammaa tai mikäli Tiuhtiki karauttaa paikalle, nii sitte vaikka Walesin tyyppiä 😁 Mites sie arvailisit että mun päivä on lähteny käyntiin kaiken kukkumisen ja juopottelun jälkeen 😅 No sanotaanko näin että lievällä päänsäryllä ja kohtalaisella heikotuksella. Kuinkas siellä? Pulahtaminen varmaan ainaki virkisti.
Huomenta päivää! Teillä oli Nähtävästi kiva ilta👍, harmi ku en päässy yhtään mukaan juhlatunnelmiin, vaan ajatukset juoksi yrittäjyydessä😅...yritin juosta sinne kahvilaankin teidän mukaan, väsy vei voiton ja myöhässäkin olin. No nyt en juokse edes veteen, sinne rauhassa kellumaan.
IPK 😉 tee vois sopia kyllä paremmin jos vaikka Muumimammaa tai mikäli Tiuhtiki karauttaa paikalle, nii sitte vaikka Walesin tyyppiä 😁 Mites sie arvailisit että mun päivä on lähteny käyntiin kaiken kukkumisen ja juopottelun jälkeen 😅 No sanotaanko näin että lievällä päänsäryllä ja kohtalaisella heikotuksella. Kuinkas siellä? Pulahtaminen varmaan ainaki virkisti.
Kyllä virkisti, ja ulkona istuminen 😊👍 Muutoin samat fiilikset. Onko peräti morkkis ja kukkuminen kaduttaa?
TiuhtinWau kirjoitti:
Huomenta päivää! Teillä oli Nähtävästi kiva ilta👍, harmi ku en päässy yhtään mukaan juhlatunnelmiin, vaan ajatukset juoksi yrittäjyydessä😅...yritin juosta sinne kahvilaankin teidän mukaan, väsy vei voiton ja myöhässäkin olin. No nyt en juokse edes veteen, sinne rauhassa kellumaan.
Käviksä Tiuhti koputtelemassa? Meillä oli musat aika kovalla, niin hento koputus on voinu jäähä huomaamatta. Vedät ens kerralla sitte vähän kovempaa 😁
Käytöskukka kirjoitti:
Kyllä virkisti, ja ulkona istuminen 😊👍 Muutoin samat fiilikset. Onko peräti morkkis ja kukkuminen kaduttaa?
Ei hävetä eikä ketuta 😄 kuin ei myöskään kaduta. Täytyyhän se Jussina vähän valvoakin ja luulen, jotta tänä iltana tullee Matti suht aikaseen.
Käviksä Tiuhti koputtelemassa? Meillä oli musat aika kovalla, niin hento koputus on voinu jäähä huomaamatta. Vedät ens kerralla sitte vähän kovempaa 😁
😂en koputellu. Istuin samassa mökissä ja puhelin itsekseni yliväsyneenä ja tressaantuneena päivän sululais kyläilystä. Olin välillä pihalla. Onneksi musiikki soi ja kuului ulos, niin sain osani edes osittain teidän tunnelmista 😄...oli muuten hyviä biisejä ja hauskojakin👍
Ei hävetä eikä ketuta 😄 kuin ei myöskään kaduta. Täytyyhän se Jussina vähän valvoakin ja luulen, jotta tänä iltana tullee Matti suht aikaseen.
Sama. Jussi on vaan kerran vuodessa 😁
TiuhtinWau kirjoitti:
😂en koputellu. Istuin samassa mökissä ja puhelin itsekseni yliväsyneenä ja tressaantuneena päivän sululais kyläilystä. Olin välillä pihalla. Onneksi musiikki soi ja kuului ulos, niin sain osani edes osittain teidän tunnelmista 😄...oli muuten hyviä biisejä ja hauskojakin👍
Harmi, Tiuhti, kahvilasta ei tuu enää kurkittua kämpän puolelle 😔
Käytöskukka kirjoitti:
Joo. Jos se alkaa joskus olemaan kahteen kertaan niin toista en valvo 😅
TiuhtinWau kirjoitti:
No se soi ja soi eikä loppua meinannu tulla. Liekö jäi mankka päälle vielä lähtiessäkin 😅
Käytöskukka kirjoitti:
Kuule Kukkanen, kyllä mulla taitaa sittenkin olla lievä morkkis 🙄 Sen lisäks nyt jomottaa jo siihe malliin että lääkekaappi kuttuu
Kuule Kukkanen, kyllä mulla taitaa sittenkin olla lievä morkkis 🙄 Sen lisäks nyt jomottaa jo siihe malliin että lääkekaappi kuttuu
No voi.. otappa lääkettä ja juo paljon. Tuon kylmän kääreen otsalles. Ehkä täälläkin lievää sellaista 😔 Pari juttua jäi kyllä vähän kesken, jäin miettimään mitä puhuttiin. Ois kiva joskus jatkaa niistä, mutta vain jos haluat. Ja ilman viiniä 🙄
Käytöskukka kirjoitti:
No voi.. otappa lääkettä ja juo paljon. Tuon kylmän kääreen otsalles. Ehkä täälläkin lievää sellaista 😔 Pari juttua jäi kyllä vähän kesken, jäin miettimään mitä puhuttiin. Ois kiva joskus jatkaa niistä, mutta vain jos haluat. Ja ilman viiniä 🙄
Kiitos kylmästä kääreestä. Otin jo tablettia ja juotu on. Voijaan jatkaa, mutta ehottomasti pelkällä teellä tai kahveella 😅
Kiitos kylmästä kääreestä. Otin jo tablettia ja juotu on. Voijaan jatkaa, mutta ehottomasti pelkällä teellä tai kahveella 😅
Nyt jos joku antas yläkroppa hierontaa niin lähtis varmaan taju. On meinaan aikamoiset jumit 😏
Ehdottomasti 👍
Ei olla muuten ainoita tässä maassa joilla pientä morkkista päällä just nyt 😅En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Nyt jos joku antas yläkroppa hierontaa niin lähtis varmaan taju. On meinaan aikamoiset jumit 😏
Mulla kun ei just nyt satu olemaan mitään tähdellistä tekemistä, voin tarjoutua hieromaan 😊 Sanot vain missä kohtaa on pahimmat jumit.
Käytöskukka kirjoitti:
Harmi, Tiuhti, kahvilasta ei tuu enää kurkittua kämpän puolelle 😔
Eipä mitään 😊, olin niiiin väsynyt et ajatus ei kulkenut, tuskin olisin saanut sanaa sormistani.
Eipä se kahvipaikka kaukana ole, ku vaan hoksaan enskerral lähtee käppäilemään samaan aikaan, samaan suuntaan, niin olen paikal.Käytöskukka kirjoitti:
Mulla kun ei just nyt satu olemaan mitään tähdellistä tekemistä, voin tarjoutua hieromaan 😊 Sanot vain missä kohtaa on pahimmat jumit.
No kiva 😁 Varaudu sitte siihen, jotta seuraavaks saat virkistellä tajutonta. Jumit on yläselässä ja hartioissa ja niskaki on aika jämähtäny 🙄 Mie voin kyllä vastavuoroisesti hieroa sua jostain mistä nyt tahot heti kun tästä tokenen.
Antakaa mulle pähkinänkuori ennen kahveja ☕️
Mitä ihmettä EoEt morkkistelee?
TiuhtinWau kirjoitti:
Antakaa mulle pähkinänkuori ennen kahveja ☕️
Käykö tämä Tiuhti 😅
https://www.adlibris.com/fi/kirja/maailma-pahkinankuoressa-9789525557725En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No se soi ja soi eikä loppua meinannu tulla. Liekö jäi mankka päälle vielä lähtiessäkin 😅
Hyvä ku jätitte päälle ja teillä soi riittävän kovaa, että minäkin kuulin😊
No kiva 😁 Varaudu sitte siihen, jotta seuraavaks saat virkistellä tajutonta. Jumit on yläselässä ja hartioissa ja niskaki on aika jämähtäny 🙄 Mie voin kyllä vastavuoroisesti hieroa sua jostain mistä nyt tahot heti kun tästä tokenen.
Onko työergonomia huono kotitoimistossa?
Joo, kiva 😀Onhan noita kohtia siellä täällä... 😉TiuhtinWau kirjoitti:
Mitä ihmettä EoEt morkkistelee?
No ittelleen voi tässä sanoa nyt jotta "morgen" paristakin eri syystä. Ensimmäisenä vaikka yhen sotketun ketjun vuoks 🙄 Sitte tullee punkku 🍷ja lopun voi arvailla.
Käytöskukka kirjoitti:
Onko työergonomia huono kotitoimistossa?
Joo, kiva 😀Onhan noita kohtia siellä täällä... 😉Näkisitpä vaan Kukka mimmosissa asennoissa mie välillä työskentelen 😅 Välillä mennee järkevästi pöydän kulmalla, mutta aina en taho jaksaa nousta ja makkaan sitte läppäri sylissä sängyllä 😁
No osotat sitte vaan ne kohat niin hoijellaan 😄En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No ittelleen voi tässä sanoa nyt jotta "morgen" paristakin eri syystä. Ensimmäisenä vaikka yhen sotketun ketjun vuoks 🙄 Sitte tullee punkku 🍷ja lopun voi arvailla.
No mun silmiin eikä korviin ole tullut mitään mistä pitäs morkkistella. Päin vastoin 😊👍
Käykö tämä Tiuhti 😅
https://www.adlibris.com/fi/kirja/maailma-pahkinankuoressa-9789525557725😂😄kiitos! ...saisinko pähkinänsärkijän vielä kiitos?
TiuhtinWau kirjoitti:
😂😄kiitos! ...saisinko pähkinänsärkijän vielä kiitos?
Muuten kyllä mutta mun balettitossut on kateissa.
Näkisitpä vaan Kukka mimmosissa asennoissa mie välillä työskentelen 😅 Välillä mennee järkevästi pöydän kulmalla, mutta aina en taho jaksaa nousta ja makkaan sitte läppäri sylissä sängyllä 😁
No osotat sitte vaan ne kohat niin hoijellaan 😄Eikä... 😅 Sitte sinun jumien kanssa mennekin vähän pitempään. Minut saat hoijella vasta kun sulla on paikat kunnossa 😁
Näkisitpä vaan Kukka mimmosissa asennoissa mie välillä työskentelen 😅 Välillä mennee järkevästi pöydän kulmalla, mutta aina en taho jaksaa nousta ja makkaan sitte läppäri sylissä sängyllä 😁
No osotat sitte vaan ne kohat niin hoijellaan 😄...🙄ehkä en sittenkään, sitä pähkinänsärkijää 😅
Muuten kyllä mutta mun balettitossut on kateissa.
Ei meidän oopperataloissa tossuja tarvita.
TiuhtinWau kirjoitti:
...🙄ehkä en sittenkään, sitä pähkinänsärkijää 😅
Koitappa Tiuhti nyt päättää 😁 Ootte te kaks kyllä vähän kummallista väkeä.😅 Eilen ois pitäny vettää jottai Tuisku koreografiaa ja tännään sitte kekkuloija tossut jalassa varpaillaan 😂
Koitappa Tiuhti nyt päättää 😁 Ootte te kaks kyllä vähän kummallista väkeä.😅 Eilen ois pitäny vettää jottai Tuisku koreografiaa ja tännään sitte kekkuloija tossut jalassa varpaillaan 😂
Jalkoja ei pidä sitoa, ei tossuihin eikä pyrstöihin. Tuoskun poikasten mukana voi välillä lippailla😂 kun ha nousee pian jaloilleen.
TiuhtinWau kirjoitti:
Jalkoja ei pidä sitoa, ei tossuihin eikä pyrstöihin. Tuoskun poikasten mukana voi välillä lippailla😂 kun ha nousee pian jaloilleen.
*Tuiskun
Käykö tämä Tiuhti 😅
https://www.adlibris.com/fi/kirja/maailma-pahkinankuoressa-9789525557725Lainasin ihan oikeasti tämän😄, ei muuten inspiroi, mut kaikkee pitää kokeilla ja kun kerran aikaa on. Ei ole edes ensimmäinen tiedettä populorisoiva kirja,( Valtaojat aikaisemmin imaistu).
Kiinnitin riippukeinun mökin pihaan, siin o vilttiki nurtsil jos hierotte jumeja.
Pitäskö se laittaa uus motelli pystyyn tai vaakaan? Vappaaehtosia?
Mun pittää nyt hommata livessä. Alkaa jo vähän nälkäkin olla 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737