Heräsin aikaisin aamulla, ja kuinkas kävikään. Tulit sinä, nainen, voimakkaasti mieleen ja en sitten saanutkaan enää unen päästä kiinni. Nämä tunteet on vain niin upottavia suhun, että huh, huh. Olet vain niin pohjattomaan rakas mulle.
Tänään varhain aamulla
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haikea lukea näitä. Niin mukavasti kuvaat tunteitasi. Toivottavasti sinulla on yhteys tähän naiseen.
- Anonyymi
Mitäpä mahdoit minusta miettiä aamuvarhaisella?
- Anonyymi
Kuumat tunteet, kuumat tunteet jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa ihana olla kuumien tunteidesi kohteena, tai kuumien käsiesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenties ajatuksesi kuumista tunteista kumpuaa halusta, joka ei koskaan saanut täyttymystä?
- Anonyymi
Ja viimeiseksi illalla ajattelen häntä, T-miestä.
- Anonyymi
Kerro se minulle!😭❤️ Olet myös minulle niin rakas(jos hän olet) ja haluaisin kertoa, mutta en tiedä mitä on vastassa, pelkään et hän ei todellakaan halua musta kuullakaan enää.. niin en uskalla mitenkään kertoa...t: nainen
- Anonyymi
Selkounet on hyviä, ihminen tiedostaa silloin näkevänsä unta, ja pystyy jossain määrin vaikuttamaan unen sisältöön. Koetaan lähes yhtä aidoksi kuin oikea tilanne. Voi esim. lentää, rakastella haluamansa hlön kanssa...(wikipedia)
- Anonyymi
Pitää kuitenkin nukkua, että jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760