Oletko itsestäänselvyys, tavis, joka juoksee narulla ja pelkää joutuvansa kierrätykseen?
Vai oletko se juoksuttaja, joka koko ajan uhkailee kierrätyksellä, jos et ole, tee sillee. tällee.....jne.
asemasi
8
572
Vastaukset
- Kaka
Ei ole yhtään sen parempi tai huonompi kuin vaimoni asema.Meillä toimii täysin tasa arvo.Esimerkisi vaimoni lähtee tänään Helsingin risteilylle ja minä jään lasten kanssa kotio. Vastaavasti minä lähden myöhemmässä vaiheessa tai lähempänä kesää jolloin on lämpimiä ilmoja.Niin siitä tasa-arvosta olemme olleet pisan 30 vuotta yhdessä ja olemme tehneet kaikki kotona tehtävät puoliksi niin siivous kuin lastenhoito ja kaikki on mennyt hyvin. Kaikista tärkein perhe-elämässä on molemmin puolinen luottamus ja toisen kunnioitus ja huomioon ottaminen sekä kuunteleminen ja keskustelu.Että sellaista.
- parisuhteesa
Risteilylle lähdetään hakeman aina vaihtelua.
Tiedän kokemuksesta. Mitä sieltä haki ja sai. Enää ei viitsi lähteä.
Siinä luottamus peilataan ja valikoivamuisti! - kaka
parisuhteesa kirjoitti:
Risteilylle lähdetään hakeman aina vaihtelua.
Tiedän kokemuksesta. Mitä sieltä haki ja sai. Enää ei viitsi lähteä.
Siinä luottamus peilataan ja valikoivamuisti!Ilmeisesti on kyseinen risteily vaihtelun hakua.Ei sen välttämättä tarvitse olla niin kuin yleensä aina luullaan.Se voi olla myös virkistystä pitkään kotona olemiseen.Tällä kertaa vaimoni lähti tyttäreni sekä hänen poikaystävänsä ja tyttökaverinsa seuraksi elikä holhoojaksi.Luotan täysin vaimmooni sillä noin 10vuotta sitten hän oli töissä suomen eri laivoilla hyttiemäntänä pari viikkoa kerralla ja minä olin 4 lapsen kanssa kotona josta nuorin oli noin 3kk ikäinen.En oikein usko että olis edes tarvetta.Ensinäkin emme käytä alkoholia juuri olenkaan korkeintaan 1-2 kertaa vuodessa maistamme etupäässä viiniä. Yleensä kun otamme meillä on tosi kivaa koko perheen kanssa.Ikinään en ole kättäni tai nyrkkiä nostanut vaimoani vastaan,elikä lyönyt häntä. Riitojakin on joskus mutta nyt en satu muistamaan milloinka viimmeksi olisi ollut riitaa,yleensä ne selviää keskustelemalla ja me osaamme myös pyytää toisiltamme anteeksi jos on tarve.Että Sillain
Pitääpä kysyä vaimolta ettei tuu sanomista ja joudu kierrätykseen.
- roosa
Onkin pitänyt heittää kyseltäväksi,mitä on tasa-arvo parisuhteessa...?
Miten se menee,mitä se pitää sisällään jne.
Omassa suhteessani miehen ollessa vanhempi hänen suhtautumisensa on ylikorostavan isällinen,johtaja,määrääjä,hallitsija,sanoo missä kaappi seisoo ja hänen mielestään tasa-arvoa ei ole,vaan nyt on meneillään naisten vallankumous.
Naiset hallitsee ja ovat tallanneet miehet.
Alun alkaen hän jo ei sietänyt sitä ,eikä tätä,ja listaa voisi jatkaa...
Mutta en ole antanut periksi,"tappelen" vastaan kun tiedän oikeuteni ja milloin olen väärässä.
En myöskään pompota,sanon kyllä asiasta jos aihetta on.Tässä suhteessa on kumpikin ollut monta kertaa lähdössä ja on suoranainen ihme että vielä olemme yhdessä,kai se on vain tottumus,tapa,kuinka kauan...luoja vain tietää! - paranee"
Tai sitten ei. Isävainaa neuvoi ennen, että "Akka ja hevonen on pidettävä alituisessa kuolemanpelossa. Ovat sitten hyvin nöyriä."
Olen koettanut toimia isältä saamieni ohjeiden mukaan.- Pirre*
hyi sinnuu, polveesi olisi potkaistava .:))
- Jermu
ja se riittää. Tasapuolisuutta se vaan on. Pitää toisista huolta, mutta samalla itsestäänkin. Jag har talat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21001Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15851- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734