Löytyykö kouvolasta seksiseuraa? Olen 24 vuotias, 175/85 ja 15cm kyrvällä varustettu mies. Tykkään ottaa perseeseen, ja myös antaa. Tai no, oikeastaan ei taida olla mitään seksiin liittyvää, josta en tykkäisi. Joko luonnon helmassa harrastelua, tai sitte jonkunmoisen tutustumisen jälkeen vaikka minun luona. Aina parempi, mitä halukkaampi toinen osapuoli on, itse haluaisin vähintään pari kertaa viikossa kyrpää, ihanne tietysti olisi, että päivittäin saisi imeskellä kyrpää.
Kouvolasta seksiseuraa?
6
92
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy seuraa mieluiten nyt heti. Teen mitä haluat ja saat tehdä mitä haluat..
- Anonyymi
Wanker kirjoitti:
Minkälainen olet?
Juuri sellainen kun haluat.
- Anonyymi
Mitäs luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs luulet?
Tykkäätkö sinä jos sidon sinut vaijerilla katosta roikkumaan ja hakkaan mailalla päähän koko yön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö sinä jos sidon sinut vaijerilla katosta roikkumaan ja hakkaan mailalla päähän koko yön.
Pistä riippa kivi palleihis ja hyppää jorpakkoon
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618