joka kärtsää ja kiukuttelee? Äläs nyt mies. Kyllä me ehditään ihan varmasti vielä ja kaikkea. Mähän rakastan sua. Hyvää yötä.
Ei kai se ole mun rakas
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä ehitäänkö. 😟
- Anonyymi
Miksi ei ehdittäisi? Minne kiire?
- Anonyymi
Sitten hoitolaitoksessa pyörätuolin rinnakkain. Tuskin jaksan odottaa.
- Anonyymi
Ei niin. Jos vaikka jo ensi sunnuntaita alettas seurustella tosissaan? Toki torstaikin sopii mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Jos vaikka jo ensi sunnuntaita alettas seurustella tosissaan? Toki torstaikin sopii mulle.
Sulla on siis viikonlopuksi (pe-la) parempaa seuraa? No voin minä ryhtyä arkiseurusteluun kakkosvaihtoehtonakin. Laita vaan sydämiä tulemaan ja sovitaan joku tapaaminen. Valmistelen seurusteluasiakirjat. Tuo sinä sikarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on siis viikonlopuksi (pe-la) parempaa seuraa? No voin minä ryhtyä arkiseurusteluun kakkosvaihtoehtonakin. Laita vaan sydämiä tulemaan ja sovitaan joku tapaaminen. Valmistelen seurusteluasiakirjat. Tuo sinä sikarit.
Ei ole parempaa seuraa. Häntä parempaa seuraa ei ole olemassakaan. Jos torstaina aletaan niin sitten ollaan silleen myös perjaina. Jos vaan hänelle sopii. En tuo sikareita, ne haisee pahalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole parempaa seuraa. Häntä parempaa seuraa ei ole olemassakaan. Jos torstaina aletaan niin sitten ollaan silleen myös perjaina. Jos vaan hänelle sopii. En tuo sikareita, ne haisee pahalle.
No hyvä on. Ei sikareita. Mikä vaan sopii minulle, jos hän pyytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tupakkaa eikä sikareita tälle miehelle. Naisen seura riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä on. Ei sikareita. Mikä vaan sopii minulle, jos hän pyytää.
Saat polttaa ne sikarit kyllä, mutta yksin nurkan takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tupakkaa eikä sikareita tälle miehelle. Naisen seura riittää.
Keuhkotkin kiittää.
- Anonyymi
No sun vauhdillas ei kyllä todellakaan ehditä yhtään mitään ainakaan keskenämme.
- Anonyymi
Ehditään me.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Olet kaunis sisältä ja ulkoa. Tiesitkö mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kaunis sisältä ja ulkoa. Tiesitkö mies?
Sinähän se kaunis olet nainen. Kaunis joka puolelta. Luuletko, etten ole ehtinyt katsella ja ihastella? Voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se kaunis olet nainen. Kaunis joka puolelta. Luuletko, etten ole ehtinyt katsella ja ihastella? Voi voi.
Luulen ettet ehdi mitään. Mutta me ehditään vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770