Ollaanko Nurmoon rakentamassa uusille asukkaille kerrostaloja tai rivitaloja?

Anonyymi

Joku sellaista väitti joskus aiemmin, että noin tuhannelle (?) uudelle asukkaalle ollaan rakentamassa koteja. Jotain muutakin Nurmoon oli kuulemma tulossa, ABC? Kenellään faktatietoa?

29

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nurmolaiset siirretään sydänmaan reservaattiin, pois ihmisten seasta haisemasta

      • Anonyymi

        ;)) niin me seinäjokiset olemme akateemikkoja ja kovia yrittäjiä, vasta haimma 100.000 ilmasta rahaa , eikä tarvi maksaa takas.

        Veronmaksajat tykkää kun bisnes finland jakaa rahaa. Näin me pyöritämme tätä kaupunkipahaa.


      • Anonyymi

        Kurjennevalla on loppuunkaluttua nevaa ja vanha piirisairaalan navetta. Infra valmiina näille Maunulan penikoille. Sinne vanha Nurmon alueelle. Eikä varmaan rakenneta huoltoasemaa lähimainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurjennevalla on loppuunkaluttua nevaa ja vanha piirisairaalan navetta. Infra valmiina näille Maunulan penikoille. Sinne vanha Nurmon alueelle. Eikä varmaan rakenneta huoltoasemaa lähimainkaan.

        Hirvijärven rantaan lähelle Lapuanrajaa. On tarpeeksi kaukana kaikesta pelokas roskasakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvijärven rantaan lähelle Lapuanrajaa. On tarpeeksi kaukana kaikesta pelokas roskasakki.

        Sosiaalipummi paukautti hyvän vitsin,heh heh.


      • Anonyymi

        Ai niinkö. Jos Peräseinäjoki,Ylistaro ja Nurmo ei olisi liittynyt Seinäjokeen. Seinäjoki olisi tehnyt konkurssin jo ajat sitten. Todennäköisesti olisi saanut liittyä Nurmoon. Tiedän hiukan noista laskelmista mikä tilanne oli ennen kuntaliitoksia ja sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinkö. Jos Peräseinäjoki,Ylistaro ja Nurmo ei olisi liittynyt Seinäjokeen. Seinäjoki olisi tehnyt konkurssin jo ajat sitten. Todennäköisesti olisi saanut liittyä Nurmoon. Tiedän hiukan noista laskelmista mikä tilanne oli ennen kuntaliitoksia ja sen jälkeen.

        Seinäjoki tukehtuu kalliiseen paikallisliikenteen tekohengittämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvijärven rantaan lähelle Lapuanrajaa. On tarpeeksi kaukana kaikesta pelokas roskasakki.

        Jouppilanvuoren taakse. Saa pikkuhiljaa lykkiä Ilmajoenpuolelle. Siellä ei ole edes suljettua huoltoasemaa.


    • Anonyymi

      Ilkassahan tuosta oli muutama viikko sitten juttua.

      • Anonyymi

        No kerros nyt enemmän, sinä Ilkka-mies tai Ilkka-nainen.


    • Anonyymi

      Lue Ilkasta. Löytyy kyllä niiden nettilehdestä kun kirjaudut sisään.
      Jaksa isoa juttua tänne kopioida.

      • Anonyymi

        En vitussa rupea maksamaan niin kusisen lehden lukemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vitussa rupea maksamaan niin kusisen lehden lukemisesta.

        Ilkassa 21.04 julkaistu juttu otsikolla:

        Vanha kiista ABC-aseman ja sikaloiden rinnakkainelosta kytee edelleen, kun Nurmon keskustan tuntumaan suunnitellaan palveluita ja asuinalueita jopa 1500 uudelle asukkaalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkassa 21.04 julkaistu juttu otsikolla:

        Vanha kiista ABC-aseman ja sikaloiden rinnakkainelosta kytee edelleen, kun Nurmon keskustan tuntumaan suunnitellaan palveluita ja asuinalueita jopa 1500 uudelle asukkaalle

        Rengonharjulla oli jo huoltoasema valmiina. Toki suljettu niinkun voi kuvitella. Lentokentälle parakkeja ja Nurmion maajussit penskoinen sinne nauttimaan tukirahoja. Kaikkein vähiten häiriötä.


    • Anonyymi

      Kuka sinne muuttaa. Pelkkää pakoputkien pauketta ja meteliä yötä päivää Maajussien lapset huudattaa tukiasrahoilla ostettuja menopelejä.

      • Anonyymi

        Just näin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin !

        Maanviljelijät saa paskapaperitkin vähennyksiin. Kersojen traktorirallit yhteiskunnan tukemilla polttoaineilla.


    • Anonyymi

      Teidän kaikkien kannattaa alkaa maanviljelijöiksi jos niin loistava bisnes.
      Lopettakaa sohvanpohjalta huutelu ja hommiin ;)

      • Anonyymi

        Maajussin tärkein työ on tukianomusten täyttö. Tammikuussa jo "tiedetään" että tulee huono sato. Menkää oikeisiin töihin valtion suojatyöläiset.


    • Tukijussien pihassa aina uudet mersut. Ja lapsilla fillarit/mopo autot viimeisen päälle onko reilua ? Ja kaikki saa vähennyksiin

      • Anonyymi

        onneks turpeen nosto kielletään ja puun polttoon tulee vero karsiutuu turhat peltoelvikset pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneks turpeen nosto kielletään ja puun polttoon tulee vero karsiutuu turhat peltoelvikset pois

        Alakaa kaukolämpö maksamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneks turpeen nosto kielletään ja puun polttoon tulee vero karsiutuu turhat peltoelvikset pois

        Ne saa tukea enemmän. Valtion lellikersat.


      • Anonyymi

        Maajussit on pahimpia siipiveikkoja.


    • Anonyymi

      Kuin nättylä ikään ja kylääset tappelevat keskenään, kuinka noita seinäseen langenneita oikkeen pyöritettään ja uitettaan

      • Anonyymi

        jätteen poltto on 80% halvempaa ku turve aiva sama missä päin ollaan ja jätettä tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jätteen poltto on 80% halvempaa ku turve aiva sama missä päin ollaan ja jätettä tulee

        Ylijoella on rivitalo puolityhjä, menköön sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylijoella on rivitalo puolityhjä, menköön sinne.

        Härmän kouluvuorolla Alkoon ja Seilillä seilissä takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härmän kouluvuorolla Alkoon ja Seilillä seilissä takaisin.

        Kourassa kans tilaa rivarissa. Kulkeminen onnistuu samoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe