Väsyneenä naiselta toivo katoaa ja usko on koetuksella

Anonyymi

Nyt just sellainen hetki et usko tähän juttuun on koetuksella. Hommat ei etene, ainakaan sitä vauhtia kun ite toivois. Eikä oo hajuakaan haluaako toinen muuta kuin flirttailla ja nauttia päiväunistaan. Just tänään tuntuu ettei jaksa enää katseita, hymyä, huumoria, sitä kaikkea joka merkinnyt mulle niin paljon. Toisaalta tunteet vahvat sitä miestä kohtaan. Kai se tästä taas...

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosissani sinut haluaisin. Jos olet siis hän ketä kaipaan. :)

T->K

• Anonyymi

Nyt vaan osui harhaan. Ihan eri kirjaimet tässä pelissä😁

• Anonyymi

Jospa se kestää

• Anonyymi

Jossain se aikarajakin menee, vaijeissakin jutuissa🙄

• Anonyymi

Otat kato selvää, niin siinä se. Ei se odottelemalla etene mihinkään.

• Anonyymi

Mitä hittoa luulet että tässä on yritetty tehdä? Kato ei sitä voi ihan kenelle tahansa, ihan missä tahansa, ihan mitä tahansa sanoa. Tilanne ja hetki pitäis olla ok

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hittoa luulet että tässä on yritetty tehdä? Kato ei sitä voi ihan kenelle tahansa, ihan missä tahansa, ihan mitä tahansa sanoa. Tilanne ja hetki pitäis olla ok

Rakkaus sun ei tarvi olla huolissaan siitä että ihmettelen että jos esimerkiksi olet joskus erittäin väsynyt tai esimerkiksi masennuksen aiheuttama voimattomuus joka näkyy esimerkiksi haluttomuus tai esimerkiksi kyvytön näkemään positiivisia asioita!! iloisuus on yleensä masentuneella niin että esimerkiksi teeskentelee olevansa iloinen hymyilee ja on kohtelias koska ei halua tärkeälle ihmiselle näyttää että oikeesti tekisi mieli vaan huutaa tai kiroilla ja nukkuu koko päivän!! niin rakkaus sun ei tarvi miettiä että mitä minä ajattelen sinusta milloinkin!! olen aina sanonut että mun kanssa olet just niin kuin tunnet ja haluat!! tietenkin minä haluan että voit vapaasti näyttää mitä tunnet ja rakas mä tuen ja ymmärrän ja piristän sinua!!!! ei tietenkään aina voi olla hyvä päivä ja masentunut ihminen nii mieli ala vaihtuu monta kertaa päivässä!! olen siitä erittäin tietoinen ja sen takia sanoin että sun ei tarvi mistään huolehtia hoidan kaikki asiat!!! voin tuoda vaikka aamuisin kaljat sänkyyn asti niin sun ei tarvii turhaan esimerkiksi nousta jos esimerkiksi olet sillä hetkellä väsynyt!! voin tehdä kaiken sun puolesta!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus sun ei tarvi olla huolissaan siitä että ihmettelen että jos esimerkiksi olet joskus erittäin väsynyt tai esimerkiksi masennuksen aiheuttama voimattomuus joka näkyy esimerkiksi haluttomuus tai esimerkiksi kyvytön näkemään positiivisia asioita!! iloisuus on yleensä masentuneella niin että esimerkiksi teeskentelee olevansa iloinen hymyilee ja on kohtelias koska ei halua tärkeälle ihmiselle näyttää että oikeesti tekisi mieli vaan huutaa tai kiroilla ja nukkuu koko päivän!! niin rakkaus sun ei tarvi miettiä että mitä minä ajattelen sinusta milloinkin!! olen aina sanonut että mun kanssa olet just niin kuin tunnet ja haluat!! tietenkin minä haluan että voit vapaasti näyttää mitä tunnet ja rakas mä tuen ja ymmärrän ja piristän sinua!!!! ei tietenkään aina voi olla hyvä päivä ja masentunut ihminen nii mieli ala vaihtuu monta kertaa päivässä!! olen siitä erittäin tietoinen ja sen takia sanoin että sun ei tarvi mistään huolehtia hoidan kaikki asiat!!! voin tuoda vaikka aamuisin kaljat sänkyyn asti niin sun ei tarvii turhaan esimerkiksi nousta jos esimerkiksi olet sillä hetkellä väsynyt!! voin tehdä kaiken sun puolesta!!!

No en nyt kyllä tiedä, paraneeko masentuneen olotila, jos se juopottelee sängyn pohjalla.

• Anonyymi

No eikö lisää kivellä päähän.

• Anonyymi

Usko on jo mennyt ja Toivokin jo horjuu... tyypillinen juhannus siis

• Anonyymi

Mutta rakkausko vielä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4732
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      205
      3784
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      89
      2178
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1224
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1203
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      36
      948
    Aihe