Onko moraalisesti väärin?

Anonyymi

Kertokaahan viisaammat kuinka toimia. Vaimoa ei juurikaan seksi kiinnosta, vaikka itse voisin peuhata joka päivä. Kannattaako hakea seuraa muulta?

15

2761

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin kannattaa. Samalla kyllä kannattaa kärrätä akka maantielle. Jos ei akka anna persettä niin mitä vittua sillä tekee

• Anonyymi

Sinä eunukki et mitään

• Anonyymi

Minulla on oikein seksikielteinen vaimo ja oikein seksikielteistä sukua: yli 40 vuoden aikana hän on ollut halukas vain 4-5 kertaa, kun on halunnut raskaaksi - ja tullut myös. E-pillereitä hän ei ole tarvinnut ja vieläkin leuhkii sillä, ettei myöskään voi saada rintasyöpää. 1 kondomipakkauksen muistan ostaneeni, ja siitäkin jäi viimeinen käyttämättä. 60 v. täytettyään hän suoraan ilmoitti, ettei seksi häntä kiinnosta. 5 vuoteen edes tuota sanaa ei meillä ole sanottu. Muilta osin elämämme on niin ok, että seksinpuutteen vuoksi en sitä raaski heittää pois. Helpointa, halvinta ja suositeltavinta on jatkaa runkkaamista, kuten olen tehnyt jo yli 50 v., nykyään n 1-2 krt/vko.

• Anonyymi

Hae muualta vaan. Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hae muualta vaan. Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin?

Suksi hornaan pelle 🤡

• Anonyymi

Kannattaa hakea muualta. Ethän jätä itseäsi pesemättäkään tai ole nukkumattakaan, vaikka ne eivät puolisoasi kiinnostaisi. Seksi on samanlainen ihmisyyden perustoiminto.

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

• Seksi on ihmisen perus oikeus. Jos ette pysty avaamaan tilannetta puhumalla eikä oma apu riitä niin jos omatunto kestää niin anna mennä vaan. Tämä tosin voi maksaa parisuhteesi mutta älä sitten tee samoja virheitä uudessa suhteessasi ettette ajaudu samaan seksittömään tilaan

• Anonyymi

Mielestäni vaimollasi ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä. Kuuluu hänen perusvelvollisuuksiinsa.

• Anonyymi

Ukoss jotain pahasti vialla kun naista ei kiinnosta

• Anonyymi

Meillä asiat vuosia samoin, miestäni läheisyys eikä seksi innostanut. Kärsin henkisesti itse pahoin kunnes tyttöjen ravintola ilta muutti kaiken. Tapasin ihanan nuoremman miehen, lähdin hänen luokseen jatkoille. Rakastelimme pikkutuneille saakka, nukuimme loppu yön lusikka asennossa. Nykyään hän minun toinen mies jota rakastan myös luotto sellainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä asiat vuosia samoin, miestäni läheisyys eikä seksi innostanut. Kärsin henkisesti itse pahoin kunnes tyttöjen ravintola ilta muutti kaiken. Tapasin ihanan nuoremman miehen, lähdin hänen luokseen jatkoille. Rakastelimme pikkutuneille saakka, nukuimme loppu yön lusikka asennossa. Nykyään hän minun toinen mies jota rakastan myös luotto sellainen

Varmaan myös nuori kanki ihana vanhemman jälkeen kokea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukoss jotain pahasti vialla kun naista ei kiinnosta

Tein kyllä vaimolleni selväksi, että ilman vittua en aio olla. Hän takasi sen, että niin ei tule käymään.

• Anonyymi

ei ole moraalista ilman että kerrot hänelle edes ja hän antaa luvan, ja jos antaisi olisitte molemmat kamalia

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      823
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      43
      794
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      758
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      743
    6. 51
      637
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      587
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      587
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    12. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    13. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      100
      480
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      475
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      469
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      421
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17