Olet mielessäni kun yö saapuu ja aamu sarastaa.
Jos suljet silmäsi saatat kuulla kehräykseni, niin voimakas se on.
🐾
Helliä silityksiä myötäkarvaan
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunista. Kuunnellaan.
- Anonyymi
Nuku hyvin ihanainen kisumirrini 😍
- Anonyymi
En saa unta, mietin sinua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa unta, mietin sinua...
Toivottavasti sait kuitenkin lopulta unta riittävästi :)
- Anonyymi
Sanoikkos et sulla koira? 🙂
- Anonyymi
aaaattssiiiii
- Anonyymi
Hellä hali takaisin
- Anonyymi
Silityksiä sinne tänäänkin. Niitä sinä tarvitset, ettet ole aina karvat pystyssä. 🐾
- Anonyymi
Olen vaan niin kummissani tämän elämän kanssa. Aina uutta ihmeteltävää. Nuku hyvin.
- Anonyymi
Voisin vuorostani silitellä sua jos oisit tuossa vieressä ja... 😚🤗 mutta hyvää yötä!
- Anonyymi
tyhjiin raukeavat kirjallisesi, kaiken näet, vain karvaasti eläimiin verraten, paholainen on valheen isä, valehtelee, todellakin omiaan....
https://www.youtube.com/watch?v=71hi9H6fZuc - Anonyymi
tuli tarpeeseen. Kaikki hipaisutkin sinulta on voimaannuttavia. 💞 Hyvää yötä kaunis
- Anonyymi
Minäkin silittäisin sua myötäkarvaan, jos olisit tässä. ♥️ Silittäminen silmiin katsoen on mun juttu. Pää sulla on sileä, saisiko sitä silti silittää? Parran sivustako haluat minun silittävän myötäkarvaan? Vai onko sulla rintakarvoja?
- Anonyymi
Silityksiä päivääsi 🐾 Voi hyvin tänäänkin.
- Anonyymi
Samoin kaunis 💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kaunis 💓
Omin tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kaunis 💓
Mitähän tuumaisit jos kohdatessamme silittäisin sinua? Vähän olen jo yrittänytkin, mikä on outoa, luulin aina etten pidä moisesta. 🐾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tuumaisit jos kohdatessamme silittäisin sinua? Vähän olen jo yrittänytkin, mikä on outoa, luulin aina etten pidä moisesta. 🐾
Tuntuu kieltämättä luontevalta mielikuvalta.. minä kerällä arkana sinä silittämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu kieltämättä luontevalta mielikuvalta.. minä kerällä arkana sinä silittämässä.
Siinä saattaisin käpertyä viereesi kerälle, yhtä arkana itsekkin. Kehräyksiä odotellen, vietä hyvä päivä 🐾
- Anonyymi
Ai riemu näitä aloituksia.
- Anonyymi
Näytit muuten juuri siltä, millainen oletkin: vahva. Nuku hyvin sydämessä asut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760