Yksin parempi olla

Anonyymi

Elämä on opettanut mulle sen, että minun on parempi elää yksin omissa oloissani.
Jostain syystä olen näköjään sellainen, että ihmiset kohtelevat minua huonosti ilman aihetta, tai ehkä ulkonäköni vuoksi (olen mies) ihmiset pitävät minua jotenkin tyhmänä tai vähämielisenä joka ei voi olla oikeassa koskaan.
Esim. jos juttelen ihan vaan niitä näitä ja saatan sanoa, että olen samaa mieltä, niin kohta tämä toinen osapuoli alkaakin puhua ihan päinvastaista, kuin mitä itse äsken sanoi... tulee mielikuva, että eihän nyt minun kanssa voi olla samaa mieltä mistään, vain siksi että minä olen minä, olipa asia miten tahansa.

Ottaa päähän niin raskaasti tuollainen, etten haluaisi edes töihin mennä kohdeltavaksi täytenä paskana. Olisin mieluiten omissa oloissani koko elämäni, jos vain se olisi mahdollista.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on vähän samanlaista kokemusta. Mutta se ei johdu siitä että olisin tyhmä.

      "poiuygfgb"

      • Anonyymi

        Ihmiset taitaa nykyään vaan käyttäytyä törkeesti ja epäkunnioittavasti toisiaan kohtaan.
        Jopa auttavissa puhelimissa suuri osa vastaajista.

        poiuygtfgbn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset taitaa nykyään vaan käyttäytyä törkeesti ja epäkunnioittavasti toisiaan kohtaan.
        Jopa auttavissa puhelimissa suuri osa vastaajista.

        poiuygtfgbn

        Mikäs yksin ollessa, kaikki ok. Mä opiskelen omissa oloissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs yksin ollessa, kaikki ok. Mä opiskelen omissa oloissani.

        Minä keksin tänään uuden taideprojektin yksinäisillä retkilläni.

        "poiuytfdfgb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä keksin tänään uuden taideprojektin yksinäisillä retkilläni.

        "poiuytfdfgb"

        Kunhan se joskus vuosien päästä valmistuu, siitä seurannee sitten taas jotain sosiaalistakin vaihteeksi.

        poiuytrdsdf


    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään väärin että on omissa oloissaan. Se ei ole sama asia kuin tehdä väärin jollekin.

      Se että haukkuu, tuomitsee jotain toista on aina oman egon paisuttamista. Arvostellessaan toista huonommaksi tai miten vain "ei hyväksi" asettaa itsensä sen toisen yläpuolelle. Jotkut harvat eivät ollenkaan hauku muita mutta monille toisista arvostelu ja jopa lyttääminen on kuin ajanvietettä. Heistä tuleekin varmaan seuraavassa elämässä kakkakärpäsiä.

      • Anonyymi

        Semmoiset juoruavat ja toisten alas vetämiseen keskittyvät eivät koskaan saa aikaan mitään merkittävää elämässään. Vaan hukkaavat oman aikansakin pahan tekemiseen ja itsensä happamoittamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoiset juoruavat ja toisten alas vetämiseen keskittyvät eivät koskaan saa aikaan mitään merkittävää elämässään. Vaan hukkaavat oman aikansakin pahan tekemiseen ja itsensä happamoittamiseen.

        Ikävä kyllä tämä maailma vaikuttaa niin pahalta paikalta, että vain röyhkeimmät öykkärit menestyvät ja kiltit, kunnolliset ihmiset eivät :/


    • Anonyymi

      Kyll maar se o nii jot en mää tyhmä ol.
      Mul o vaa vähememmä ällyy ko muil o.

      • Anonyymi

        Minä viihdyn yssikseen luontoretkillä tosi hyvin erityisesti keväällä ja syksyllä kun kesämökkiläiset ovat muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä viihdyn yssikseen luontoretkillä tosi hyvin erityisesti keväällä ja syksyllä kun kesämökkiläiset ovat muualla.

        Kun kyllästyy tähän turhaankin maailmaan voi sutten olla yksinkin. Lukemalla humanistisiakin aloja löytää paljon.


    • Anonyymi

      täällä vain 10 yksinäistä elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe