Hei nyt joku ammattilaine sais kertoa että miten 88-89 välimallin honda monkeyyn sais asennettua moposportin ohittimen tai sit miten sellasen vois tehä ite ja mitäs sen lisäks vois virittää et menis pikkase enemmä ku 53??
Honda monkey ohittimen asennus ja viritys
Anonyymi
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
kysymyksistä päätellen et saa asennettua rajoitinta, puhumattakaa että tekisit sen itse.ja sama "kädettömyys" pätee myös muuhun virittämiseen.
Jos Monkey on vakio ja ehjä niin vaihda isompi eturatas, yhtä piikkiä vajaa maksimilla pääsin ainakin itse tasaisella 55km/h kun vakio meni 45km/h.
Jos vaihtaisi isoimman mahdollisen niin voiis päästä 60km/h jos puhti koneessa riittää mutta sitä en ole kokeillut.
Ja nämähän siis riippuu siitä onko tekniikka ehjä ja kuskin painosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960