Taas tuo äidin pikku pirkkapetteri sai vitosen bensarahaa ja aloitti kylärallin.
Mopojonnetaas
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Huomattu on. Öisin naapurin nuijan pakoputkivikainen auto ja tuo moponrääsy pitävät niin kovaa meteliä, ettei keskustassa pääse liikoja nukkumaan. Mitä helkkaria täytyy käydä päättyvän tien päässä monta kertaa tunnissa kääntymässä?? Ajelisi vaikka Luvialle ja takaisin, jos on liikaa bensaa. Pihateillä on muuten 30 nopeusrajoitus... Kohta otan kuvan niistä ja teen ilmoituksen. Eikös kesäkuun alusta tullut korttelirallikielto voimaan. Tuskin poliisia silti kiinnostaa.
- Anonyymi
Joo kyllä hupiajelu on lailla kielletty nykyään. Saisi poliisi puuttua jo.
- Anonyymi
Poliisi kyllä kiinnostuu kunhan tarpeeksi moni ilmoittaa samasta asiasta ei tarvitse kuin ilmoittaa kenttäpäällikölle ,johan tulevat paikalle ripeästi.
- Anonyymi
Jos tulee luvialle poikkeemaan ni raudat tulee käsiin ja häkki heilahtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184