Onko moraalisesti väärin?

Anonyymi

Kertokaahan viisaammat kuinka toimia. Vaimoa ei juurikaan seksi kiinnosta, vaikka itse voisin peuhata joka päivä. Kannattaako hakea seuraa muulta?

15

2437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietenkin kannattaa. Samalla kyllä kannattaa kärrätä akka maantielle. Jos ei akka anna persettä niin mitä vittua sillä tekee

      • Anonyymi

        Sinä eunukki et mitään


    • Anonyymi

      Minulla on oikein seksikielteinen vaimo ja oikein seksikielteistä sukua: yli 40 vuoden aikana hän on ollut halukas vain 4-5 kertaa, kun on halunnut raskaaksi - ja tullut myös. E-pillereitä hän ei ole tarvinnut ja vieläkin leuhkii sillä, ettei myöskään voi saada rintasyöpää. 1 kondomipakkauksen muistan ostaneeni, ja siitäkin jäi viimeinen käyttämättä. 60 v. täytettyään hän suoraan ilmoitti, ettei seksi häntä kiinnosta. 5 vuoteen edes tuota sanaa ei meillä ole sanottu. Muilta osin elämämme on niin ok, että seksinpuutteen vuoksi en sitä raaski heittää pois. Helpointa, halvinta ja suositeltavinta on jatkaa runkkaamista, kuten olen tehnyt jo yli 50 v., nykyään n 1-2 krt/vko.

      • Anonyymi

        Hae muualta vaan. Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae muualta vaan. Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin?

        Suksi hornaan pelle 🤡


    • Anonyymi

      Kannattaa hakea muualta. Ethän jätä itseäsi pesemättäkään tai ole nukkumattakaan, vaikka ne eivät puolisoasi kiinnostaisi. Seksi on samanlainen ihmisyyden perustoiminto.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas eunukki


    • Seksi on ihmisen perus oikeus. Jos ette pysty avaamaan tilannetta puhumalla eikä oma apu riitä niin jos omatunto kestää niin anna mennä vaan. Tämä tosin voi maksaa parisuhteesi mutta älä sitten tee samoja virheitä uudessa suhteessasi ettette ajaudu samaan seksittömään tilaan

    • Anonyymi

      Mielestäni vaimollasi ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä. Kuuluu hänen perusvelvollisuuksiinsa.

      • Anonyymi

        Ukoss jotain pahasti vialla kun naista ei kiinnosta


      • Anonyymi

        Meillä asiat vuosia samoin, miestäni läheisyys eikä seksi innostanut. Kärsin henkisesti itse pahoin kunnes tyttöjen ravintola ilta muutti kaiken. Tapasin ihanan nuoremman miehen, lähdin hänen luokseen jatkoille. Rakastelimme pikkutuneille saakka, nukuimme loppu yön lusikka asennossa. Nykyään hän minun toinen mies jota rakastan myös luotto sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä asiat vuosia samoin, miestäni läheisyys eikä seksi innostanut. Kärsin henkisesti itse pahoin kunnes tyttöjen ravintola ilta muutti kaiken. Tapasin ihanan nuoremman miehen, lähdin hänen luokseen jatkoille. Rakastelimme pikkutuneille saakka, nukuimme loppu yön lusikka asennossa. Nykyään hän minun toinen mies jota rakastan myös luotto sellainen

        Varmaan myös nuori kanki ihana vanhemman jälkeen kokea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukoss jotain pahasti vialla kun naista ei kiinnosta

        Tein kyllä vaimolleni selväksi, että ilman vittua en aio olla. Hän takasi sen, että niin ei tule käymään.


    • Anonyymi

      ei ole moraalista ilman että kerrot hänelle edes ja hän antaa luvan, ja jos antaisi olisitte molemmat kamalia

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe