Hommasin pystynäytön S24 uudistuksen vuoksi

Anonyymi

Nyt voi vierittää koko ketjun yhdellä page downilla, kun skaalaa selaimen 80 prosenttiin. Niskat vähän kipeytyy. Pitänee matalampi pöytä hommata.

6

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka korkea se on? Ja mistä niitä saa?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mittanauhan perusteella ruutu on 32,5 senttiä leveä ja 52 senttiä korkea. Jalustan kanssa korkeutta 62,5 cm. Käytetyn löysin. Resoluutio 1200x1920.

Poweri näyttäisi myyvän Acerin käännettävää 24" näyttöä 169 eurolla.
        https://www.power.fi/tietotekniikka/naytot/tietokonenaytot/acer-b246-238-full-hd-naytto/p-1069932/

Ei kai nyt tuo pikselimääräsi riitä? Minulla on 4K-näytössä pikseleitä 3840 × 2160 eli korkeussuunnassa 2160 on enemmän kuin 1920. Ei sekään riitä, vaikka olen pienentänyt sivustoa selaimessa monta pykälää jo niin, että on jo melkein vaikea lukea tätä tekstiä (enkä skaalaa Windowissa näyttöä eli se on 100%). Näen 10-12 aloitusta. Mainokset on tietysti blokattu sillä niiden kanssa ehkä näkisi vain viisi...

• Anonyymi

Näppäinyhdistelmällä (Ctrl End) loikkaat suoraan sivun loppuun vaikka sen alku olisi Kittilässä ja loppu Roomassa.

• Anonyymi

Jää vaan osa aiheista välistä, jos menee suoraan alusta loppuun liian korkealla sivulla. Olen poistanut myös ublock originilla "aihelaatikoista" turhia tietoja, jolloin sivusta saa hieman matalamman.

• Anonyymi

Kirjoitin väärin. Kyse ei ollut viestiketjusta vaan viestiotsikoista. Viestiketjuhan voi olla ties kuinka pitkä, mutta otsikoita on vain rajallinen määrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe