Menin ihan vaan ostamaan jotain jodia sisältävää tuotetta. Pahasti änkyttävä nuorimies Farmaseutti ilmoitti; ettei meillä myydä jodia kuin radioaktiivisen laskeuman vuoksi. Jouduin pyytämään hänen sanomaan uudestaan, en saa selvää puheestasi. Hänellä oli Hervannan Apteekin henkilökunnan vaatetus olin kassalla kysyäkseni mistä etsin. Ai, no, käyn kysymästä tuolta HYVÄN MIELEN APTEEKKI. HERVANTA. Duon kiinteistössä siis molemmat. Hyvin palveltiin ja sain mitä hain. Mulle on oikean puolen kilpirauhanen kasvanut. >>>Jodia saadaan pääasiassa jodioidusta suolasta, maitotuotteista, kalasta ja kananmunasta. Jodi vaikuttaa muun muassa kilpirauhasen toimintaan. Jodin määrä, kuten myös kilpirauhasen toiminta voidaan selvittää helposti laboratoriokokeella.<<< Olen toistakymmentä vuotta ollut maitoproteiini allerginen kala on liian kallista ja lohi ja silakka lähettää terveisiä vielä seuraavana päivänä. Kyse on siitä ettei hän edes kysynyt millaista tai miksi. Hyvä syy hakea Apteekin tuotos muualta. Eipä nyt helpolla lääkäriä saa joten syksymmällä sitten. Miten silti mitä nuorukainen tekee mahdollisella Farmaseuttin tutkinollaa eiköhä siihen riitäisi kylti emme palvele, millään tavalla.
Palvelua apteekista Hervanta
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069