Hei. Olen kohtuu yksinäinen nuori, olen 16v vanha ja aloitan ammattikoulun ensivuonna. Mietin mistä voisin saada kavereita kun en osaa oikein livenäkään mennä kehenkään tutustumaan, jäänyt nuo sosiaalisuuden taidot vähälle. Amiksessakaan ei omalle alalle ketään tuttuja tullut, ja vaikka mulla muutama kaveri onkin nii sen verran vähän niitäkin näkee eikä osaa mitään puhuakkaa esim somen kautta niin alkaa tuo yksinäisyys potkia pahemman kerran. Mistä kannattaisi siis oman ikäisiä kavereita etsiä, kun mitään esim jalkapallo harrastusta ei ole missä tulisi toisia tavattua.
Yksinäiselle kavereita
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kotiin ei kannata jäädä odottamaan, harrastusten parista löytyy saman mielisiä. Ainakin nyt kesällä koris-, lentopallo ym.
Ongelma on sama vaikka olisi ikää enempikin. Keskustelun voi aloittaa vaikka kuinka hassusta aiheesta, tärkeämpää on tunne välittämisestä ja kuulluksi tulemisesta. - Anonyymi
Hei, koulun kuten harrastusten kautta on helpompaa tutustua uusiin ihmisiin kun on sama mielenkiinnon kohde . Harrastuksen ei aina tarvitse olla kovaa fyysistä urheilua, vaan se voi olla vaikka shakkikerho jos tykkää pelata tai jos nauttii luonnossa liikkua, jokin luontojärjestö ja heidän kerhotoimintansa voisi olla mukavaa, näissäkin taitaa sitten olla viellä eri alueita kiinnostuksen kohteen mukaan esim. lintubogaus yhtenä. Myös seurakunnilla on usein nuorisotoimintaa., sitten viellä muutama vaihtoehto harrastuksista sekä vapaaehtoistiminnasta missä voi tusutua uusiin ihmisiin eläinsuojelu, partio , teatterikerho ja sitten on viellä VPK (vapaaehtoinen palokunta).
Onnea Sinulle opiskelupaikan johdosta ja mukavaa kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949