Jees elikkä pistin tälläsen topicin pystyyn.Elikkä haluisin tietää teidän mielipiteen siitä mikä on Maidenin aliarvostetuimmat biisit? Joita olisi esim. voitu soittaa keikalla enemmänkin tai edes yhden kerran? Mulla olis mielessä muutama jotka
on mielestäni todella aliarvostettuja ja olisin halunnu kuulla
niitä keikalla enemmän tai edes kerran Ja perusteluita
myöskin kehiin
Deja Vu
Todella aliarvostettu biisi. Se todella saa mut hyvälle mielelle aina
kuunneltuaan. Hyvät rummut, sanat ja Brucen ääni mahtava.
The Fugitive
kivat rummut alussa. Alku muutenkin loistava ja paranee biisin edetessä.
Kertosäe on todella hyvä ja olisi todella hyvin livenä!
Blood On The World's Hands
Hyvin alkaa basso soololla ja on todella hyvin sovitettu biisin yhteyteen
myöskin hyvä livenä ja on mahtipontinen
Vastaukset
- Zed Leppelin
Deja Vu on loistava biisi, mutta ei ainakaan minun nähdäkseni aliarvostettu?!? Useimmat Maiden-diggarit joihin olen törmännyt pitävät Deja Vuuta myös mahtavana biisinä. En sitten tiedä...
- Tidaa
Phantom of the opera
To tame a land
Innocent Exile
Charlotte the Harlot
Vanhempaa ja parempaa biisiä kehiin, eikä mitään nykyistä tilululiitä. - Tomi
1.Deja Vu loistava kappale, mutta jäänyt liian pienelle huomiolle.
2.Back in the Village, Myös mahtava kappale mutta mun mielestä liian aliarvostettu
3.Wasting love, Mun mielestä hyvä biisi mutta saanut liian vähän huomioo - Conaani
Sanctuary on loistava biisi sanovat muut mitä tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836