Hyvää iltaa naiselle! :)
No eihän tämä mitenkään kivaa ole kun ei olla yhdessä :(
☆NAISELLE♡MIEHELTÄ☆
Keskiviikko iltaa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aina olet tervetullut minun kotiini!!!!!
- Anonyymi
... kotiin ...
- Anonyymi
Tämä siis T : ltä
- Anonyymi
Et tee mitään niin, yllätäpäs joskus.
- Anonyymi
Täällä pyörit, mutta kerro nyt vihdoin kenelle nää toivotukset on...
- Anonyymi
Nää on Tuomolta Hannalle. Tiedä pidemmän seuranneena. -sivusta
- Anonyymi
Hannalle♡Tuomolta
- Anonyymi
Hyvää yötä hyvä mies. Mietin vain, mitä oikein ajat takaa? Toivoisin, että kertoisit minulle selvästi. Jotenkin minusta on alkanut tuntua siltä, että sinulle ei sanota ei. Mitä voin tehdä? Osaatko sinä kertoa, mitä minun pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Tä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tä?
Minä haluaisin olla miehen kanssa mutta vieläkin olen epävarma siitä, haluatko minut? Kerro, että olen väärässä ihan suoraan, niin pääsen eteenpäin. Mitä sinä haluat? Pyydän, keskustele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tä?
Ei sanota ei .
Vaan TAHDON. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sanota ei .
Vaan TAHDON.Mitä sinä tahdot? Sitten minä kirjoitan, mitä minä tahdon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tahdot? Sitten minä kirjoitan, mitä minä tahdon?
Ei tästä tule mitään mutta ihan vakavasti pyydän sinua lopettamaan viestit minulle, jos minua et mitenkään halua vai kuinka kauan aiot jatkaa tätä? Meidän molempien elämä menee pilalle. En uskalla ottaa mitää läheisempää yhteyttä, koska uhkaat viranomaisilla. Miksi teet tällaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tästä tule mitään mutta ihan vakavasti pyydän sinua lopettamaan viestit minulle, jos minua et mitenkään halua vai kuinka kauan aiot jatkaa tätä? Meidän molempien elämä menee pilalle. En uskalla ottaa mitää läheisempää yhteyttä, koska uhkaat viranomaisilla. Miksi teet tällaista?
Minä aion lopettaa palstaelämän ja toivon, että et enää ota minuun yhteyksiä. Minä olen yrittänyt viedä tätä hyvään suuntaan ja pyytänyt ystävyyttä ihan alusta asti. En alunalkaenkaan halunnut tällaista. Minä olen onnellinen suhteessani ja aion pysyä tässä. Saan apua mieheltäni. En ole pyytänyt sinulta apua. Minulla on vaikeaa tällä hetkellä ja yritän parhaani. Jätä minut vain rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aion lopettaa palstaelämän ja toivon, että et enää ota minuun yhteyksiä. Minä olen yrittänyt viedä tätä hyvään suuntaan ja pyytänyt ystävyyttä ihan alusta asti. En alunalkaenkaan halunnut tällaista. Minä olen onnellinen suhteessani ja aion pysyä tässä. Saan apua mieheltäni. En ole pyytänyt sinulta apua. Minulla on vaikeaa tällä hetkellä ja yritän parhaani. Jätä minut vain rauhaan!
Järkevä päätös sama juttu hyvää yötä kuka ootkin👍
- Anonyymi
Tällä kaimalla on kyllä aina tyyli kohdillaan näissä aloituksissaan. Pakko oli nyt viimein kehua!
Terveisin yksi toinen Tuomo - Anonyymi
Iltaa vaan Miehelle, sille.
- Anonyymi
Öitä
Kauniita unia
☆NAISELLE♡MIEHELTÄ☆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293563No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241404- 141242
- 271138
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221077