pyörinyt jostain syystä mun mielessä taas. En tiedä miksi ja säähän olet jo jonkun muun. Mutta yritetään nyt olla liikoja miettimättä.
Tänään olet
24
538
Vastaukset
- Anonyymi
sinäkö sitten olet mies eiku naine eiks niin?
- Anonyymi
Kai mä mies oon.
- Anonyymi
Ei hittolainen! Se että joku on "jonkun muun" on häilyvä käsite. Joskus tunteet siirtävät vuoria😉 jos joku pyörii mielessä, asia pitää selvittää, uskaltaa rakastaa😊
- Anonyymi
Ihan vaan by the way , rakkaus voi siirtää vaikka vuoria , mahdoto mahdolliseksi muuttua..
- Anonyymi
Onko näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin?
Joo, tee jo se aloite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin?
Kyllä, jos uskoo rakkauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tee jo se aloite.
Miksi minä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minä?
Että saat mitä haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tee jo se aloite.
parempi kaikelle luonnolle neidin on annettava olla rauhassa.
neidin on aina paree olla, rauhassa....
https://www.youtube.com/watch?v=o_OeliGAyoY
neidin on annettava olla rauhassa, äärrimmäisen hyvännäköinen.
terveisin. ammattitappajien pilkkoja, entisiä miehiä koirille lihuluix, voi kokeilla tanssia, tanssia katkeaa......
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=Rf4aLXoDNXk
- Anonyymi
Mies on myös ajatuksissani yhtä noin kun kuvailit ja todella hän on jonkun muun naisen oma. Pitäisi yrittää taas olla miettimättä ja keskittyä muuhun. Miten sillä on minuun tällainen vaikutus vieläkin...
- Anonyymi
Miksi ap hän pyörii mielessäsi?
- Anonyymi
Sanopa se. On ehkä vain niin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö uskalla edes itsellesi vastata ja kertoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä, etkö uskalla edes ajatella....
- Anonyymi
<3.
- Anonyymi
En oo toisen oma. Se ois heitteillejättö, jos tästä lähtisin. Hyvät kamut ollaan.
Romantiikka on muualla. Oon kyllä huomannut hänen soittavan eräälle, kun luulee mun olevan poissa. Soittelis vaan reilusti. On muuten hänen entinen työkaveri ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo toisen oma. Se ois heitteillejättö, jos tästä lähtisin. Hyvät kamut ollaan.
Romantiikka on muualla. Oon kyllä huomannut hänen soittavan eräälle, kun luulee mun olevan poissa. Soittelis vaan reilusti. On muuten hänen entinen työkaveri !Voi rakas kulta!!!me olemme kumpikin mustasukkainen!!!🤣🤣🤣🤣 Nyt ymmärsin että olet mustasukkainen siitä kenelle kirjoitin tänää????? sen takia rakas sanoin että älä rakas lue sitä viesti ketju silloin kun minä joudun kirjoittaa jotain muuta kuin esimerkiksi ystävyys juttuja!! ja tietenkin tiedät että en tarkoittanut mitään sellaista asiaa vaan niitä jotka liittyvät mun Maan laki asioihin!! niitä ei edes saa muut lukee!! mutta sun täytyy luvata että niitä ei voi puhua muille!!!!!
- Anonyymi
Jep ihana E nainen mielessä
- Anonyymi
Vain hän mielessä
- Anonyymi
kuka on hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka on hän?
Mies tietysti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies tietysti?
Jmies
💙
Sivusta
- Anonyymi
mies on mennyt, faijan komppania meikäläisen moukaroi, päähäni jäi vika, teurastin hengenvaarallisen sikan, sitten kalastelin.......
ei enää milloinkaan, neitiä olemassakaan, neidiksi en jää ketään katsomaan, hyvästi
ikuisesti
oi maa, paholainen lupasi naiselle.....
https://www.youtube.com/watch?v=YWTIHswhj80
kirjoitettu on. linnustajan ansasta...........
hyvästi ihmiskunta
ikuisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711233Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010371- 514443
- 244147
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164102Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353896Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573799No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413623- 563332
- 423045