Mukavia, edullisia omakotitaloja Lapualla

Anonyymi

Tulkaa asumaan Lapualle! Täältä löytyy edumlisia asuntoja. Halvimmat muutaman satasen neliöltä. Myös uusia asuntoja. Nyt on ostajan markkinat! Lapualla on luonto lähellä. Seinäjoki työpaikkoineen ja monipuolisine kauppoineen puolen tunnin ajomatkan päässä. Muuta Lapualle!

17

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko varmaa ettei naapurissa asu IKL paitaisia? Se ei lisäisi viihtyisyyttä.

      • Anonyymi

        Kissanmetsästäjällä ei ole ikl-paitaa ja murhaajan naapurit yrittää epätoivoisina myydä talojaan. Halvalla lähtee.


    • Anonyymi

      Lopeta mainostaminen heti paikalla.
      Lapualle tulee lähivuosina tunkua liikaa ilman mainoksiakin. Hidas, rauhallinen kasvu on hyvä, silloin palvelut pysyy mukana.

    • Anonyymi

      Ulkopaikkakuntalaiset ohoi!
      Tulkaa ostamaan taloja Lapualta, niin lapualaiset pääsevät muuttamaan muualle. Sinne missä on palveluita ja toimintaa. Esim. Seinäjoelle tai Tampereelle.
      Täällä on jumalattoman paljon taloja ja asuntoja myynnissä ja myymättä. Tinkikää törkenä paljon, kyllä se hinta vaan putoaa lisää.
      Tulkaa pian ja päästäkää meidät perheelliset pälkähästä, jotta saamme itse omat talomme ensin kaupaksi ja onnistumme muuttamaan muualle.

    • Anonyymi

      Ei tänne mitään kortesjärveläisiä eikä muitakaan

    • Anonyymi

      Lapualle tulee nyt useampikin hieno koulu, mutta otettiinko suunnittelussa huomioon tuleva väkimäärän hurja kasvu, ettei heti käy pieneksi?
      Tunkua tulee olemaan niin Seinäjoelta, kuin Kauhavaltakin, vähemmän muualta.

    • 180 tupaa myynnissä. Miksi porukka haluaa pois täältä suvakkien lintukodosta

    • Anonyymi

      Kaupuki on laitanut hyvin esille lapualla elon mahdollisuuksista
      - ja näin pitääkin esittää laajutta mitä lapualta löytyy
      - on elettävä tässä hetkessa iloiten, sillä menneisyytemme on aina lukittua

      Saarnaajan kirja 3:22 FINPR
      Niin minä tulin näkemään, että ei ole mitään parempaa, kuin että ihminen iloitsee teoistansa, sillä se on hänen osansa. Sillä kuka tuo hänet takaisin näkemään iloksensa sitä, mikä tulee hänen jälkeensä?

      Käykäämme tahtovalla uskovalla mielin huomiseen kiinni

    • Anonyymi

      Notta vosi sitä Lapualle muuttaa jos ne kaivot olisi puhtahia.

      • Anonyymi

        Ei Hotti mitään puhtaudesta tajua, lähi-itä on tuon tavoite, miksei muuten muuta sinne
        Se olisi meille kaikille pelastus ja vielä oikeen siunaukseksi vielä.


    • Anonyymi

      Parhaat naapurit tunnistaa käteeen kiinnitetystä hihnasta. Yläreunasta sininen, alareunasta musta. Lippu tai isännän viiri salossa.

    • Anonyymi

      Selasin omakotitalot läpi. Hyvän tuntuista ja monipuolista tarjontaa, uutta ja vanhaa, tilaa ja kompakteja ratkaisuja. Kaikkia yhdistää todella edullinen hinta! Tilanne Lapualla on sellainen, että uuden karhean talon saa alle rakentamiskustannusten. Ei muuta kuin kaupoille!

      • Anonyymi

        Ensi viikolla samat talot taas tarjolla mutta muutaman tonnin halvemmalla.
        Heinäkuussa hinta tippunut jo 5000 €.
        Elo- syyskuussa voi irrota jo 10000 € halvemmalla. Silloin myyjän hätä on suuri.
        Odottava voittaa!


      • Anonyymi

        Ostajan markkinat?


    • Anonyymi

      Soot niitä jotka kadehtii toisten taloja. Ei itse kykene muuhun.

    • Anonyymi

      Osta poka Osta. Äläkä hoe.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe