Kun yritän sammuttaa, se herjaa että toisella käyttäjällä on työ kesken ja kertoo että sammuu kun se on valmis.
Kuka käyttää konettani? Jossa ei ole muita käyttäjiä.
Kuka käyttää windows 10:äni
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Joko itse käyttöjärjestelmä tai jokin sovellus/ohjelma
- Anonyymi
On tainnut ottaa ennakkoon koska vasta illalla yleensä sammutaan.
- Anonyymi
Jos olen kirjautunut järjestelmänvalvojan tililleni enkä ole kirjautunut ulos tavistililtäni ja sammutan koneen niin silloin tulee tuo herja, niin varmaan aloittajallakin. Olen siis ainoa koneen käyttäjä mutta kaksi käyttäjätiliä.
- Anonyymi
Windowsisi on korkattu! Katkaise internet-kaapelit ja asenna Windows kokonaan uudelleen.
- Anonyymi
Suomenkielinen versio voi ilmoittaa kaikkea hullua, koska se on googlella käännetty.
Luultavasti jokin prosessi kesken.
Kokeile irrotta kone netistä niin näet vieläkö on käyttäjiä. Keskeneräinen prosessi jatkuu, mutta käyttäjän pitäisi kadota, jos sellainen on.
Minulla taas on irtokovalevyjen kanssa niin, että kun yrität sulkea niin kone sanoo älä irrota, levy on käytössä. Sitten huomaan, etten ole sulkenut sitä ohjelmaa jolla olen tiedostoja avannut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006