Puolueessa virisi vilkas keskustelu Matti Vanhasen ryhdyttyä valtionvaraniministeririksi. Tuntuu, että puolueväki on löytänyt nyt tavallaan keskustalaisen hengen kun Kulmuni joutui sekoiluittensa johdosa heittämään pyyhkeen kehään. Nyt ollaan sitä mieltä, että Matti Vanhanen voisi olla Suomen Tasavallan seuraava presidentti!
Ei ole kiellettyä kuvitella ja mielessään velloa tällä asialla. Mutta onkohan nyt jäsenet aivan terveitä. Tulee mieleen erilaisia asioita "4% miehestä".
Vanhasesta tehdään presidenttiä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat "4 %:n miehellä". Ilmaisu ei ole ainakaan minulle tuttu.
- Anonyymi
Viimeksi kun Matti Vanhanen oli presidenttiehdokkaana hän vetäisi äänet kotiin saaden kannatukseksi 4,1%. On siis "noin 4% mies".
- Anonyymi
Onko lausunto kepulien omma politiikka vai konsultti toimistolta tilattua sanomaa meefialle jonka ministeriö taas maksaa verovaroista tietämättä ja ministerin hyväksyen maksun.
Venän Kuvalehti
Toimittaja puputin
Manse
- Anonyymi
Minulle tulee mieleen hänen toimensa Perheyritysten Liiton toiminnanjohtajana Perheyritysten Liiton silloisen hallituksen puheenjohtaja Anne Bernerin alaisuudessa. Hauska juttu!
- Anonyymi
Vai DDR-Matista presidentti HOH HOH HOH HOH HOH,
- Anonyymi
Tulee mieleen polvileikkaus, joka oli niin sanotusti syynä pääministerin vastuullisen tehtävän jättäessään. Onko polvi nyt kunnossa leikkauksen jälkeen?
- Anonyymi
Pojasta polvi paranee :)
- Anonyymi
Keskustasta kannattaisi etsiä ehdokkaita terveys edellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954