Jees elikkä pistin tälläsen topicin pystyyn.Elikkä haluisin tietää teidän mielipiteen siitä mikä on Maidenin aliarvostetuimmat biisit? Joita olisi esim. voitu soittaa keikalla enemmänkin tai edes yhden kerran? Mulla olis mielessä muutama jotka
on mielestäni todella aliarvostettuja ja olisin halunnu kuulla
niitä keikalla enemmän tai edes kerran Ja perusteluita
myöskin kehiin
Deja Vu
Todella aliarvostettu biisi. Se todella saa mut hyvälle mielelle aina
kuunneltuaan. Hyvät rummut, sanat ja Brucen ääni mahtava.
The Fugitive
kivat rummut alussa. Alku muutenkin loistava ja paranee biisin edetessä.
Kertosäe on todella hyvä ja olisi todella hyvin livenä!
Blood On The World's Hands
Hyvin alkaa basso soololla ja on todella hyvin sovitettu biisin yhteyteen
myöskin hyvä livenä ja on mahtipontinen
Vastaukset
- Zed Leppelin
Deja Vu on loistava biisi, mutta ei ainakaan minun nähdäkseni aliarvostettu?!? Useimmat Maiden-diggarit joihin olen törmännyt pitävät Deja Vuuta myös mahtavana biisinä. En sitten tiedä...
- Tidaa
Phantom of the opera
To tame a land
Innocent Exile
Charlotte the Harlot
Vanhempaa ja parempaa biisiä kehiin, eikä mitään nykyistä tilululiitä. - Tomi
1.Deja Vu loistava kappale, mutta jäänyt liian pienelle huomiolle.
2.Back in the Village, Myös mahtava kappale mutta mun mielestä liian aliarvostettu
3.Wasting love, Mun mielestä hyvä biisi mutta saanut liian vähän huomioo - Conaani
Sanctuary on loistava biisi sanovat muut mitä tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559