BMW kuskin aivopieru

Anonyymi

Taas nähtiin mihin käyttöön nopeita bemareita ostetaan, jatkeeksihan ne ostetaan.

Motarile ramppiin ajoin omalla alle 6 sekkaa sataseen kulkevalla aika tavallisen näkösellä autolla suht ripeesti ja satanen tietty mittarissa alta aikayksikön. Valoista lähdettiin jne. se bemu oli mun takana, ite ajoin samalla tavalla kuin mutkissa yleensä, suht ripeesti verrattuna normi jantteriin.

No takana valoissa oli sähköbemari, törkeen nopeeksi tiedetty i8, silti tyypin piti jatkeellaan leveillä kun hemmo meni kohta kuin lentämällä ohi kun ensin oli mutkassa jäänyt aika rajusti mun kinnerille, tietty se raukka poltti päreensä kun kädetön oli siellä mutkaosuudella mutta suoralla tiellä löi lapun lattiaan raukka.

Menin vielä vittuillessani myöhemmin härnäämään ohittaen vasenta kaistaa, tyyppi teki ihmeellisiä rajuja kiihdytyksiä (voidaan verrata ohituksen estoon joka on laitonta muttei tietty motarilla niin vaarallista jos liikenne hiljasta), tollasia urpoja on sitten kiva härnätä kun ne on niin tyhmiä.

Ei liikenteessä ole voittajia, ei kenenkään provoon kannata tarttua, tolta olis kortti lähteny jos olis ollu tutka paikalla, olisko ollu sen arvosta kun kaikki tietää että se laite kulkee :)

Mutta tollasia ne johtajat ostelee ja "laittaa" köyhiä kyykkyyn. Ite ostan sporttiautoja vaan ripeyden ja ajettavuuden takia, ei niillä ketään tarvi voittaa, rata-autoilu on sitten kilpailemista varten :)

Voi teitä raukkoja kun osaisitte edes ajaa, kuka tahansa osaa painaa kaasun pohjaan suoralla tiellä ellette tienneet, siellä mutkissa ne taidot mitataan, tulkaa niihin mutkiin näyttämään taitoja, tyhmät, siellä mutkissa sitten jarruvalot palaa kun pelottaa :)

13

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vittu että oli muute urpo tyyppi, ostanu tollasen laitteen jotta pääsee estämään kinnerien ohitukset??? Luoja sentään miten yksinkertaisia ihmisiä suomesta löytyy...

    • Anonyymi

      Tähän muistu yks 10 vanha tapaus kun ajelin Golfilla, oli joku 10 nollasta sataan kiihtyvyys eli ei mikään tykkipeli.

      No oltiin kehä1 ounasissa valoissa kun viereen lipui korkea AMG mersu. Otin tuttuun tapaan rioeän lähdön ja mersu jäi seisomaan. Ajattelin ettö ompa fiksu kuski kun ei elvistelly. Ja mitä vielä, tyyppi tuli vierelle seuraavissa valoissa joihin piti taas pysähtyä, veivasi sivuikkunankin auki ja oli ihan hiilenä, pui nyrkkiä ja hetken jo tuntu että kohta on kurkussa kiinni. En avannut omaa ikkunaa, annoin äijän huudella keskenään.

      Mikä oli mun virhe, lähdinkö niistä aiemmista valoista liian ripeästi, huusiko autossaan että tiedänkö kuinka paljon AMG mersussa on tehoa ja paljonko se maksaa.

      Oikeesti ei voi kuin ihmetellä näitä . Äijällä oli sen hetken makein laite alla ja poltti päreensä kun "kisakuski" lähti Golfilla ripeemmin valoista??? Kaverilla paloi käänit siihen malliin, että oliko kenties päättänyt että hän lähtee ekana valoista.

      Ton takia nää tyypit on pelkkiä vitsejä mulle. Ferrarikuskit osaa käyttäytyä 😀

      • Anonyymi

        Mitä jos sun renkaista lensi kiviä? Sen takia yleensä liikkeelle lähdetään ns. nätisti. Tai nastoja...


    • Anonyymi

      Olet vain nolopoika joka saa elämäänsä kaiken kokemansa ja nautintonsa kehumalla Suolessa kuinka kaahailee halvalla mutta terhakalla autolla. Onko tullut mieleen ettei kalliilla autolla viitsi ottaa riskiä suuresta sakosta jonka hyvin ansaitseva saa? Sinulla tuskin isosta sakosta on pelkoa?

    • Anonyymi

      Bemukuskit kusipäisiä kaikki, todettu on monta kertaa. Luulee jotain ittestään ja että muut väistää, mutta mä en väistä, aja päälle vaan ja maksa reppana.
      Tekeekö bmv urpoksi vai ostaako urpot bemareita..siinäpä miettimistä.
      Urpoja kaikki..

      • Anonyymi

        Kyllähän tuo aloittaja poika se suurin kuspää on kun kokee saavansa tyydytyksen "kiihtyvällä tavallisen näköisellä autollaan"
        Mulle on ihan sama kuinka muut ajaa, kunhan eivät ole tulppana tai sotkemassa liikennettä.


    • Anonyymi

      No jatkeenhan se sinäkin olet ostanut. Alle 6 sekkaa 0-100 km/h on jo nimenomaan sitä itseään. Nyt sitten harmittaa kun löytyi vieläkin nopeampi, voi rassukkaa.

    • Anonyymi

      Onhan noita kuumakalleja nähty. Yksikin Bemmipoju tuli huoltoasemalle perässä ja kävi heti rynnyksiin kiinni, kun en päästänyt ohi, kun yritti öhittaa minut ylämäessä jossa ei ollut näkyväisyyttä ollenkaan. Toivottavasti oppi maassa sätkiessään jotain ohituksista ja käyttäytymisestä muutenkin, oli pojulle nolo oppitunti.

      • Anonyymi

        Siis täh, et päästänyt ohi?
        Kiilasit tai kiihdytit?
        Melko fiksua käytöstä:D

        Toki, fantasiaahan tuo taisi olla...


    • Anonyymi

      Sun piti sitten mennä härnäämään, hieno poika.

    • Anonyymi

      Jaa. Minusta Bemarilla on kyllä mukava ajaa. Joitakin ottaa aivoon mutta minkäs teet.

      • Anonyymi

        Mukava on BMW:llä ajella, olen itsekin ajellut kaverin pelillä. En kuitenkaan kehtaa ostaa itselle, koska sen verran kusipäistä sakkia on BMW:n omistajissa, etten halua kuulua siihen joukkoon.


    • Anonyymi

      Aloittajan viestissä oli yksi varteenotettava kohta:
      "ei kenenkään provoon kannata tarttua"

      Turvallisia ja kohteliaita ajokilometreja kaikille,

      t. rauhallinen bemaristi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe