Miten sä mies huolehtisit

Anonyymi

minun kunnostani? Ottaisitko salille mukaan vai kantaisitko vaan kotiin rasvaisia herkkuja. Parempi, että lähtisit vaan seuraksi lenkille.

43

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lenkki sopii hyvin.

• Anonyymi

Lenkkiä, voit salillekkin tulla kanssani, mutta tiettyjä herkkuja toisin jokatapauksessa. Suklaatia ja starbucks kahvia mm :)

• Anonyymi

Kyllä laihduttajakin voi erikoiskahveja juoda. Suklaa kannattaa jättää kuitenkin pois. Lenkkiä vaan eri muodoissa! ;) ;) ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä laihduttajakin voi erikoiskahveja juoda. Suklaa kannattaa jättää kuitenkin pois. Lenkkiä vaan eri muodoissa! ;) ;) ;)

P.S. Ei kuitenkaan sinapilla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. Ei kuitenkaan sinapilla...

Pläskeillä oudot harrastukset laittaa vatsamakkaroiden väliin sinappia! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pläskeillä oudot harrastukset laittaa vatsamakkaroiden väliin sinappia! :D

Se oli viittaus lenkkiin. Lenkkejä on moneen lähtöön! ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli viittaus lenkkiin. Lenkkejä on moneen lähtöön! ;D

Et ymmärätänyt mun pointtia.Älä silti huoli, mun äo oon yli 160.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä sä olet kun äö:lläsi kehut tällaisella palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä todella älykkään ihmisen tekstiä "Pläskeillä oudot harrastukset laittaa vatsamakkaroiden väliin sinappia! :D"
        Nyt alkaa jo pelottaa, jos älyköt kirjoittaa tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 160? LoL mitä vittua teet suoli24? Luulen, että alienin tasolla olevalla olisi parempaakin tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmissa samanverran kaloreita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ymmärsin! Puhuit vatsaMAKKAROISTA. Tykkään enemmän tuosta lenkki sanasta! On kävelylenkkiä, on lenkkisaunaa, on lenkkimakkaraa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmissa samanverran kaloreita.

Suklaassa on aika paljon kaloreita. Ihan varmasti enemmän kuin erikoiskahvissa. En jaksa uskoa, että capuccinossa tai latessa olisi saman verran kuin suklaapatukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä keskihajonnalla ilmoitettu ÄO yli 160?

• Anonyymi

Salille voit tulla ja lenkkiä tietty, sulkkista pelattas kanssa. Öitä s.
      j

• Anonyymi

Kenelle S-naiselle viestisi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kaipaan sannaa♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ S

Mistäpäin?

• Anonyymi

Mut pitää opettaa ostamaan epäterveelisiä mössöjä. Ja varmasti kapinoin vastaan.

• Anonyymi

Olen kova lenkkeilemään. Olen kertonut sen hänelle.

• Anonyymi

Naisena sivusta sanoisin, että etköhän ihan itse huolehtisi itsesi huolehtimisesta etkä odota sitä toiselta.

Se on eri asia, jos olet sairas etkä kykene itsestäsi huolehtimaan.

• Anonyymi

Mies on kirjoittanut aloituksen. Ihmeellistä tulla vastaamaan tällaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta sen haarovälissä ei roiku mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellehän se on osoitettu. Lukee aloitusotsikossa niin. Yritä nyt päättää, mitä sukupuolta olet. Kun on sekoitettu luonnolliset sukupuolet, niin ihmiset eivät enää itsekään tiedä, mitä sukupuolta ovat.

• Anonyymi

Oma kunto on henkilökohtainen asia. Kukaan ei halua perästä vedettävää.

• Anonyymi

Ajattelen naisena samoin. Huomioithan kuitenkin ettei aloitusta ole kirjoittanut nainen. Ei siis mitään tarvetta kommentoida näihin lukemattomiin trollausaloituksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen naisena samoin. Huomioithan kuitenkin ettei aloitusta ole kirjoittanut nainen. Ei siis mitään tarvetta kommentoida näihin lukemattomiin trollausaloituksiin.

Eli homppeli kyseessä. Mistä noita tietää ketä ja mitä tarkoittaa.

• Anonyymi

Päivät syödään hyvin ja yöt sulatellaan niitä intohimoisesti. Hyvä kysymys tähän perää, koskas me keritää nukkumaan? Kun aina on nälkä ja kokoajan jano.

• Anonyymi

Terveys ennen kaikkea, hyötyliikuntaa monella tapaa. Kävelyä, pyöräilyä, kuntosalia ulkosalla, kun sekin on nykyisin mahdollista.

• Anonyymi

Nykyisin ulkokuntosaleja? Öö, ainakin 15 vuotta ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisin ulkokuntosaleja? Öö, ainakin 15 vuotta ollut.

Kunnollisemmat tulleet vasta myöhemmin (David fit). Joka tapauksessa 50 ikäisenä koen nykyiset hyvänä suuntana parempaan.

• Anonyymi

Kyllä. Hyvännäköisiä miehen perässä voi aina myös juosta tai kävellä, jos ei (vielä) jaksa juosta. Siinä äkkiä tuleekin se laihduttaa, jos sitä ei vielä ole ollut! Leikki leikkinä ja terveys edellä! ;D

• Anonyymi

hänellä on kyllä kaunis vartalo, mutta liikuttaisi kyllä, ja pidettäisi itsemme kunnossa. emme sortuisi rasvaisiin herkkuihin,

• Anonyymi

Jokaisen tulee itse pitää huolta kunnostaan.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Jotain nuoren tytön kuvitelmia, että rakastettu on joku huoltaja, joka huolehtii ja vahtii häneen tekemisiään. Toki nuorilla se tuota käytännössä onkin, jos toinen vielä lapsen tasolla henkisesti.

• riippuu mikä on lähtötaso.

• Anonyymi

Mä laihduin aika vauhdilla useamman kilon, kun ihastuin mieheen. Ruoka ei maistunut yhtään. Saisi tulla äkkiä piilostaan niin jatkuisi hyvin alkanut kehitys ettei tule takapakkia.

• vain elämäntapamuutos saa kilot pysymään poissa.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

vain elämäntapamuutos saa kilot pysymään poissa.

Niinpä, ja ravinto on siinä se ylivoimaisesti tärkein tekijä (laatu ja määrä). Mitä enemmän ikää, sitä vähemmän liikunnalla vaikutusta (aineenvaihdunnan muutokset).

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ja ravinto on siinä se ylivoimaisesti tärkein tekijä (laatu ja määrä). Mitä enemmän ikää, sitä vähemmän liikunnalla vaikutusta (aineenvaihdunnan muutokset).

en minä tähän kuntoon ole itseni syömällä saanut vaan rautaa nostamalla.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

en minä tähän kuntoon ole itseni syömällä saanut vaan rautaa nostamalla.

Näin tänään haikaran. Aikamoinen lintuparatiisi, vaikka keskellä kivikylää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tänään haikaran. Aikamoinen lintuparatiisi, vaikka keskellä kivikylää.

Toiko se sulle lapsen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe