Tiesin alussa, että olet minulle jotain lopullista, siksi kyseenalaistin niin voimakkaasti meitä, rimpuilin. Ja rakastin. Ja rakastan syvästi nytkin. Kunnioitan ominaisuuksiasi, enkä enää koskaan jätä näyttämättä sitä. Rakastan sinua.
Tunnen syvää kunnioitusta kun katson sinua
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vau..
- Anonyymi
Sydäntä särkevän kaunista. ♥️ Hänessä kohtasin saman, tulin täysin yllätetyksi. En tiennyt, että häntä voisi olla olemassa. Maailmani muuttui tietyllä tavalla. Ja silti sydäntä särkee. Emme ole saaneet toisiamme.
- Anonyymi
Mä oikeesti haluan sinua todella paljon ja sen takia koska mä oikeesti myös rakastan sinua niin en halua että olen sinulle vain yhden illan juttu!!! ymmärsin että haluat joka ilta uuden kumppanin!!! ja minä en koskaan halua jakaa sinua muiden kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oikeesti haluan sinua todella paljon ja sen takia koska mä oikeesti myös rakastan sinua niin en halua että olen sinulle vain yhden illan juttu!!! ymmärsin että haluat joka ilta uuden kumppanin!!! ja minä en koskaan halua jakaa sinua muiden kanssa
En ole sinun hän, vaan joku tuntematon. Valitan.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu. Omasta mielestäni rakkautta ei ole olemassa ilman kunnioitusta. Kunnioituksen menettämisen myötä rakkaus usein loppuukin. Joskus vielä todella nopeasti!
- Anonyymi
Missä aiot näyttää?
- Anonyymi
Kanssakäymisessä.
- Anonyymi
Se on hyvä merkki ihmisessä, että näyttää ne tunteet toiselle ja että uskaltaa avata suunsa -- >muuallakin elämässä.
- Anonyymi
Eikö pelkkä pyllistys enää riitä?
- Anonyymi
Tekisitkö itse niin vaikka tänään?
- Anonyymi
Ihanaa kun et rimpuile enää, rakas❣️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780