"Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta"
Olen työskennellyt 2 viikkoa tässä yrityksessä LVI suunnittelijana.
Työhaastattelussa he eivät maininneet mitään näistä kysymyksistä:
Voitko työskennellä 10–14 tuntia päivässä?
Voitko työskennellä jokapäivä pääkaupunkiseudun ulkopuolella ,Oulu,Tampere,Nurmijärvi ?
Voitko tehdä muita kuin suunnittelutöitä, kuten rakennus- ja putkityöt?
Voitko työskennellä korkeiden rakennusten päällä ja asentaa ilmastointikanavia, joista minulla ei ole edes ilmanvaihto koulutus asennuksesta?
Olen matkustanut Oulussa, Tampereella ja Nurmijärvellä 2 viikon ajan ja olen hakenut tätä työtä pääkaupunkiseudulle.
Kaikilla näillä tärkeillä kysymyksillä, joita ei ole mainittu työhaastattelussa, on valtava ero. En koskaan hakeisi tätä työtä, jos he mainitsisivat minkä tahansa näistä kysymyksistä työhaastattelussa tai työpaikkailmoituksessa.
Suurin osa yrityksen putkimiehistä on nuoria 19-24-vuotiaita, joilla ei ole ollenkaan kokemusta talotekniikan alalta, ja heillä on vain talotekniikan perustutkinto, jota se ei salli työskennellä kerrostalon vaativa asennuksessa. Suurin osa heidän työstään ei ole tarpeeksi hyvää, ja se voidaan nähdä hiilipäästöjen vääriä laskelmissa. Väärää putkien koot.
Koska he eivät ole rehellisiä, he saivat minut eroamaan edellisestä työstäni ja olen nyt ilman työtä 3 kuukautta.
En suosittele ketään työskentelemään tässä yrityksessä tai edes antamaan heille urakatia.
"Pysykää hyvät ihmiset kaukana tästä firmasta"
Smart Heating Oy (Ei rehellinen yritys)
0
1321
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861