Kertokaahan viisaammat kuinka toimia. Vaimoa ei juurikaan seksi kiinnosta, vaikka itse voisin peuhata joka päivä. Kannattaako hakea seuraa muulta?
Onko moraalisesti väärin?
15
2542
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin kannattaa. Samalla kyllä kannattaa kärrätä akka maantielle. Jos ei akka anna persettä niin mitä vittua sillä tekee
- Anonyymi
Sinä eunukki et mitään
- Anonyymi
Minulla on oikein seksikielteinen vaimo ja oikein seksikielteistä sukua: yli 40 vuoden aikana hän on ollut halukas vain 4-5 kertaa, kun on halunnut raskaaksi - ja tullut myös. E-pillereitä hän ei ole tarvinnut ja vieläkin leuhkii sillä, ettei myöskään voi saada rintasyöpää. 1 kondomipakkauksen muistan ostaneeni, ja siitäkin jäi viimeinen käyttämättä. 60 v. täytettyään hän suoraan ilmoitti, ettei seksi häntä kiinnosta. 5 vuoteen edes tuota sanaa ei meillä ole sanottu. Muilta osin elämämme on niin ok, että seksinpuutteen vuoksi en sitä raaski heittää pois. Helpointa, halvinta ja suositeltavinta on jatkaa runkkaamista, kuten olen tehnyt jo yli 50 v., nykyään n 1-2 krt/vko.
- Anonyymi
Hae muualta vaan. Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae muualta vaan. Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin?
Suksi hornaan pelle 🤡
- Anonyymi
Kannattaa hakea muualta. Ethän jätä itseäsi pesemättäkään tai ole nukkumattakaan, vaikka ne eivät puolisoasi kiinnostaisi. Seksi on samanlainen ihmisyyden perustoiminto.
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
Seksi on ihmisen perus oikeus. Jos ette pysty avaamaan tilannetta puhumalla eikä oma apu riitä niin jos omatunto kestää niin anna mennä vaan. Tämä tosin voi maksaa parisuhteesi mutta älä sitten tee samoja virheitä uudessa suhteessasi ettette ajaudu samaan seksittömään tilaan
- Anonyymi
Mielestäni vaimollasi ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä. Kuuluu hänen perusvelvollisuuksiinsa.
- Anonyymi
Ukoss jotain pahasti vialla kun naista ei kiinnosta
- Anonyymi
Meillä asiat vuosia samoin, miestäni läheisyys eikä seksi innostanut. Kärsin henkisesti itse pahoin kunnes tyttöjen ravintola ilta muutti kaiken. Tapasin ihanan nuoremman miehen, lähdin hänen luokseen jatkoille. Rakastelimme pikkutuneille saakka, nukuimme loppu yön lusikka asennossa. Nykyään hän minun toinen mies jota rakastan myös luotto sellainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä asiat vuosia samoin, miestäni läheisyys eikä seksi innostanut. Kärsin henkisesti itse pahoin kunnes tyttöjen ravintola ilta muutti kaiken. Tapasin ihanan nuoremman miehen, lähdin hänen luokseen jatkoille. Rakastelimme pikkutuneille saakka, nukuimme loppu yön lusikka asennossa. Nykyään hän minun toinen mies jota rakastan myös luotto sellainen
Varmaan myös nuori kanki ihana vanhemman jälkeen kokea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukoss jotain pahasti vialla kun naista ei kiinnosta
Tein kyllä vaimolleni selväksi, että ilman vittua en aio olla. Hän takasi sen, että niin ei tule käymään.
- Anonyymi
ei ole moraalista ilman että kerrot hänelle edes ja hän antaa luvan, ja jos antaisi olisitte molemmat kamalia
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989