Vasemmistoliiton nykyinen puheenjohtaja, opetusministeri Li Andersson on Vasemmistonuorten entinen puheenjohtaja.
Nyt Vasemmistonuoret vaativat nyt, että "sotarikollinen" Mannerheimin patsas on joko romutettava tai siirrettävä jonnekin syrjemmälle Helsingin keskustasta.
https://vasemmistonuoret.fi/fi/ajankohtaista/vasemmistonuoret-on-aika-siirtaa-patsaat-paraatipaikoilta-puistoon
Myös Kekkonen oli sisällissodan 1918 aikana valkoisten riveissä, ja johti teloitusosastoa. Seuraavana sotarikollinen Kekkonen saa Li Andersonin väen toimesta huutia, ja hänenkin patsaansa tuhotaan.
Li Andersonin Vasemmistoliitto: Mannerheimin patsas romutettava
14
138
Vastaukset
- Anonyymi
Mannerheimin patsaan tilalle on tuotava suurten vasemmistolaisten ajattelijoiden, kuten Marxin, Engelin ja Leninin kunniakkaita muistomerkkejä.
- Anonyymi
Joo suuria ihmisyyden ystäviä kuten Feliks Dzeržinski tai vaikka Vlad Seivästäjä
https://fi.wikipedia.org/wiki/Feliks_Dzeržinski
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vlad_III - Anonyymi
Leninin patsaita saa Venäjältä halvalla,pari votkapulloa ja se on siinä!
Muuten me siirretään Anderssonin sisaret sinne siperian laitamille jos jutut ei pehmene!
- Anonyymi
Ja vasemmistonuorten puheenjohtaja on somali, joten ei mitään hajua suomalaisten historiasta. Vaan toivoisin että menisi Somaliaan kaatamaan patsaita.
- Anonyymi
Lisää patsaiden kaatoa vaativia.
https://www.verkkouutiset.fi/historioitsija-esittaa-kaatakaa-aleksis-kiven-ja-mika-waltarin-patsaat/#5f762e50 - Anonyymi
Erikoinen päätelmä tässä avauksessa. Kun Li Andersson on ollut aiemmin Vasemmistonuorten puheenjohtaja ja nykyinen Vasemmistonuoret ry vaatii Mannerheimin patsaan siirtämistä, niin johtopäätös on se, että Li Andersson vaatii patsaan siirtämistä.
Mitä!
Avauksen tekijä taitaa olla persu.No mitä se haluaa sen patsaan suhteen? Onko kysytty?
Onko Freudenthalilla muuten patsasta tai muistomerkkiä, jonka voisin tahria paskalla?- Anonyymi
Pietarin putinistit ja kotimaan kommunistit ovat tässä löytäneet toisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietarin putinistit ja kotimaan kommunistit ovat tässä löytäneet toisensa.
Pietarissa on kapitalismi,tollo!
- Anonyymi
Haluaako vasurit kaataa myös Snelmannin patsaan?
- Anonyymi
Vasurit haluaa kataa koko Suomen. Aatteen vanha tavoite velvoittaa.
- Anonyymi
Kukahan vassari sinne jäisi alle. Hidasliikkeinen ja lehmänkatse hmmmmm....
- Anonyymi
Onks' tietoo. ketkä vademmistoliittolaiset haluavat poistattaa Mannerheimin kuvat ja patsaat?
Yhden tiedän:
Oulun yliopiston sosiologia professori ja Vasemmistoliiton kaupunginvaltuutettu Puuronen.
Onks' muita vai onko muilla lääkitys kohdallaan? - Anonyymi
Vihervasemmisto kaivaa hautaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625