Kysymys Miksi ruikutat tällä palstalla ?

Miksi ruikutat ja vihaat tällä palstalla... Onko EU vienyt äitisi vai naisesi ?

Älä Viddu puhu mistään valtiosta, koska sinä et ole valtio !
Älä Viddu puhu mistään kansasta, koska sinä et ole kansa !
Älä Viddu puhu mistään suomesta, koska sinä et ole suomi !
Älä Viddu puhu mistään isänmaasta, koska sinä et ole isänmaa !
Älä Viddu puhu mistään kulttuurista, koska sinä et ole kulttuuri.
Älä Viddu puhu mistään suomalaisesta, koska sinä et ole mikään suomalainen !

Älä Viddu ruikuta mistään verosta jos kerran EU:ssa voit ostaa tavarat mistä
verosta ja maasta haluat... ! Älä Viddu ruikuta lapsistasi jos sinulla ei ole lapsia.
Eikö Euroopan unionin Liittovaltio vapauta sinut valtio veloista ?
Meinaatko elää vielä kuinka pitkään ?
Eikö Euroopan unioni takaa sinulle laajan ja monipuolisen oikeuden ?


Kysymys on mitä Viddua sinä teet tällä palstalla ja miksi se EU rassaa sinua?
Mikä on se asia, että miksi sinä olet tällä palastalla !

VASTAA.... Vielä uudestaan... Mitä Viddua sinä teet tällä palstalla ja miksi se
EU rassaa sinua? Mikä on se asia, että miksi sinä olet tällä palastalla !

Onko se mielisairaus sitten, miksi Persu on tällä palstalla... Huhtasaaren
äänenpaino ja ilmaisutyyli ainakin kertoo jotakin hänen luonteestaan.

Mistä Halla-aho on oppinut hitaan puhetyylin jos hän ei yrittäisi sillä jotakin.
Olisi hyvä kuulla, että onko hän aina ollut hidas ?

Suomi on ja varmasti pysyy maana olemassa, vaikka olisi Euroopan unionin
liittovaltiokin. Varmasti markkinat ja materiaalit painottava markkinoita,
niin kuin teollisuudet ja taloudet haluavat.

10

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun lääkäri kysyy sinulta, että mikä paikka sinulla on kipeä, kun ruikutat
      ja sitten et osaa vastata, niin luuletko, että lääkäri epäilee muuta, kuin
      mielisairautta ?

      Mitä meidän muiden sitten pitäisi epäillä tai tehdä sinusta diagnoosia ?

    • Anonyymi

      Duu duu duu dakaisin, Suomen markka suloisin.

    • Anonyymi

      Eurotrolli, voisitko vähän rauhottua. Tuhoat vain oman terveytesi tuolla käsittämättömällä vouhotuksellasi.

      • No Mitä valtio ?


      • Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

        No Mitä valtio ?

        Gooklaa jos et tiedä.


    • Anonyymi

      "Sinä et ole valtio"!? Mitä ihmettä taas vakioeunukkimme höpöttää?

      Oletko sinä sitten EU???!! No miksi ruikutat tuon poliitisen paskaliiton vuoksi?!

      Huomatkaa, kuinka eunukkimme on kadottanut järkensä lisäksi jo logoiikkansa! ;-)

    • Anonyymi

      Aloittajalla ja Trumpilla on jotakin yhteyttä:
      Molemmat ovat vaino hulluja.
      Blogin onneksi aloittajalla ei ole Trumpin valtaa.
      Tosin se yrittää kuvitella että EU kannattaa sen raapustuksia.

      • Anonyymi

        Olet näköjään VAIN valta- eli valhemediamme "tiedotuksen" varassa?

        Jos seuraisit muitakin kuin lännen vasurivaltamedioita, tietäisit ketkä ovat niitä todellisia hulluja USA:sssa!

        Voisin linkittää kymmeniä videoita ja artikkeleita jenkkivasurien järjettömyyksistä ja kohtuuttomuksista. Trump on heihin verrattuna järkityyppi.

        Mutta en jaksa nähdä vaivaa typeryksen takia. Sitä paitsi. Jokaisen on itse kiivettävä tiedon puuhun. Ei kannettu vesi tunnetusti kaivossa pysy...


    • Anonyymi

      Tuo eu trolli se jauhaa kahdella eri nimimerkillä täällä tuota eu bulshittiänsä,eihän se edes tiedä tosiasioita esimerkiksi sitä tämä eu trolli ei tiedä kuinka paljon on eueoopan unionin todellinen velka:) tämä eu trolli on niin lääke huuruisa että uskoo euroopan unionin olevan joku kaikkivoipa maanpäällä,Kaikki merkithän viittaavat eu n romahtamiseen tämä korona epidemia oli vain eu lle kuolemaksi ja nyt eu lisää mm pienille jäsenmailleen suunnattuja jäsenmaksujaa sekä koettaa jäsenmaansa ottamaan velkaa eu n suurille konkurssin partaalla taisteleville pankeille,

      • Anonyymi

        Täytyy vetää aika kovaa kamaa ja paljon jos uskoo EU:hun, saatikka euro valuuttaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe