Koronatilanne Suomessa

Anonyymi

Näin maallikosta tuntuu, että Jumala on varjellut Suomen
kansaa koronalta. Esivalta joka tulee Jumalalta on osannut
toimia oikein.
Kristikansa ei turhaan rukoile esivallan puolesta.
Talous on kyllä kärsinyt, mutta kuolleet eivät tarvitse
taloutta, joka sekin tulee vielä nousemaan.
Usko on aina elämää suojeleva ja vakauttava.
Tulevissakin asioissa on hyvä luottaa Jumalan johdatukseen.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet oikeassa, varjelusta on ollut ja jatkuisi, kun pitäisivät vain rajat vielä kiinni, niin saadaan olla täällä ihan suojassa Suomalaiset.
      Muualla tuntuu vielä jylläävän korona, pitäkööt sen omien rajojen sisällä ja me säästytään näillä vahigoilla mitä jo on kärsitty.

    • Anonyymi

      Kiitollinen mieli on siitä, että vanhuksia on haluttu suojella.
      Henkisesti olisi raskasta jos tietäisi, että tuhannet
      kuolisivat koronaan.
      Suomen tilastot antavat kansalle "selkärankaa".

    • Anonyymi

      Toisaalta Suomessa kärsittiin enemmän n. 80 vuotta sitten sodassa. Ruotsilla meni silloin paremmin kuin Suomella. Joku on puhunut kansakunnan karmasta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eilisen puolison uutisissa oli Taanilan Matonkin haastatgö. Tarkoitin, että eilisen iltapuolysin uutisissa oli Taskilan Matin haastattelu. Areenasta voi halutessaan katsoa.


    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat tunnetusti jäyhää kansaa, jotka eivät normaalioloissakaan mene kahta metriä lähemmäksi toisia ihmisiä. Siinä se selitys.

    • Anonyymi

      Esivalta ei Jumalasta puhu mitään eikä hänestä todista=Uuspakanallinen.Jumala on kyllä antanut kristityille pyhänhengen ja haluavatkin rukoilla esivallan puolesta.Hän on myös antanut terveen järjen toimia oikein pandemian aikana ja muutoinkin, ilman hallitusten ohjeita.Ajatteletko miten aikasi kuluu ja missä vietät pitkän iankaikkisuuden?

      • Anonyymi

        Jumalan sana puhuu esivallasta:
        Room. 13:
        "Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa. "

        Naapurissa ei ole neuvoja ja suosituksia. On vain tuhansia kuolleita.
        Tuosta tilanteesta on paha nousta sivistysvaltioksi.
        Moraalinen rappio on jäytävä.


    • Anonyymi

      Poor life is matter.

    • Anonyymi

      Länsi-pohjan lääkärit huolissaan alueestaan.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Suomi on saanut varjelusta korona-aikana. Meidän on syytä olla kiitollisia viranomaisille. Toivon, että he saisivat asianmukaiset kiitokset työstään. Virheitä toki tapahtuu, mutta kokonaisuus on mennyt loistavasti.

      • Minäkin olen samaa mieltä. Olen myös sitä mieltä että Jumala rankaisee Ruotsi synnistä.


      • Anonyymi
        rauhansanalainen kirjoitti:

        Minäkin olen samaa mieltä. Olen myös sitä mieltä että Jumala rankaisee Ruotsi synnistä.

        Oletko lukenut Raamatusta, onko Jumalalla valta, vai Jeesuksella.
        Jeesus itse sanoo näin; Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle

        Et ilmeisesti ole krisiitty, kun noin kirjoitat.

        r


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut Raamatusta, onko Jumalalla valta, vai Jeesuksella.
        Jeesus itse sanoo näin; Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle

        Et ilmeisesti ole krisiitty, kun noin kirjoitat.

        r

        Pysy sinä valejuutalainen nyt vain hilja. Uskon kolmeyteyteen. Jumalalla on tuomiovalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut Raamatusta, onko Jumalalla valta, vai Jeesuksella.
        Jeesus itse sanoo näin; Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle

        Et ilmeisesti ole krisiitty, kun noin kirjoitat.

        r

        1.Piet.5:
        10 Kaiken armon Jumala on Kristuksessa Jeesuksessa kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa. Vähän aikaa kärsittyänne hän itse varustaa, voimistaa, vahvistaa ja lujittaa teidät.
        11 Hänen on valta iankaikkisesti. Aamen.
        Juud.1:
        24 Hänen, jolla on voima varjella teidät lankeamasta ja riemun vallitessa asettaa teidät tahrattomina kirkkautensa eteen, [Room. 16:25-27; 1. Piet. 5:10,11 : 1. Kor. 1:8]
        25 ainoan Jumalan, hänen, joka on pelastanut meidät Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme kautta, hänen on kirkkaus, korkeus, voima ja valta, ennen aikojen alkua, nyt ja ikuisesti. Aamen.


      • Anonyymi
        rauhansanalainen kirjoitti:

        Pysy sinä valejuutalainen nyt vain hilja. Uskon kolmeyteyteen. Jumalalla on tuomiovalta.

        En puhunut mitään, mutta lue tuo Raamatun lause Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle.
        Olet jo pitkällä Raamatun tuntemisessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut mitään, mutta lue tuo Raamatun lause Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle.
        Olet jo pitkällä Raamatun tuntemisessa.

        Olet pakana. Me kristityt uskovat kolmiyhteyteen. Se tarkoittaa että Jumala ja Jeesus on yhtä.


      • Anonyymi
        rauhansanalainen kirjoitti:

        Olet pakana. Me kristityt uskovat kolmiyhteyteen. Se tarkoittaa että Jumala ja Jeesus on yhtä.

        Pakana on ei juutalainen. Mutta lue tuo alkuteksti niin swiinä se seisoo; Joh 10;30. Minä ja minun isäni, me olemme yksi.
        Et taida tuntea Jumalan alkuperäsitä Sanaa?

        r


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakana on ei juutalainen. Mutta lue tuo alkuteksti niin swiinä se seisoo; Joh 10;30. Minä ja minun isäni, me olemme yksi.
        Et taida tuntea Jumalan alkuperäsitä Sanaa?

        r

        Kolmiyhteys ei löydy suoraan Raamatusta niin että voitaisi osoittaa johonkin tiettyyn jakeeseen joka sanoisi että aisa on näin. Kuitenkin tiedämme lukemalla Raamattua kokonaisuutena että Jumalan kolme persoonaa (Isä, Poika ja Pyhä henki) ovat yhtä.

        Kristikunnassa ei pidetä niitä kristittyinä joka eivät hyväksy kolminaisuusoppia. Tämä koskee myös sinua, ja siksi en pidä sinua kristittynä (siihen on toki monta muutakin syytä).

        Ei lapsikastekaan löydy suoraan Raamatussa, niin että lukisi esim. ”kastakaa lapset”. Kuitenkin lukemalla Raamattu kokonaisuutena ymmärrämme että tämä on oikein.

        Vain fundamentalistit lukevat Raamattua jae kerrallaan. Emme ole fundamentalisteja.


      • rauhansanalainen kirjoitti:

        Kolmiyhteys ei löydy suoraan Raamatusta niin että voitaisi osoittaa johonkin tiettyyn jakeeseen joka sanoisi että aisa on näin. Kuitenkin tiedämme lukemalla Raamattua kokonaisuutena että Jumalan kolme persoonaa (Isä, Poika ja Pyhä henki) ovat yhtä.

        Kristikunnassa ei pidetä niitä kristittyinä joka eivät hyväksy kolminaisuusoppia. Tämä koskee myös sinua, ja siksi en pidä sinua kristittynä (siihen on toki monta muutakin syytä).

        Ei lapsikastekaan löydy suoraan Raamatussa, niin että lukisi esim. ”kastakaa lapset”. Kuitenkin lukemalla Raamattu kokonaisuutena ymmärrämme että tämä on oikein.

        Vain fundamentalistit lukevat Raamattua jae kerrallaan. Emme ole fundamentalisteja.

        Tietysti kukaan ihminen ei voi katsoa toista sydämeen ja tuomita, mutta jos joku ehdoin tahdoin julistaa että ei usko kolminaisuusoppiin, niin silloin ei ole kristitty. Näin kristikunnassa on aina katsottu.


      • Anonyymi
        rauhansanalainen kirjoitti:

        Pysy sinä valejuutalainen nyt vain hilja. Uskon kolmeyteyteen. Jumalalla on tuomiovalta.

        Mikä pelle Sinä olet, puutut valheella, tietänmättä toisten kirjoittajien etniseen Huoneeseen.


      • Anonyymi
        rauhansanalainen kirjoitti:

        Tietysti kukaan ihminen ei voi katsoa toista sydämeen ja tuomita, mutta jos joku ehdoin tahdoin julistaa että ei usko kolminaisuusoppiin, niin silloin ei ole kristitty. Näin kristikunnassa on aina katsottu.

        Totta. Todellinen kristitty ei nimittele toisia valejuutalaisiksi? Koskettelet liian selvästi Jumalan silmäterään, eikö pelota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Todellinen kristitty ei nimittele toisia valejuutalaisiksi? Koskettelet liian selvästi Jumalan silmäterään, eikö pelota?

        Mielenkiintoista että nämä kahta vastausta rauhansanalaiselle on tullut kahden minuutin sisällä, muka eri kirjoittajilta. :D


      • Anonyymi
        rauhansanalainen kirjoitti:

        Kolmiyhteys ei löydy suoraan Raamatusta niin että voitaisi osoittaa johonkin tiettyyn jakeeseen joka sanoisi että aisa on näin. Kuitenkin tiedämme lukemalla Raamattua kokonaisuutena että Jumalan kolme persoonaa (Isä, Poika ja Pyhä henki) ovat yhtä.

        Kristikunnassa ei pidetä niitä kristittyinä joka eivät hyväksy kolminaisuusoppia. Tämä koskee myös sinua, ja siksi en pidä sinua kristittynä (siihen on toki monta muutakin syytä).

        Ei lapsikastekaan löydy suoraan Raamatussa, niin että lukisi esim. ”kastakaa lapset”. Kuitenkin lukemalla Raamattu kokonaisuutena ymmärrämme että tämä on oikein.

        Vain fundamentalistit lukevat Raamattua jae kerrallaan. Emme ole fundamentalisteja.

        En ole koskaan väittänyt, en edes jatellut, etteikö tunnustamani Jumala ole ns. kolmiyhteinen. Vai onko Sinulla muita todisteita minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt, en edes jatellut, etteikö tunnustamani Jumala ole ns. kolmiyhteinen. Vai onko Sinulla muita todisteita minusta.

        Väität että kaikki valta on vain Jeesuksella. Tämä ei pidä paikkaansa, koska Jumala ja Jeesus ovat yhtä.


      • Anonyymi
        rauhansanalainen kirjoitti:

        Minäkin olen samaa mieltä. Olen myös sitä mieltä että Jumala rankaisee Ruotsi synnistä.

        Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
        Rangaistus tulee aina tuomion jälkeen, joten haukutkohan väärää puuta.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität että kaikki valta on vain Jeesuksella. Tämä ei pidä paikkaansa, koska Jumala ja Jeesus ovat yhtä.

        Jeesus itse sanoo persoonana; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Vahvistus Dan 7;14.

        Taas se että Isä ja Poika on yhtä, kertoo Jeesuksen jumaluudesta.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus itse sanoo persoonana; Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Vahvistus Dan 7;14.

        Taas se että Isä ja Poika on yhtä, kertoo Jeesuksen jumaluudesta.

        r

        Se tarkoittaa että kaikki valta on myös Jumalalla, koska Jeesus ja Jumala ovat yhtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tarkoittaa että kaikki valta on myös Jumalalla, koska Jeesus ja Jumala ovat yhtä.

        On teillä ohut teologinen ymmärrys. Valta on nyt pojan, mutta Herran Päivän jälkeen tapahtuu seuraavaa.

        1. Kor. 15:24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. (Vahvistaa Dan 2;44) ja se kertoo, että Isä on ollut Jeesuksen sanoman mukaan vailla Valtaa, se on ollut Pojalla.

        Paina teksti mieleen.

        Lisää vahvistuksia, Dan 14;7. 27.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On teillä ohut teologinen ymmärrys. Valta on nyt pojan, mutta Herran Päivän jälkeen tapahtuu seuraavaa.

        1. Kor. 15:24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. (Vahvistaa Dan 2;44) ja se kertoo, että Isä on ollut Jeesuksen sanoman mukaan vailla Valtaa, se on ollut Pojalla.

        Paina teksti mieleen.

        Lisää vahvistuksia, Dan 14;7. 27.

        r

        Kerrotko, miten se valta näkyy nykyajassa. UT:ssa Jeesus itse toteaa sen, mutta kukaan muu ei puhu siitä mitään. Ei kovin merkityksellinen asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On teillä ohut teologinen ymmärrys. Valta on nyt pojan, mutta Herran Päivän jälkeen tapahtuu seuraavaa.

        1. Kor. 15:24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. (Vahvistaa Dan 2;44) ja se kertoo, että Isä on ollut Jeesuksen sanoman mukaan vailla Valtaa, se on ollut Pojalla.

        Paina teksti mieleen.

        Lisää vahvistuksia, Dan 14;7. 27.

        r

        Irrallisilla raamatunjaeilla voit todistaa mitä vaan. Koska Jeesus ja Jumala on sama asia, molemmilla on valtaa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti koronan toista aaltoa ei tule.
      Väsymys suojautumisessa olisi monelle
      ikävä tilanne.

    • Anonyymi

      Pohjois-Koreaa se Jumala vasta onkin siunannut:
      Siellä ei ole yhtään todettua koronatartuntaa.
      Näin ainakin sikäläinen päivämies-lehti tietää kertoa.

      Jos se Pyhä henki lepääkin Pohjois-Korean päällä?

      • Anonyymi

        Höpsis. He ovat valehtelun mestareita, siihenhän kommunismi perustuu.

        r


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis. He ovat valehtelun mestareita, siihenhän kommunismi perustuu.

        r

        Pohjois-Korea kuuluu siis samaan sarjaan kuin VL-liike:
        Molemmat valehtelun mestareita.
        Miltähän tuntuisi olla pohjois-korealainen vanhoillislestaadiolainen : )
        Olisi varmasti autuas olo


    • Anonyymi

      Ihan on uskovaisten suuren määrän ansiota sekin että Muhoksella metsät paloi vasta nyt eikä vuosi sitten, jolloin siellä pidettiin Suviseurat.
      Jos Suviseurat oltas pidetty siellä tänäkin vuonna, ois nämä Muhoksen metsät varjeltunu poltteelta.
      Siksi meidän uskovaisten tuleekin lisääntyä mahdollisimman paljon, niin maamme saa entistä enemmän Jumalan varjelusta!
      Jokaiselle neliömetrille ainaski yks uskovainen niin ei sileunvihollinen tahi korona pääse iskemään.
      Siunausta!

    • Anonyymi

      13.7. yksi uusi tartunta ja ei yhtään kuolemaa koronaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe