vaikka emme ole edes nähneet emmekä olleet muutenkaan missään tekemisissä toistemme kanssa. Onkohan tässä nyt mitään järkeä, haaveilla jostain mitä ei koskaan tule edes olemaan.
Olen ikävöinyt vuosia
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin miestä.
- Anonyymi
Niin minäkin naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin naista.
Millaista naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista naista?
Kaunista, jalat maassa kulkevaa, vastuuntuntoista naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista, jalat maassa kulkevaa, vastuuntuntoista naista.
Missäpäin Suomea hän oleskelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rovaniemellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hänestä sellaisia tietoja täällä kirjoittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hänestä sellaisia tietoja täällä kirjoittele.
Muita tuntomerkkejä? Hiusten ja silmien väri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita tuntomerkkejä? Hiusten ja silmien väri?
Siniset silmät. Hiuksista en tiedä ajankohtaista väriä. Suomalaisen vaaleat ovat luonnostaan.
- Anonyymi
Jos se antaa sinulle jotain iloa elämään niin totta kai on sallittua haaveilla.
Ei kaikkea tarvitse omistaa.
💋✨ - Anonyymi
Tietääkö hän edes sinut?
- Anonyymi
Tottakai tietää mutta ei tunneta hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai tietää mutta ei tunneta hyvin.
Mistä tunnemme toisemme ja mistä vuodesta lähtien olet minua jo kaivannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tunnemme toisemme ja mistä vuodesta lähtien olet minua jo kaivannut?
Töistä vuodesta -07 alkaen :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töistä vuodesta -07 alkaen :(
Oliko iltatyö? Jouduit lähtemään?
- Anonyymi
Jos oot selvää ottanut, että ei tuu koskaan mitään olemaan niin ei kannata ikävöidä vaan hankkia kokemuksia muiden kautta, jotta unohtuu.
- Anonyymi
No, jos toinen ei edes tietoinen, että häntä ikävöit, ei tuossa kyllä ole järkeä yhtään.
- Anonyymi
En ole Ap, mutta sama tilanne. Ei mitään järkeä ja mä myönnän sen, mutta rohkeus ei riittänyt IRL niin tänne ajauduin..
- Anonyymi
En uskalla toimia. Siitä tässä on kyse. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla toimia. Siitä tässä on kyse. :(
Onko merkkejä siitä, että hän voisi suhtautua ilkeästi sinuun?
- Anonyymi
Jotenkin alkanut tuntua nyt näitä puolisen vuotta lueskelleena ja itsekin kirjoitelleena, että hyvin moni täällä haluaa vain ikävöidä täällä jotain. Jos kohdetta ei ole niin se keksitään. Sitten on näitä jotka kirjoittaa, että miksi sä kaipaat mua edelleen kun mä jo kaipaan toista täällä.. ihan hassua. Ihan kuin tämä olisi joku seurustelun muoto, kaipaa sä mua ja mä sua ja sitten sä et enää saa kaivata mua kun mulla on jo toinen kaivattava. Pöhköä. Missä on oikeat tunteet ja oikea ikävä.. En väitä, että sä olisit tuollainen aloittaja, tuli vaan mieleen tuosta vuosien ikävöinnistä.
- Anonyymi
oot ehkä oikeassa... ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805