Moi
mulla on tuollainen vanha Lynxin GL 2300 kelkka ja siihen pitäisi saada uusi telamatto.
Saako tähän enää uutta telaa?
Jos ei saa voiko koko telarungon uusia ja vaihtaa vetopyörät vai ostanko uuden vanhan kelkan, jossa ehjä tela?
Lynx GL 2300 - uusi telamatto, mistä?
Anonyymi
2
1304
Vastaukset
Nuo ne oli uusia kun olin nuori...
Mökiltä käsin tehdyillä ajoreissuilla menimme usein erään kyläkaupan ohi jossa myös asioimme ja jonka omistaja osti tuollaisen uutena silloin aikanaan.- Anonyymi
No oletko sinä kysynyt erinäisiltä moottorikelkkojen osien jälleenmyyjiltä, pienkoneita myyviltä yrityksiltä tms.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960