hullun villin rakkauden. En arvannut tällaista tunnetta kohtaavani. Tunne pysyy päivästä toiseen. Toivottavasti tunnet saman ja nähdään pian. Rakastan sua mies.
Tunnetkohan tämän saman
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Väärä horoskooppi. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Ei hän tiedä mun horoskooppia enkä mä hänen. Silmänsä mä tiedän ja ne on hurjan kivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän tiedä mun horoskooppia enkä mä hänen. Silmänsä mä tiedän ja ne on hurjan kivat.
Sitten ei puhuta samasta henkilöstä.
- Anonyymi
Kenellä muka väärä horoskooppi? Sinullako?
Horoskoopilla ei ole mitään merkitystä jos kemiat toimivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä muka väärä horoskooppi? Sinullako?
Horoskoopilla ei ole mitään merkitystä jos kemiat toimivat.Ei kannata turhaan hakata päätä seinään. Taivas ja maa eivät tule koskaan kohtaamaan.
- Anonyymi
Kyllä mä sen tunnen ja tiedostan. En vain pystyisi koskaan kanssasi olemaan, ollaan niin erinlaisia. Oot kaunis ja fiksu, kaikkea mitä mies haluaa, en vaan voisi kanssasi koskaan olla IRL. En usko että tultaisiin toistemme kanssa toimeen. Oot kuitenkin ihana ihminen ja toivon sulle kaikkea parasta.
- Anonyymi
Et ole hän. En ole noin kaunis tai fiksu. Kirjoitat prinsessalle, mä olen tavis. Aloitus ei ollut sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän. En ole noin kaunis tai fiksu. Kirjoitat prinsessalle, mä olen tavis. Aloitus ei ollut sulle.
Ei sitten, mielestäni eräs nainen on tälläinen prinsessa. Et voi tietää pitääkö joku sinua kauniina ja fiksuna. Minä ainakin pidän häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten, mielestäni eräs nainen on tälläinen prinsessa. Et voi tietää pitääkö joku sinua kauniina ja fiksuna. Minä ainakin pidän häntä.
Ei tuo viestisi sovi yhtään muutenkaan. Kun tiedät miten erilaisia olette ja miten tulisitte toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo viestisi sovi yhtään muutenkaan. Kun tiedät miten erilaisia olette ja miten tulisitte toimeen.
Sitten ei vain sovi. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Rakkaus on katoavaista, viha iskee luihin ja ytimiin
- Anonyymi
Hirmu vihaista porukkaa täällä nyt päivällä. Menikö juhannuspanot puihin vai? Aloitus ei ole yhdellekään katkeralle, hylätylle, jätetylle eikä muutenkaan kyyniselle tyypille. Hän on kiva mies.
- Anonyymi
Nii mäki sua, me ollaan aika samiksii vaik erojaki on. Mut se kemia oli aikas voimakasta meiän välil. Kysy mun numero numerotiedustelusta ja soita mulle. Ikävä on kova!
- Anonyymi
Tunnen juuri tuon saman tunteen. Se (hän) on villinnyt minut jo kevään aikana. Nyt ei olla nähty pitkään aikaan. Toivon näkeväni hänet pian. Ei tämä voi näin päättyä. m>n
- Anonyymi
Sama mulla. En ole nähnyt pitkään aikaan ja toivon myös näkeväni pian. Ei tämäkään voi näin päättyä.
- Anonyymi
Tottakai! on se välistä villiintynytkin,entisestään.https://youtu.be/icjzfIT1NJc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847