Olen melkein 34v mies ja ei ole kuin yksi kaveri. Mistä nykypäivänä voisi miespuolisia kavereita löytää?
Mistä löytää kavereita?
15
822
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi yksi kaveri ei riitä?
- Anonyymi
Nii en mä tiedä miksi ei riittäisi. Oishan se mukavaa jos muutama kaveri olisi lisää. Ei aina voi olla tuon yhden kaverin kanssa, on silläkin oma elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii en mä tiedä miksi ei riittäisi. Oishan se mukavaa jos muutama kaveri olisi lisää. Ei aina voi olla tuon yhden kaverin kanssa, on silläkin oma elämä.
No herran jestas! Onko sinulla itselläsi sitten tarve ja aikaa olla koko ajan kaverin kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki elämä: etsi kumppani, kai löydät kun etsit, elä hänen kanssaan; tee kaikkea kivaa, esim purjehdusta... ei löhöilyä vaan aktiivista meininkiä juttelua positiiv hengessä huomioit hänen seksivehkeensä...
- Anonyymi
Vaikeaahan se on, mutta ei mahdotonta. Töistä niitä kai voi löytää tai sitten kavereiden kautta, jos oikein säkä käy.
- Anonyymi
Harrastukset lienevät hyvä tapa löytää kavereita joiden kanssa on oletettavasti ainakin yksi yhteinen mielenkiinnon kohde.
- Anonyymi
Miksi pitää olla miespuolinen kaveri?
- Anonyymi
No kyllä tottakai nainenkin käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä tottakai nainenkin käy.
Niiiiiin... nirpat saa jäädä heti pois... ole sosiaalinen... katso miten muut ovat...
- Anonyymi
Googlaa "kaverihaku" ja "kohdataan-some"!
Facebookista löytyy suuri ryhmä nimeltä "Uusia Ystäviä".
Helsingissä suuri ( yli 1700 jäsentä ) ryhmä nimeltä "Yksinäiset aikuiset". - Anonyymi
haluaisin pitkäaisen kaverin
- Anonyymi
missä olis pitempi aikanen kav eri
- Anonyymi
Löytyy kun avaat sanaisen arkkusi... puhu... minä satuin istahtamaan homomiesten viereen... eivät olleet kiinnostuneita tippaakaan mun seurasta... sitten menin ns yksin istuvan miehen seuraan, hän oli varattu... lähti pois. . En ole ruma, siitä ei kiikasta... nuori mies ehdotteli mut mut mut... ois jaksanu panna mut mut mut..
- Anonyymi
olet syntynyt 1974.
- Anonyymi
Mulla ei ole yhtään kaveria. Ei ole ollu 30 vuoteen. Periaatteessa haluaisin kaveteita mutta sitten en kuitenkaan jaksa niitä. Olen liian herkkä. En jaksa kuunnella sitä pikku naljailua, etenki jos menee huonosti ni kaverit vinoilee siihen vielä lisäksi. Parempi olla kun ei niitä kavereita ole. Naisia taas on vähän vaikea kuvitella kaverina. Puolisoa en enää halua koska aina koen että minua käytetään hyväksi parisuhteessa. Patti ja Matti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111254Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12828- 49805
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111785