niin monennellako kerralla saan viedä sut sänkyyni? Monetko hymyt vaihdettava ensin?
Jos (ja kun) aletaan tapailla mies
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän sen sitten näe mitä tulee tapahtumaan.
- Anonyymi
Eiköhän.
- Anonyymi
No se vähän riippuu. Jutellaan hymyillen asiat ensin selviksi. Sitä hommaa me kyllä keritään harrastamaan, voi voi. Ensisuudelma kun ohi on, laulaa Katri Helena.
- Anonyymi
Ensisuudelman jälkeen keritään, sopii.
- Anonyymi
Ööh tuota nyt kyllä pistit vaikean kyssärin ☺️ nooh sopisko että neuvotellaan siitä yhdessä?
- Anonyymi
Sopii mutta neuvotellaan katseilla.
- Anonyymi
Mä haluan rakkautta. Sänkyyn voi mennä vasta jos on jo mies ja vaimo.
- Anonyymi
Niinkö? En ole koskaan ollut naimisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta olet.
Jaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nukun lattialla kunnes löydän vaimon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nukun lattialla kunnes löydän vaimon.
Auts, kolottaako jo niskaa? Hyvää yötä sinne kovalle.
- Anonyymi
Ei ole periaatteita tai rajoituksia. Panosta parisuhteeseen on ihan toimiva filosofia. Tilanne ja tunnelma ratkaisee, vuorovaikutteistahan se on. Luulen että kehomme löytävät yhteisen sävelen nopeasti. Ehkä ottavat vallankin. Se on sit menox.
- Anonyymi
Menox vaan.
- Anonyymi
ensimmäisen katsekontaktimme luonto olikin vain teennäinen, ehkä sie sisko vain valehtelit, etenit.....
lähe menee, paholaisen kiilunappula, synnytä nappula, senkin pöyhkeä idiootti.......
hyvästi
https://www.youtube.com/watch?v=JB82JWeeSRA
t.meikäläinen ei lisäänny, myös häiriinny hutsuan halua kutsuaist, nimeni on mr.colombo perunala-pottunen-mäkipäässä-vika, vai onko? - Anonyymi
Pihtiputaalta
- Anonyymi
Hän voi ollakin kotoisin Pihtiputaalta. Tai en tiedä. Pitänee selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971