eli kun klikkaa pdf-tiedostojen linkkejä, niitä rupeaa pukkaamaan kuin junanvaunuja loputtomiin! Sen saa loppumaan sulkemalla selaimen - niitä välilehtiä voi olla hetkessä kertynyt vaikka 100 kpl. :P
Joskus aiemminkin tätä on tapahtunut. Firefox ei usko että 1 lehti piisaa..
versio 77.0.1 64-bit
Firefox "villiintyy" välilehtien avaamisessa
13
77
Vastaukset
- Anonyymi
Pistä esimerkki koska selitys ei mennyt jakeluun.
- Anonyymi
Mikä esimerkki? Kaikilla pdf-tiedostoilla sama juttu. No, esimerkiksi vaikkapa juuri tänään tullut Elisan lasku!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä esimerkki? Kaikilla pdf-tiedostoilla sama juttu. No, esimerkiksi vaikkapa juuri tänään tullut Elisan lasku!
Olisin varmaan huomannut kun avasin äsken Lidl:n PDF:n, nätisti avautui alakkaisina sivuina.
- Anonyymi
Voi norpan valheeeeeet.
On se melkoinen sälli.
Ainoo elämä sillä on trollaus suomi24:ssä.
Linux, Ubuntu, Firefox mollamiinen Valheillaan ja perätön w10 kehu ja vakoilun kieltäminen.
- Anonyymi
Etsiskele haittaohjelmaa koneestasi.
- Anonyymi
Varmaan taas saastunut windows 10.
- Anonyymi
No AVG löysi muutaman haitakkeen ja siirsi karanteeniin . ei vaikutusta. Sitten poistin Firefoxin ja asensin uudelleen. Nyt aukeaa PDF:t nätisti.
- Anonyymi
Ja minulla on W. Seiska - tykkään mukavammaksi kuin 10:n.
- Anonyymi
Varmaankin ne muutamat haitakkeet olivat korrupteeranneet foxin.
- Anonyymi
Näin todellakin voi käydä, jos Firefox on valittu PDF-tiedostojen oletusohjelmaksi. Tavallisesti Firefox ei ole PDF:ien oletusohjelma, joten siksi tätä ongelmaa ei yleensä tule vastaan. Korjaus on tehty versioon 78, joka julkaistaan kesä- ja heinäkuun vaihteessa.
- Anonyymi
Vian taustaa ja teknisiä lisätietoja englanniksi, jos joku sellaista kaipaa: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1633790
- Anonyymi
Kuulostaa haittaohjelmalta, kannattaa varmuuden vuoksi tehdä käyttöjärjestelmän uudelleen asennus.
- Anonyymi
Kannattaa otta kyseinen ominaisuus pois päältä. Sillähän se on hoidettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281