Mistähän se johtuu, että Ylöjärven lukioon oli tänä vuonna valtavasti hakijoita? Ennen hakijoita on ollut joku 250, nyt peräti 500. Keskiarvo nousi 7,4 :stä melkein kasiin. Ilmeisesti moni jäi nyt ilman paikkaa. Mistä hakijat tulevat, Tampereeltako?
Ylöjärven lukio
Anonyymi
1
231
Vastaukset
- Anonyymi
Tänä vuonna oli normaalia enemmän hakijoita lukioihin tampereella mikä nostatti kaikkien lukioiden keskiarvorajaa minkä johdosta monet tampereen lukioihin hakeneet eivät päässeet sisään ja ylöjärvi oli varmasti monella viimeisten vaihtoehtojen joukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60856
- 47809
- 45742
- 40731
- 39688