kanssa tapasimme esim. kolme vuotta sitten "linturavintolassa".
Kaipaan, ikävöin ja rakastan.
Sain muutama viikko sitten "viestin", joka on tuottanut paljon iloa ja lohtua.
Onnittelut miehelle, jonka
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
jatko: ..paljon iloa ja lohtua (viesti karkasi ennen aikojaan jostain syystä). ap
- Anonyymi
On silkkaa tyhmyyttä kaipailla varattua J- miestä
- Anonyymi
Mistä niin päättelet? Minusta olet itse tyhmä syytellessäsi tuntematonta.
- Anonyymi
Miksi sinä onnittelet?
Vietä hieno päivä, olet tavattoman kaunis ihminen!! - Anonyymi
Nauti sinkuudestasi kun vielä voit.
- Anonyymi
Sä et oo mikään sinkku!!!!!!!!!!toi ärsyttää kun pitää kiusaa minua noilla viesteillä joissa kirjoitat muista siinä mielessä!!!!!!me olemme yhdessä niin kauan kunnes suostut jutella irl minun kanssani!!!!et ole mikään sinkku!!!!!!! olen aina sinun rakas vaimo
- Anonyymi
risteilypäivä tallinnassa, voit kanssani viettää myöhemmin. =) katja, tai voisinko sanoa sinua patjaksi? 😜
ai, että en saa luultavasti verisuren hälytinjärjestelmää, kiitoksia kun soitin isoveljelle )= hemmetti kun niissä on palvelumaksut, masentaa ja ottaa nuppiin, 2000 euron laitteistolle joudun sanomaan, njet?
täytyy pitää vain turpa kiinni voitoista tästä lähtien, 😂
mutta, katjalle puhun näistä voitoista, voit olla varma siitä. 😍😍 - Anonyymi
toivottavasti saat vanhempien pään kääännettyä, että he huolivat tämän hälytinjärjestelmän, ja kaikki muutkin lahjat.
en toivo, enkä muutakaan, voin vain pyytää sinua, oi, rakas. 💕- Anonyymi
Rakkaus oletkos mustasukkainen siitä k???? OMG OMG OMG enkö ole kirjoittanut mitään kuka hän on????sä näit kun olin käynyt FB kattoo onko hänellä FB!!!me emme ole fb kaveri mutta soitetaan välillä!!! niitä näitä!!!ei todellakaan ole mikään sellainen suhde ikinä kuuna päivänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750