voi haavensakin paljastaa.. Miten meidän kohtaaminen voisi mennä ensi kerralla? Tuli sellainen haave, että jos saisin jostain tekosyyn koskettaa sua. Jos sulla vaikka olisi joku roska tuossa rinnuksilla, voisin sen pyyhkäistä pois. Tai maitoa suupielessä, voisin pyyhkäistä varoen. Mulla on kova tarve koskettaa sua. Ollut aina. Voisitko järjestää kulta? Nainen olen.
Kun yössä yksin valvoo
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kai sitä voi muutenkun hipaista sopivassa hetkessä.
- Anonyymi
Ehkä niin. Pitää kokeilla jos tilaisuus tulee.
- Anonyymi
Kyllä joskus onnellakin on sijansa, tarkoitan että haave voi toteutua mitä kummallisimmilla tavoilla.
- Anonyymi
Pitää uskoa ja toivoa kovasti niin jospa se toteutuisi tämäkin haave. Ja miksei loputkin samaan syssyyn..
- Anonyymi
Koskit kättäni kerran kun annoit vaihtorahat se tuntui kivalta.
- Anonyymi
En ole lähikauppasi kassa. Et ole hän.
- Anonyymi
Nuolisitko maidon pois ;)
Ymmärrän vaikka pyyhkisit servetillä pois olisit lähelläni.
No en tosin tiedä oliko minulle.
yksi.mies- Anonyymi
Mielelläni nuolaisisin maidon pois, mutta se ei vielä tässä vaiheessa onnistu. Mulla tuskin on servettiä meidän kohdatessa, emme kohtaa syödessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760