En jaksa olla enää yksin

Anonyymi

Onko Helsingissä yhtään yksinäistä ihmistä joka haluaisi ystävän minusta, olen a voeronnut keski-ikäinen sosiaalinen juttelevainen hetero nainen.
Syitä on joiden vuoksi olen paljon kotona, olisi kiva viettää aikaa ja jutella jonkun kanssa.
Jos haluat saat minusta ystävän joka ei katoa ja haihdu ja unohda , ellet itse sitä halua.
Sydäntä lähellä on usko ja toisten auttaminen,taide, eläimet,leivonta.
Olen kyllästynyt tyhjiin hiljaisiin viikonloppuihin kun ei ole ketään jonka kanssa puhua.

8

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi, meillä samat kiinnostuksen kohteet. Teologiaa olen opiskellut, koiran&kissan omistanut, ym.

En ole tosin hesasta, koska pidän luonnosta.

• Anonyymi

Kiinnostaisko tavata naisporukalla jossain Hkissä? Oisko hyvä idea mennä vaikka johonkin saareen "retkelle"? On niin harmi, ettei yksin tule lähdettyä ja ois niin paljon kaikkia ihania kesäkohteita pk-seudulla. Olen yksi yksinäinen keski-ikäinen nainen, olen tosin Espoosta enkä Hkistä.

• Anonyymi

Eipä tuo haittaa vaikka oltais vähän kauempaakin toisiamme, eipä Espoo kaukana Hesasta ole.
        Minä lähtisin porukkatapaamiseen, voisihan sitä ihan terassillakin istua ja siinä tavata ja tutustua.
        Voihan sitten miettiä yhdessä mikä innostaisi kaikkia, pääasia että tapaa ja tutustuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo haittaa vaikka oltais vähän kauempaakin toisiamme, eipä Espoo kaukana Hesasta ole.
        Minä lähtisin porukkatapaamiseen, voisihan sitä ihan terassillakin istua ja siinä tavata ja tutustua.
        Voihan sitten miettiä yhdessä mikä innostaisi kaikkia, pääasia että tapaa ja tutustuu.

Laita sähköpostiosoitteesi, että voi ottaa yhteyttä.

Asun kauempana, mutta voisi kirjoitella, samat asiat kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sähköpostiosoitteesi, että voi ottaa yhteyttä.

Asun kauempana, mutta voisi kirjoitella, samat asiat kiinnostaa.

Mulla on vain virallinen josta tunnistaa, ei sulla olisi jotain laittaa niin vastaan?
        Voin katsoa jos teen jonkun jossa ei nimeni heti näy.
        Käy tääällä välillä jooko? Älä katoa please

• Anonyymi

Liity "Yksinäiset Aikuiset Helsinki" nimiseen ryhmään Facebookissa !

• Anonyymi

Facebookista löytyy MONTA ryhmää jotka on tarkoitettu yksinäisille ja sieltä voi hakea seuraa.

• Anonyymi

Googlaa "kaverihaku" ja "kohdataan-some" !
      Molemmat erinomaisia ystävänhakupaikkoja.
      Kaverihaku kuulostaa siltä kuin se olisi tarkoitettu vain nuorille mutta sieltä löytyy kaikenikäisiä.
      Facebookissa hyvä ja suuri ryhmä nimeltä Uusia Ystäviä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5689
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3943
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3850
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3524
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2908
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2447
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2194
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2101
    9. 33
      1949
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      432
      1769
    Aihe