Oletko miettinyt sitä meidän avoinna olevaa juttuamme?
Kuumaa iltaa kultaiseni
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen toki
En sano juuta en jaata - Anonyymi
Meillä on kyllä kaikki loppuun käsitelty.
- Anonyymi
Koko ajan mietin "meitä"
Haluatko antaa jotain vinkkiä? - Anonyymi
Nehän ovat aivan retuperällä.
Ei mennä eteen, eikä taakse. - Anonyymi
Olen miettinyt niin että aivoni käyvät kuumana. Tämä nykyinen tilanne ei mulle riitä!
- Anonyymi
Kyllä olen miettinyt ja tullut, jopa lopputulokseenkin. En sitä nyt tähän rupea availemaan.
- Anonyymi
Minäkin otin nyt äsken tuulettimen esille, kun alkoi tunteet kuumenemaan liikaa.
- Anonyymi
Joo ja kuumottaa.. pitäiskö kiirehtiä? What say you?
- Anonyymi
Ketä aloittaja kaipaa? :)
- Anonyymi
Yhtä 3sta miljoonasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä 3sta miljoonasta.
Mulle riittää loput 😎
- Anonyymi
Minä mietin häntä liikaakin. Ajattelen, että kaikki selviää aikanaan ja nyt on hyvä miettiä meitä. Luultavasti millään, mitä mietin, ei ole todellisuudessa mitään väliä. Kaikki riippuu siitä, mitä tunnemme, kun näemme seuraavan kerran. Jos näkisimme nyt, ryntäisin varmaan suoraan hänen syliinsä enkä laskisi irti. Ehkä on hyvä siis, ettei nähdä ihan vielä, jos tunteeni vähän tasoittuisivat tästä.
- Anonyymi
Mites se miehen vaimo
- Anonyymi
Jaa töissä syliin 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa töissä syliin 🙂
Niin. Eihän se oikein hyvältä näyttäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Eihän se oikein hyvältä näyttäisi.
Tuntuisi kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuisi kyl
🙂.
- Anonyymi
No olen miettinyt sitä miehen ehdotusta, mutta kalenterissa on tilanpuutetta.
💋✨
Öitä! - Anonyymi
Meidän pitää ehdottomasti clousata tää keissi mahdollisman pian.kiire on jo kova
- Anonyymi
Tietysti kun ei muuta enää päähän mahdu kuin sä sä ja sä vaan.
- Anonyymi
Hyi, en ole miettinyt nyt mietin hetken kun kysyit
- Anonyymi
Olen useinkin miettinyt sitä. Siihen on erittäin hyvä syy, miksi sitä ei ole suljettu. Meillä on vain eri aikataulut asian käsittelemisen suhteen.
Sinä saavut samaan lopputulokseen kuin minäkin, joskin myöhemmin. En halua hoputtaa sinua, koska on tärkeää, että teet kaiken pohdinnan itse. - Anonyymi
ai olenko miettinyt :) mun on pakko saada sua :)
- Anonyymi
takuulla, en kyllä ole varma jäikö se avoimeksi. Se jotenkin sulkeutui, kun poistuit.
https://youtu.be/XYqmMtcRxlA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808