Ei niitä lapsia tule tuosta vain tilauksesta ja raskausaikakin on pitkä. Nyt pitää jo yrittää jos aikoo lapsia saada ennen kunnon keski-ikää.
30-vuotiaalla Sofialla on jo kiire äidiksi.
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huh,huh! Tuollaisesta itserakkaasta, itsekkäästä naisestako olisi äidiksi!!!?
Voi lapsi raukka, jos näin kävisi! Johan siinä ankkahuulen kroppakin pilaantuisi ja juopotteluaika kärsisi.- Anonyymi
Kyllä hänestä varmasti tulee hyvä äiti. Mutta ensin täytyy aikuistua ja käyttäytyä kuin aikuinen. Lisäksi täytyy tehdä jotain oman tulevaisuuden eteen, ei tuossa vaiheessa saa olla talodellisesti alisteisessa asemassa.
- Anonyymi
Mä uskon että Sofiasta tulee hyvä äiti! Hän haluaa ehkä? vain sen yhden lapsen mutta sitäkin rakkaamman😊
- Anonyymi
Eikös tällä ole syytteitä huumausaine rikoksista? oliko niin että itse vielä käytti ? jos niin ei sellainen sovi äidin käytökseen eikä kenenkään muunkaan, hän on sentään jo vanha , pitäisi jo tajuta mitä tekee
- Anonyymi
Mikä kiire tuossa iässä on tehdä lapsi. Minun tyttö sai 35v. ensimmäisen ja aikaa on tehdä vielä toinenkin, tai kolmas. Paitsi jos kolme tekee pakenen maasta😂😂😂
- Anonyymi
Niiiiiinpä! Nyky taviksetkin hoidattavat lapsensa isovanhemmilla, kun pitää saada omaa aikaa! Miten nämä bilettäjät muka ehtisivät tekeleitään hoitamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiiiiinpä! Nyky taviksetkin hoidattavat lapsensa isovanhemmilla, kun pitää saada omaa aikaa! Miten nämä bilettäjät muka ehtisivät tekeleitään hoitamaan?
En minä hoida,kun olen työelämässä vielä. Mummi tarvitsee myös omaa aikaa, vaikka rakastan sitä pikkuista valtavasti. Tietenkin haluan viettää aikaa välillä lapsenlapsen kanssa.
- Anonyymi
Ei ole iän puolesta vielä kiirettä. "Vuonna 2016 äidiksi tultiin ensi kertaa keskimäärin 29,1-vuotiaana."
Itse olin 34-vuotias, kun sain ensimmäisen lapsemme.- Anonyymi
Minä olin 32v kun sain ainoan lapseni. Hyvin ehtii Sohvi vielä lapsia saamaan.
- Anonyymi
Muahhahhhhhh...ihan satuja puhuu lööffo äidiksi haluamisesta
- Anonyymi
Marokkolainen ei kykene edes koiraa hoitamaan saatikka lasta.
- Anonyymi
Marokkolainen ajaisi vaunuilla päin lyhtypylvästä.
- Anonyymi
Sohvi äidiksi ja kotia hoitamaan, pyykit ja tiskit hoituu kun Sohvi pistää tuulemaan.
- Anonyymi
Kuka vahtii puhelinta?
- Anonyymi
Tuulipukumammat! Nyt jäitä nivusiin! Alatte sekoamaan totaalisesti...
- Anonyymi
Sohvi haluaa kotiäidiksi. Hyvä kotiäiti hoitaa kodin, miehen ja lapset. Tässä tapauksessa useamman kodin. Muut äidit hoitaa lapset ja uran, eikä mitään 50-luvun naisroolia siihen tarvita. Miehet pyykkää siinä sivussa.
- Anonyymi
Voit mamma kuule kenties käydä töissä, mutta ei sulla mitään uraa ole.. Beta-miehesi tod.näk pyykkää - tyttöjen iltoina haetkin sitten alfakullia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit mamma kuule kenties käydä töissä, mutta ei sulla mitään uraa ole.. Beta-miehesi tod.näk pyykkää - tyttöjen iltoina haetkin sitten alfakullia.
Kuka järkevä mies haluaa tuon vosun puolisokseen ja lastensä äitiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, moni kutenkin kärsii sen modernin skandiakkansa kanssa.. Täällähän nämä mammat riehuu kateuksissaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä miehiä kuule löytyy tästä maasta aika paljon. Sanoisin raakan arvion, että 9 kymmenestä miehestä ottaisi Sofian, jos saisi.
- Anonyymi
Ensin täytyy raitistua. Kummankin vanhemman.
Enkä tarkoita isäkandidaatin saunakaljoja.
Monta kk ilman tähtipölyä ainakin ensin, näkee pärjääkö ilman. - Anonyymi
Siinä on Steffin suvulla kestämistä. Osanottoni.
- Anonyymi
Säälittää kuka sohvan joutuu ottamaan lopulta riesakseen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780