Mitähän myrkky huumeita käytetty ku yks makaa teholla ilman aivotoimintaa? Kellään tietoa
Mitähän on taas vedetty
11
679
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaisivat letkut irti, niin ei tarttis kärsiä..
- Anonyymi
Otettu jo kerrostalojen sakkia oli
- Anonyymi
Joko vetää tasaasta viivaa sydänkäyrä?
- Anonyymi
Ne ei huomanneet että se on ilmajokinen. Kaikilla suora käyrä.
- Anonyymi
Sais eristää maakunnat toisistaan. Kulkee taudit ja aineet ventovieraiden mukana ihmisten riesaksi.
- Anonyymi
Se ei n se kerrostalojen alue pelkkää saastaa ,
Sais catepillarilla vetää maan tasalle ja tilalle nurmikenttä - Anonyymi
Sinne sijoitettu niin kauan kuin muisti kantaa alkoholistit ja syrjäytyneet nyt sitte piikkihuumeiden käyttäjät päässy mukaan ja ku elämässä ei muuta sisältöä niin sitte kaikki kasaantuu tonne roska sakkiin ja ken sinne eksyy niin eksyy myös elämässään..RIP se joka pääsi tuskistaan pois..
- Anonyymi
kerr. t. alue tarttis keskiolut kioskin, niiin ei tarttis kattella niitä pössöjä keskustas.
- Anonyymi
Joo ei tiedä kuinka niitä pesiny sinne alueelle niin paljon, vuosi kymmen taaksepäin oli vain murto osa nykyisestä sellaiset jolla oli vielä normaaleja nuoria 5-6v sitte on ihan rapa nistejä jo
- Anonyymi
huomaa taas et jengil ei ole hajuakaan missä mennään.mutta kun mutta kun kiinnostais tietää!!!heinähattuja kiinnoostaa niin maan perkkeleest terve tuloa 2020 luvulle aas-....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684286
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684136Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102324IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm211446Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571272Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli741049