luulis kauppiasta kiinnostavan maksavien asiakkaiden sana
eikö tuota nuorisoo suaha pois marketin nurkalta
13
105
Vastaukset
- Anonyymi
sama riesa ollut vuosia vaihdoin k kauppaan
- Anonyymi
vaihtelu virkistää - sanotaan. Mutta todellakin tuo se myös ostosrauhan K-kaupassa !
Kiitos K-Kaupan väki hyvästä palvelusta.
- Anonyymi
kauppiaspa sanoo, että :"Juuri nämä räkä-petterit ja piri-pirkot ovat hänelle tulevia asiakkaita. Siksi kohdeltava asiallisesti heitä".
Mutta nähtävästi eivät toden perään ole tulevia työntekijöitä millekään firmalle.
Sosiaali näiden ostokset sitten maksaa - siis nämä kärsivät oaspuolet ! Kunnan veronmaksajat, heko, hek ! heska-paikki sano.... - Anonyymi
Mäne ajamaan ne muksut pois aloittaja.
- Anonyymi
Niitä rikkaitten mukuloita ei parane mennä käskemään ja komentamaan. Vanhemmat tekevät jo nyt rikosilmoituksia, kun heidän pienille on oltu ilkeitä ja sanottu rumasti, vainottu, uhkailtu ja peloteltu jne... loputon syytekirjo.
Ei siinä kauppiaan sana paina, kun ostovoima alkaa kiristysmenettelyt.
Heska Paikki
- Anonyymi
Miksi ei vain voitais yhdistää S-Markettia ja nuorisotiloja ! Mikä siinä on niin vaikeeta?
Sitten nuoret vois ohimennessään tehdä illalla hyllytystä tavaroille, kun hyllytystä nytkin teetetään vajaakuntoisilla ilmaiseksi. Nuorison ei tartteis enää edes sitten varastella, kun voisi pistää tavaraa taskuun turvallisesti, luvan kanssa... - Anonyymi
On tämä maailma niin kaunista ja hyväksyvää. Että oikein hyllyjä täyttämään näitä kriminaaleja. Että kun masentaa, peruskoulu on juuri käyty. Ainoa mahdollisuus on mielenterveys eläke. Onhan juurikin lapsilisät loppuneet ja rosiksessa on tuomio tulossa.. Onneks tuo UBS-ladattava basso jumputtaa tuossa vierellä räppiä. Oon kova kundi/likka. Mitään osaa kirjoittaa tai lukea. Pitäs saada hyväpalkkainen duuni, tai sittten eläke. Ja tuonne vieroitusklinikalle heti hoiton. Alakaa subut olla jo loppu, Kai ne siellä jotain antaa?
Töihin käskivät, jotta saan subuja. En oo tottunut heräämääm ennen puoltapäivää, hulluaja nää on. Mikään orja en ole, enkä orjaksi ala. On minullakin ihmisoikeudet. Voin olla vaan ja nauttia mistä vaan. Ihmisoikeuksia tuossa rikotaan, jos pakoitetaan aamulla heräämääm ja menemään töihin. Minä tiedän oikeuteni. Minua ei kannata haastaa mihinkään.
..skat menkää itse töihin, heti aamulla. Minä jään nukkumaan. Kaikkea hyvää toivottaen. Voittaja.- Anonyymi
Ihan kiva elämä sulla !
Pidä vaan oikeuksistasi kiinni. Minä ainakin tuen sinua. Näitä yksinäisiä, tyhjänpäiväisiä eläkepäiviä ei kannata halajata !
Tyhjänpäiväset eläkeläiset tehkööt tosissaan työt, kun ovat ne työaikalaitkin säädelleet.
Siis eläkeläiset takaisin töihin !
Haluaisin toki itsekin siivousalan keikkoja.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva elämä sulla !
Pidä vaan oikeuksistasi kiinni. Minä ainakin tuen sinua. Näitä yksinäisiä, tyhjänpäiväisiä eläkepäiviä ei kannata halajata !
Tyhjänpäiväset eläkeläiset tehkööt tosissaan työt, kun ovat ne työaikalaitkin säädelleet.
Siis eläkeläiset takaisin töihin !
Haluaisin toki itsekin siivousalan keikkoja...."siivousalan keikkoja" DDDDDDDDDDDDD. Opettiko ne salakieltäkin.
- Anonyymi
Paras kauppa: K- kauppa
- Anonyymi
Antaapa olla. Hyvät tavat arvossaan ovat näillä nuorisoilla: Toisin kuin kymmenen vuotta taaksepäin
- Anonyymi
Eikä 2011 tyyliä.
- Anonyymi
ei vaikka vuosia on koitettu saaha
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038