Mattia ikävä vieläkin

Anonyymi

Vuosia sitten juttelimme samassa pöydässä vastakkain. Kävimme kerran samassa porukassa pelaamassa sulkkista.
Sinun ääni, silmät ja lempeä hymy jäi mieleen, kuin myös iloisuus. Pelästyin niin isoa tunnetta, siirryin toisaalle koko tilanteesta ja paikasta. Ei ollut oikea aika ja paikka pyytää vaikka kahville tmv.. Juteltiin mm koirista ja sinun tytöstäkin.
Mitäköhän sulle kuuluu?

Katja

8

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapahtuiko tämä Tampereella 10 vuotta sitten? Jos tosiaan olet tuo nainen, jota minä olen kaikki nämä vuodet muistellut, tämä on aivan uskomatonta. Olen monta kertaa aikonut ottaa sinuun yhteyttä, en vain ole rohjennut sitä tehdä. Minun tyttönikin on jo teini-ikäinen, omat menonsa jo sillä. Meillä oli silloin yhteys, olin jo aikeissa lähestyä sinua silloin, mutta tielle tuli esteitä, sinulla taisi olla jotain sen yhden Karin kanssa..Mutta, jos tosiaan meillä vielä se yhteyden tunne on.?

• Anonyymi

Jep, tampereella tämä. Mutta mitään karia ei ole ollut kuvioissa kylläkään..
        Ja sulla oli koira josta kerroit,osaatkos rodun kertoa?

Katja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, tampereella tämä. Mutta mitään karia ei ole ollut kuvioissa kylläkään..
        Ja sulla oli koira josta kerroit,osaatkos rodun kertoa?

Katja

Juuuh ihääänätä saksanpaimenkoira

• Anonyymi

Kannattaa ehdottomasti ottaa heti yhteyttä jos sulla on väylä mitä kautta se tehdä. Kerran täällä eletään.
        T. Myös eräs mattia kaipaava nainen, sukunimeään en tiedä :(

• Anonyymi

Voi henry! Muistan toki tuon illan kun olit pukeutunut naiseksi. Sanoit nimeksesi Katja. Olin aivan myyty. Ilta päättyikin sinun luoksesi.
      Olihan silloin tosiaan se Kari. Mutta se oli ja meni.
      Olisitko Henry valmis tuleen kaapista ulos ja oleen virallisesti mieheni?

T: Matti

Ps: en yleensä sillai pubista lähde suoraan paneen, mut olis niin kuumis niissä pitsisukkiksissas 😘

• Anonyymi

Ja höpö höpö. Käys järvessä viilentymässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja höpö höpö. Käys järvessä viilentymässä.

Ihan tosi juttu! Henry olit kuumah kun pukeuduit pitsirintsikoihin.

Matti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tosi juttu! Henry olit kuumah kun pukeuduit pitsirintsikoihin.

Matti

En ole mies enää kovin kauan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe