Mistä löytää kavereita?

Anonyymi

Olen melkein 34v mies ja ei ole kuin yksi kaveri. Mistä nykypäivänä voisi miespuolisia kavereita löytää?

15

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi yksi kaveri ei riitä?

• Anonyymi

Nii en mä tiedä miksi ei riittäisi. Oishan se mukavaa jos muutama kaveri olisi lisää. Ei aina voi olla tuon yhden kaverin kanssa, on silläkin oma elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii en mä tiedä miksi ei riittäisi. Oishan se mukavaa jos muutama kaveri olisi lisää. Ei aina voi olla tuon yhden kaverin kanssa, on silläkin oma elämä.

No herran jestas! Onko sinulla itselläsi sitten tarve ja aikaa olla koko ajan kaverin kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki elämä: etsi kumppani, kai löydät kun etsit, elä hänen kanssaan; tee kaikkea kivaa, esim purjehdusta... ei löhöilyä vaan aktiivista meininkiä juttelua positiiv hengessä huomioit hänen seksivehkeensä...

• Anonyymi

Vaikeaahan se on, mutta ei mahdotonta. Töistä niitä kai voi löytää tai sitten kavereiden kautta, jos oikein säkä käy.

• Anonyymi

Harrastukset lienevät hyvä tapa löytää kavereita joiden kanssa on oletettavasti ainakin yksi yhteinen mielenkiinnon kohde.

• Anonyymi

Miksi pitää olla miespuolinen kaveri?

• Anonyymi

No kyllä tottakai nainenkin käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä tottakai nainenkin käy.

Niiiiiin... nirpat saa jäädä heti pois... ole sosiaalinen... katso miten muut ovat...

• Anonyymi

Googlaa "kaverihaku" ja "kohdataan-some"!
      Facebookista löytyy suuri ryhmä nimeltä "Uusia Ystäviä".
      Helsingissä suuri ( yli 1700 jäsentä ) ryhmä nimeltä "Yksinäiset aikuiset".

• Anonyymi

haluaisin pitkäaisen kaverin

• Anonyymi

missä olis pitempi aikanen kav eri

• Anonyymi

Löytyy kun avaat sanaisen arkkusi... puhu... minä satuin istahtamaan homomiesten viereen... eivät olleet kiinnostuneita tippaakaan mun seurasta... sitten menin ns yksin istuvan miehen seuraan, hän oli varattu... lähti pois. . En ole ruma, siitä ei kiikasta... nuori mies ehdotteli mut mut mut... ois jaksanu panna mut mut mut..

• Anonyymi

olet syntynyt 1974.

• Anonyymi

Mulla ei ole yhtään kaveria. Ei ole ollu 30 vuoteen. Periaatteessa haluaisin kaveteita mutta sitten en kuitenkaan jaksa niitä. Olen liian herkkä. En jaksa kuunnella sitä pikku naljailua, etenki jos menee huonosti ni kaverit vinoilee siihen vielä lisäksi. Parempi olla kun ei niitä kavereita ole. Naisia taas on vähän vaikea kuvitella kaverina. Puolisoa en enää halua koska aina koen että minua käytetään hyväksi parisuhteessa. Patti ja Matti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3415
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      131
      2425
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1927
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      7
      1520
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      72
      1505
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1310
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      63
      1164
    8. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      66
      1142
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      52
      1110
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      61
      1011
    Aihe