ihastunut johonkin. Aina se tunnelma ei ole molemminpuolinen. Ainakaan niin vahvasti.
Sen näkee katseesta, kun joku on
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se menee. Joskus tunne on molemminpuolinen ja joskus ei. Oliko sulla jotain muita itsestäänselvyyksiä meille jakaa?
- Anonyymi
Omasta kokemuksesta sanon ettei ole välttämättä ihastusta voi olla vaikka niin että se toinen ajattelee negatiivisestikin, tai muuten ei ole sen kummempia tunteita. Nykyään olen hyvin varovainen näissä asioissa.
- Anonyymi
Katseen lisäksi ei olekaan ollut muuta. Joten aika lohdutonta on yrittää tulla vain sillä toimeen rakkauden nälässä.
- Anonyymi
Kuulemma senkin näkee naamasta kun lakkaa saamasta. Siitä on joku laulukin tehty.
- Anonyymi
Paha sanoa noin sille, joka ei ole päässyt saamisessa edes aloitus aiheeseen. No, mutta murheensa kullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha sanoa noin sille, joka ei ole päässyt saamisessa edes aloitus aiheeseen. No, mutta murheensa kullakin.
aloitusvaiheeseen.
- Anonyymi
Se ei ole koskaan molemminpuolista. Aina käy niin, että toinen on kiinnostunut ainoastaan. Mikäli itse miehenä kiinnostun jostakin naisesta niin hän ei minusta. Jos ja harvoin, kun joku nainen kiinnostuu minusta niin minä en hänestä.
- Anonyymi
Ei se noin mene. Aika monet kuitenkin saa toisensa tässä maailmassa. Ehkä sulla on sellainen tyypillinen ongelma, että haluat vaan sen mitä et saa. Se tuon selittää.
- Anonyymi
Aina jompikumpi tuntee enempi, kuin toinen. Silti se toinen voi kuitenki oppia rakastamaan sitä toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina jompikumpi tuntee enempi, kuin toinen. Silti se toinen voi kuitenki oppia rakastamaan sitä toista.
Aika moni asia on opittua, rakkaus ei kyllä kuulu niihin.
- Anonyymi
Ainakin minusta varmaan näkyy että olen ihastunut mieheen. Senkin takia yritän siellä harrastuksen parissa olla kovasti tuijottelematta, sen lisäksi että keskityn tekemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828