Kun yritän sammuttaa, se herjaa että toisella käyttäjällä on työ kesken ja kertoo että sammuu kun se on valmis.
Kuka käyttää konettani? Jossa ei ole muita käyttäjiä.
Kuka käyttää windows 10:äni
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Joko itse käyttöjärjestelmä tai jokin sovellus/ohjelma
- Anonyymi
On tainnut ottaa ennakkoon koska vasta illalla yleensä sammutaan.
- Anonyymi
Jos olen kirjautunut järjestelmänvalvojan tililleni enkä ole kirjautunut ulos tavistililtäni ja sammutan koneen niin silloin tulee tuo herja, niin varmaan aloittajallakin. Olen siis ainoa koneen käyttäjä mutta kaksi käyttäjätiliä.
- Anonyymi
Windowsisi on korkattu! Katkaise internet-kaapelit ja asenna Windows kokonaan uudelleen.
- Anonyymi
Suomenkielinen versio voi ilmoittaa kaikkea hullua, koska se on googlella käännetty.
Luultavasti jokin prosessi kesken.
Kokeile irrotta kone netistä niin näet vieläkö on käyttäjiä. Keskeneräinen prosessi jatkuu, mutta käyttäjän pitäisi kadota, jos sellainen on.
Minulla taas on irtokovalevyjen kanssa niin, että kun yrität sulkea niin kone sanoo älä irrota, levy on käytössä. Sitten huomaan, etten ole sulkenut sitä ohjelmaa jolla olen tiedostoja avannut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838