Armeijassa saa kuullu letkautuksia ja hohoijaa lauseita, sekä kaikkea muuta tylsää jos ei osaa, jaksa, eikä viitsi.
Yrittäkää edes!!
Mutta mitä armeijassa ajatellaa miehestä, joka ei ole koskaan halunut mennä armeijaan? Käy reippaasti sivarin ja hakeutuu opiskelemaan tai töihin?
Siinä pala purtavaksi.
Hotellia Hanhea mietin lomakohteeksi.
Armeija ei pidä loosereista.
6
129
Vastaukset
- Anonyymi
Armeija ei halua itsevarmoja ALFOJA jotka eivät alistu valtion ilmaisorjiksi kantamaan laukkuja ja kumartelemaan femakooiden johtamalle valtiolle.
- Anonyymi
Reippaasti suoritettu sivari on iso plussa monella alalla. Etenkin, jos suorittaa sivarin alalle, jolle on koulutusta ja mahdollisuus työllistyä, niin sehän on vain pelkkää oikeaa työkokemusta puskissa ryömimisen sijaan.
Intti on ihan turhaa.- Anonyymi
Kun valitsee sivaripaikan oikein, työt tavallaan jatkuu koko ajan. Kokemusta kertyy duunista jossa palvelee sivarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun valitsee sivaripaikan oikein, työt tavallaan jatkuu koko ajan. Kokemusta kertyy duunista jossa palvelee sivarina.
Sivari kuten varusmieskin ovat palkattomia pakkotyöorjia, sellaisessa on vain hävettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivari kuten varusmieskin ovat palkattomia pakkotyöorjia, sellaisessa on vain hävettävää.
Siksi kannattaa hankkia Alfan c paperit. Menkööt femakot sinne laukkuja kantamaam.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kannattaa hankkia Alfan c paperit. Menkööt femakot sinne laukkuja kantamaam.
Ei mitään hätää. olen kuulluut että optimisti astuu miinaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265183Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482746Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039