Moi moi!
Käväisin sitten täällä Sisä-Suomessa järvessä ekaa kertaa tänä kuluvana vuonna ja kesällä niinku pulahtamassa, selvinpäin, savusaunottelun ohessa.
Eipä ollunna ollenkaan kylmää vesi, mutta muistin Siiaminlahden veden suolaisuuden ja ikäväni että ja jotta kaukokaipuuni heräsi.
Köh...köh.....sanonko....en sano.
Pattayan uimaveden suolaisuus
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko joku ystävällisesti vastata tähän minun aloitukseeni että en turhaannu täällä Sisä-Suomessa savusaunassani.
- Anonyymi
mikä on sisäinen savusauna ?
Resupetteri.. Lääkäri kutsui Jorvissa keuhkojani sillä nimellä sikari ja sätkä harrastukseni vuoksi. On kuulema ku tervapaperia keuhkot.. Säädettiin sitten happilaitetta isommalle ni ei tässä mitää.. kelapäivä oli tossa ni hommasin vähän tasokkaampaa laatu hofnarria. Sillä se lähtee millä se on tullukki ja mitä lääkärit tietää mun keuhkosta? Ei mitään. Puhuin yksikössä koska toinen on poistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666094Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312213
- 131827
- 201788
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 491495
- 91463