Rauhallista juhannusta palstalaisille

Itse olen palannut kotimaan kamaralle joitakin päiviä sitten pitkäksi venyneeltä Madeiran reissulta ja nyt olemme varmuuden vuoksi parin viikon karanteenissa mutta se ei haittaa kun on tilaa ympärillä.

Toivotan kaikille hyvää juhannusta samalla tavalla kuin hyvä pääministerimme tekee: "Pääministeri Sanna Marin toivottaa hyvää juhannusta

Pääministeri @MarinSanna:

"Toivon kaikille hyvää juhannusta ja iloisia hetkiä läheisten kanssa." #Juhannus ☀️ pic.twitter.com/Wc8n1qEOYl
— Valtioneuvosto | Statsrådet (@valtioneuvosto) June 19, 2020
"Suomalaiset ovat osoittaneet tänä keväänä sinnikkyyttä ja vastuullisuutta. Sen ansiosta tautitilanne Suomessa on nyt rauhallinen, poikkeusolot ovat päättyneet ja rajoituksia on voitu purkaa. Kiitos tästä jokaiselle teistä!
Toivon kaikille hyvää juhannusta ja iloisia hetkiä läheisten kanssa", Sanna Marin toivottaa Valtioneuvoston Twitter-tilillä."

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat narrata !
      Ei Marin ole kuin harjottelija pääministeri. Asiat hukassa !
      Olisit vielä sanonut että tulit Sannan asunnon kautta, tervehtien häntä.

• Anonyymi

Joo soipine vei tehookksasmin köyhien työläisten. ostoboiman

Vai käykö kauppa nspid kauppiast

Siis Köyhä on työläinen joka käy ansiptöissä eläkkeen jokaka päivä.

Ei pääomatuloja kuin minulla
        Sdp

• Anonyymi

Pankkopölhö jatkaa persumaisuutensa tiellä.

• Anonyymi

Kellään kepulaisella vara matkustaa. Haista ite.

• Anonyymi

Missä kskusta aihe..

• Anonyymi

Mitätön on Marin ministeriksi. Ei riittävää näkökulmaa koko Suomen asioihin.

PohPrEvp

• Anonyymi

Sipilä takaisin riistämään köyhää
        Ilmsistöin kikyy

Ja kyritud ta s

Rahat johtajille ullomsillee

Suomi nousuun leikkaamalla kansan ostovoima

Siinähän nyt myytte kun en ostsa

Köyhä tuulipuku duunari Espoon käri

• Anonyymi

Sinullako muka riittää tinaa kauluksessasi tehdä tuollainen arvio? Valtiotieteen tohtori Paavo Väyrynenkin on antanut tunnustusta pääministeri Marinille hyvästä johtamistyöstä, joten sepä juurikin kertoo, millaiset edellytykset sinulla on arvioida valtiotason johtoa. None!

Sanna Marin näyttää närhen munat tuollaisille vanhoihin, konservatiivisiin näkemyksiin jumittuneille äijänhöppänöille. Keskity vaan politiikan sijaan odottelemaan sitä päivää, kun alat puskea horsmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullako muka riittää tinaa kauluksessasi tehdä tuollainen arvio? Valtiotieteen tohtori Paavo Väyrynenkin on antanut tunnustusta pääministeri Marinille hyvästä johtamistyöstä, joten sepä juurikin kertoo, millaiset edellytykset sinulla on arvioida valtiotason johtoa. None!

Sanna Marin näyttää närhen munat tuollaisille vanhoihin, konservatiivisiin näkemyksiin jumittuneille äijänhöppänöille. Keskity vaan politiikan sijaan odottelemaan sitä päivää, kun alat puskea horsmaa.

Minä olen Jorma arvioinut suuren joukon ihmisiä nimenomaan johtamisen näkökulmasta.
        Kai sitä tinaa on siinä ihan riittävästi?

Oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen Jorma arvioinut suuren joukon ihmisiä nimenomaan johtamisen näkökulmasta.
        Kai sitä tinaa on siinä ihan riittävästi?

Oikea SOTILAS

Pieniä on silakat joulukaloiksi ainakin sinun kaltaisen "sotilaan" kohdalla. Miksi muuten kirjoitat ikään kuin kahdesta osoitteesta?

Ensin "PohPrEvp" kirjoittaa Marinista herjauksen ja kun häneltä kysytään "Sinullako muka riittää tinaa kauluksessasi tehdä tuollainen arvio? ", niin sinä tulet paikalle vastaamaan omaavasi tinaa riittävästi.

• Anonyymi

Arskalla on mielikuvitusta.

• Anonyymi

Suomella on kyllä käynyt hyvä herraonni tuossa koronatilanteessa. Demarien ihmisen hyvinvointiin perustuva politiikka antoi hyvät lähtökohdat, että epidemiaan suhtauduttiin vakavasti ja niin, että riskiryhmiä päätettiin suojella.

Se strategia toimi erittäin hyvin verrattuna moneen muuhun maahan.

Tästä nvastuunkannosta ja tilanteen hallitsemisesta on kiittäminen vain ja ainoastaan Sanna Marinia ja hänen johtamaansa hallitusta.

• Anonyymi

Niin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on

Konservatiivipölhöt hinkuvat takaisin äitinsä kohtuun?

• Anonyymi

Hauska todeta näiden muutaman trollin Marinin vastustuksen perustuvan vain ja ainoastaan sukupuoleen. Oikeasti sillä ei ole merkitystä ja marin on saanut lyhyen kautensa aikana enemmän aikaan kuin edeltävät muuta pääministerit

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      175
      2207
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1941
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      58
      1612
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1492
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1419
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      179
      1405
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1248
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1203
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      120
      1088
    Aihe