Ikävä sinua..
Olet vahvasti ajatuksissani.
Mietin niitä yhteisiä hetkiä ja miltä tuntui olla lähelläsi..
Oliko se jo ensi katse ja kohtaaminen kun kaikki sai alkunsa..
Mistä sekin tulee että alkumetreillä tulee tunne että tunnut jo omalta , onko se jokin samankaltaisuus...
Onhan meillä yhteisiä asioita.
Kaikki vaan tuntui niin hyvältä.
Ikävä sinua❤
n>m
Olet vallannut ajatukseni (miehelle)
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
samoin..https://youtu.be/9XQX-zRVK-w?list=OLAK5uy_kzffdY_cJkoCRhUeuDkaEhb5kbWvEC8SU
sanoisi, eräälle¤ - Anonyymi
Totta, panin sut merkille jo ihan alussa ja jonkin ajan kuluttua päästiin juttelemaan.
Siitä se lähti, olin vain sun seurassa onnellinen, mutta sitten se päättyi.
Sanoinkin sulle, et mun tulee ikävä sua. Niin kävikin:kova ikävä on. Kun ees näkisin dua! - Anonyymi
Tietenkin haluaisi, että tämä olisi siltä toiselta. Meillä ei juuri yhteistä ole, kuin pitkät katseet. Ensi katse oli, kun olit ehkä herkässä tilassa elämäntilanteesi vuoksi. Moikkasit, siinä sisäpihalla.Olen aina ihailluttu ammattilaisia ja sinäkin olet työssäsi. Hienoa olla jollain tapaa osa tarinaasi.
- Anonyymi
Aloittaja, laita tuntomerkki miehestä?♥️
- Anonyymi
Kunpa nyt saisit ne tuntomerkit !!
- Anonyymi
Tumma ja komea tietysti 😊
T:Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma ja komea tietysti 😊
T:AloittajaJa mihin päin suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mihin päin suomea?
Länsi-suomeen.
T:Ap.
- Anonyymi
Tämä on ollut molemminpuolista alusta lähtien. Jotain yhteistäkin on. Kumpa kaikki menisi hyvin ja saisimme rauhassa tutustua toisiimme. Ihanaa.
- Anonyymi
Yhteenkuluvaisuudentunne yhteinen.
Yhteiset asiat.
Ikävä naista sinua mikäli olet hän...❤
m>n - Anonyymi
Minnepäin suomea jos pääsis tietäen iholle asti
- Anonyymi
weikkaan wahvasti eteläistä suomee !! siis vain weikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
weikkaan wahvasti eteläistä suomee !! siis vain weikkaan.
Weikkauksesi oli wäärin.
T:Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Weikkauksesi oli wäärin.
T:AloittajaLänsi-suomi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Weikkauksesi oli wäärin.
T:AloittajaPohjoiseen meni aloitus ja ainakin minun kommentti naiselle(ni).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi-suomi?
Länsi-suomi oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi-suomi oikein.
Ja edelline vastaus oli aloittajalta.
Naiselta miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoiseen meni aloitus ja ainakin minun kommentti naiselle(ni).
Millaiselle naiselle pohjoiseen?
- Anonyymi
Samoin olet vahvasti ajatuksissani ihana M nainen ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910