Elämä on aika "raakaa" peliä.
Se on sitä niin naisille kuin miehillekin.
Tätä kysyy n.
Mies, miten jaksat
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sano n tai "mies" mitään. Yhtä tyhjän kanssa!
- Anonyymi
Menee Harrille Vaasaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee Harrille Vaasaan.
Ei osu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osu!
En nyt sitä tarkoittanutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt sitä tarkoittanutkaan.
Mitä sitten tarkoitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten tarkoitit?
Unohda...
- Anonyymi
Hyvin jaksan ,ihana vaimo ja lapset ,
mitään ei puutu,paitsi hyviä ystäviä ei ole liikaa. - Anonyymi
Silleen jaksan etten mee mukana maailman menossa. Näyttää siltä et oon kahetsaan jessen ja sen isukin kanssa. Näillä mennään. Toivottavasti taivaassa on ees huoria tai seksii.
- Anonyymi
neiti, hei neiti, muistan vielä ajan, muistatko miten oltiin niin pienii, et maton reunalla jalkoi heiluteltiin....
https://www.youtube.com/watch?v=zfXBNQMj2SE - Anonyymi
Yksinäisyys on kyllä todellista. Joskus halusin sitä ja sitä olen saanut. Päihteet on toinen ongelma. Kaipaan rakkautta. https://www.youtube.com/watch?v=TzFnYcIqj6I
- Anonyymi
Elämä on raakaa, tosiaan. Välillä menee usko ihmisiin mutta toisaalta hyviäkin ihmisiä on. Pitää keskittyä niihin hyviin. Aina on muistettava myös oma osuus.
- Anonyymi
Minä voin hyvin. Nautin niin arkipäiväistä kuin myös vapaalla olosta. Elämäni jokainen osanen on kohdallaan, eikä onneksi mitään suurempia vastoinkäymisiä ole matkallesi toistaiseksi tullut.
Huomenna juhannusaaton kunniaksi täytyy järjestää jotain ekstraa. - Anonyymi
Minähän jaksan.
Olen kokenut sen verran rankkoja asioita elämässäni ja niistä kaikista selvinnyt hengissä sekä pää kunnossa, joten voin olla vain kiitollinen.
Paljon on ihmisiä, jotka pettävät, kiusaavat, käyttäytyvät asiattomasti ja harjoittavat henkistä sekä fyysistä väkivaltaa, mutta joukossa on sentään myös hyviä tyyppejä.
He ovat arvokkaita, heistä tykkään ja he saavat täyden tukeni, he koska itse olen samankaltainen.
Vaarallisinta on paha, mikä on kietoutunut hyvän kaapuun, siis susi lammasten vaatteissa.
He satuttavat eniten niitä herkimpiä, heikoimpia ja vilpittömimpiä, joita pitäisi päinvastoin suojella ja tukien vahvistaa selviytymään kovassa maailmassa.
Noita susia vihaan, heidän paikkansa ei kuuluisi olla hyvien ihmisten joukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750