En jaksa olla enää yksin

Anonyymi

Onko Helsingissä yhtään yksinäistä ihmistä joka haluaisi ystävän minusta, olen a voeronnut keski-ikäinen sosiaalinen juttelevainen hetero nainen.
Syitä on joiden vuoksi olen paljon kotona, olisi kiva viettää aikaa ja jutella jonkun kanssa.
Jos haluat saat minusta ystävän joka ei katoa ja haihdu ja unohda , ellet itse sitä halua.
Sydäntä lähellä on usko ja toisten auttaminen,taide, eläimet,leivonta.
Olen kyllästynyt tyhjiin hiljaisiin viikonloppuihin kun ei ole ketään jonka kanssa puhua.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi, meillä samat kiinnostuksen kohteet. Teologiaa olen opiskellut, koiran&kissan omistanut, ym.

      En ole tosin hesasta, koska pidän luonnosta.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisko tavata naisporukalla jossain Hkissä? Oisko hyvä idea mennä vaikka johonkin saareen "retkelle"? On niin harmi, ettei yksin tule lähdettyä ja ois niin paljon kaikkia ihania kesäkohteita pk-seudulla. Olen yksi yksinäinen keski-ikäinen nainen, olen tosin Espoosta enkä Hkistä.

      • Anonyymi

        Eipä tuo haittaa vaikka oltais vähän kauempaakin toisiamme, eipä Espoo kaukana Hesasta ole.
        Minä lähtisin porukkatapaamiseen, voisihan sitä ihan terassillakin istua ja siinä tavata ja tutustua.
        Voihan sitten miettiä yhdessä mikä innostaisi kaikkia, pääasia että tapaa ja tutustuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo haittaa vaikka oltais vähän kauempaakin toisiamme, eipä Espoo kaukana Hesasta ole.
        Minä lähtisin porukkatapaamiseen, voisihan sitä ihan terassillakin istua ja siinä tavata ja tutustua.
        Voihan sitten miettiä yhdessä mikä innostaisi kaikkia, pääasia että tapaa ja tutustuu.

        Laita sähköpostiosoitteesi, että voi ottaa yhteyttä.

        Asun kauempana, mutta voisi kirjoitella, samat asiat kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sähköpostiosoitteesi, että voi ottaa yhteyttä.

        Asun kauempana, mutta voisi kirjoitella, samat asiat kiinnostaa.

        Mulla on vain virallinen josta tunnistaa, ei sulla olisi jotain laittaa niin vastaan?
        Voin katsoa jos teen jonkun jossa ei nimeni heti näy.
        Käy tääällä välillä jooko? Älä katoa please


    • Anonyymi

      Liity "Yksinäiset Aikuiset Helsinki" nimiseen ryhmään Facebookissa !

    • Anonyymi

      Facebookista löytyy MONTA ryhmää jotka on tarkoitettu yksinäisille ja sieltä voi hakea seuraa.

    • Anonyymi

      Googlaa "kaverihaku" ja "kohdataan-some" !
      Molemmat erinomaisia ystävänhakupaikkoja.
      Kaverihaku kuulostaa siltä kuin se olisi tarkoitettu vain nuorille mutta sieltä löytyy kaikenikäisiä.
      Facebookissa hyvä ja suuri ryhmä nimeltä Uusia Ystäviä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe